Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6321 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים .

 

אני מעוניין לעשות שידרוג למערכת אני מתחיל מהסאב שלי.

 

אני כרגע עם 2 סאבים של קיקר CVR בתיבה כפולה .

 

מעוניין לשדרג לסאב בודד עוצמתי ומדוייק .נכון שזה בקשה גדולה (גם דיוק וגם עוצמה )

אבל הכוונה מה מבין השניים שציינתי למעלה . יתן יותר תמורה .

 

את האמת אני שמעתי את הhertz hi energy

והוא מאוד מרשים . (אבל שוב אולי הIDMAX שאותו לא שמעתי .ייתן יותר דיוק ועוצמה ממנו.)

 

כאן אתם נכנסים לתמונה.

תנו חוות דעת .

אם למשהו יש נסיון עם שנייהם .

אז מצויין אני מאוד ישמח לשמוע .

 

 

תודה רבה .

נתי.

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קודם כל דיוק + עוצמה בהחלט דבר אפשרי :-)

 

לא שמעתי את הHERTZ אך יש עליו רק רשמים טובים, לגבי ה IDMAX אני בהחלט יכול להביע דיעה כבעל סאב שכזה, בהחלט סאב מדוייק, מאוד עוצמתי, אפילו לי כאחד שאוהב מאוד באס, אני מאוד אוהב את הסאונד שלו ויהיו כאלו שפחות, את הה HERZ שמעת אז מה שנשאר לך זה לשמוע את ה IDMAX, אתה מוזמן ליצור איתי קשר בה"פ ואם אתה בסביבה אתה מוזמן לבוא לשמוע ולהתרשם, או להגיע למפגש שבטוח שם תוכל לשמוע אחד.

 

בכל אופן שני סוגי הסאבים יהוו שדרוג משמעותי למה שקיים אצלך היום בכל מה שקשור לדיוק.

מקווה שעזרתי.

HU: Skoda Kodiaq OEM | Processor: Helix Ultra | AmpTw/Mid: Genesis S3 | AmpWoofer: Rockford Power1050S | AmpSub: Rockford 1501BD | Tw: GoldenEar Reference HVFR | Mid: HAT X3 | Woofer: CDT Audio ES6+ | Sub: IDMAX 12" X2

פורסם

+1 לIDMAX - כל עוד הוא לא עובר את ה-12 אינטש.

 

אם אני זוכר נכון (ויתקנו אותי בבקשה אם אני טועה) יש גם 15 ... אבל רק 12 אם כבר או שתי עשיריות ,

אבל זה לא מה שאתה מחפש .

 

 

בהצלחה.

 

תומר

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

IDMAX לטעמי הוא סאב טוב יותר מההרץ . אופי פאנצי מדויק ומהיר. כמו תמיד צריך לשמוע בשביל שתוכל לדעת אם הוא לטעמך .

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

לי יש IDMAX ואני ממש אוהב את הסאב הזה, ואם תרצה לשמוע אותו דבר איתי, אני פנוי שבוע הבא.

לגבי HI ENERGY, יש לחבר שלי אחד כזה, והוא אוהב אותו, ואני לא פעם שמעתי אותו שכן הוא לא לטעמי.

פורסם

היי חברים.

עוד שאלה קטנה .

 

כיום המגבר הקיים הוא .

פולס אודיו BA4400

האמת אני מאוד מרוצה ממנו .

כיום הוא מגביר 2 סאבים של קיקר CVR וקומפוננט של מורל פולס .

הוא נותן ביצועים טובים .

השאלה . האם כדי לשדרג ?

או האם כדי להוסיף (החשש נפילות מתח בהוספת עוד מגבר.*למרות מצבר חדש)

 

תודה רבה

נתי.

פורסם

ה ID MAX יותר מדייק מהרץ ובטוח יותר חזק(1000)רמס,באיזה אותו שלא שמעתי אותו הוא היה אצל כולם מדוייק והכי משתלב במוזיקה,כזכור לי גם לא יקר

מי שמעגל פורטים לא בהכרח מעגל פינות!!!! לכל נושא בקשר לפורטים יש לפנות אלי

פורסם

90 אחוז מהמאפיינים של ההי אנרג'י החדש לקוחים מהמילה .

 

לגביי השוואה לID , ההרץ יותר דומה לW6 כך שזה לא סאבים דומים , על הנייר מבחינת נתונים הIג יותר מרשים מרוב הסאבים , אני אישית הלכתי על זוג היי אנרג'י

פורסם

בשביל להגביר את הID תצטרך מגבר יותר רציני מהפולס אודיו הזה.

לא יודע בדיוק גם איך הגברת איתו זוג CVR... הוא לא יורד ל2 אוהם בגישור.

בקיצור, לא בריא.

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST


×
×
  • תוכן חדש...