Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6296 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם אני עובד עצות,

יש ברשותי רכב דייהו רייסר 94 ידני ,

לרכב יש בעיה הוא נכבה בזמן נסיעה ,

זה דבר מאוד מסוכן מכיוון שהבלמים ננעלים כשזה קורה,

הרכב היה אצל מוסך שטען שזו יכולה להיות בעיה במנוע הצעדים, אבל לא נשמע הגיוני כי הרכב מתכבה לגמרי ולא מניע אחרי זה כ 5 דקות,

לאחר התייעצות עם כמה אנשים אמרו לי שהבעיה יכולה להיות רק חשמלית כי הרכב נוסע לפעמים גם 15 דקות עד שהוא מתכבה (הדבר קורה בעיקר בזמן נסיעה אך קרה גם בזמן עמידה או התחלת נסיעה)

הייתי היום אצל החשמלאי לאחר שעה וחצי שהרכב עומד מונע וכלום לא קורה באתי כבר לנסוע הביתה ובדיוק האוטו נכבה כאשר ניסיתי להניע האוטו כהרגלו לא הניע החשמלאי בדק ואמר שאין ניצוץ שזו בעיה במפלג במודול שבו,

לאחר שהוחלף המודול (הבחור לקח לי מחיר שהבנתי כ דיי זול 250 ש"ח ) המחיר ככה בגלל שאני עובד בחנות מחשבים (רשת באג אני מנהל באחד הסניפים) והבטחתי לעזור לבחור עם המחשב שלו,

הוחלף מודול והבעיה לא נפתרה החשמלאי טוען שיכול להיות שמודול לא מתאים לרכב שלי והוא יביא לי מחר מודול אחד ,או שלטענתו הבעיה יכולה להיות בסליל הצתה,

אני עובד עצות אם מישהו יכול לעזור לי בנושא זה אני יודע לו מאוד ,אם יכ למישהו מושג מה יכולה להיות הבעיה או שהייתה לו בעיה זהה כמו כן הטורים משחקים (עולים ויורדים אבל ממש קצת (בין 750 ל900 סל"ד) ) בוצע ניקוי של מנוע צעדים,..

תודה לכל מי שיגיב וינסה לעזור,

פורסם

1.עד כמה שידוע לי הבלמים לא אמורים להינעל בידני אם לא תלחץ קלאץ' כשהוא כבה. המנוע עדיין מייצר וואקום וגם אם הוא כבוי אך הגל מסתובב לא יינעלו הבלמים.

מנוע צעדים שומר על המנוע דולק בניוטרל. לא כשאתה נותן גז, זו נשמעת בעיה חשמלית

פורסם

כן אמרו לי את זה אבל מה זה יכול להיות והאם יכול להיות שבאמת המודול שהוחלף לי לא מתאים ובגלל זה הבעיה לא נפתרה..

אני נואש ואני לא מבין טוב ברכבים ואני באמת חייב את עזרתכם,

פורסם

יש לבדוק וכנראה להחליף את המחולל שמעביר את הפולסים למודול ההצתה. זאת בתנאי שנבדק שהסוויץ' החשמלי הראשי (מפתח ההנעה) תקין, ושאין ניתוקים כלשהם של מערכות מיגון כמו אימובילייזר, או אף, מערכות שהיו ופורקו ואשר יתכן, שהחיבורים החשמליים לא חוברו כראוי בחזרה, ויתכן ויש לעיתים נתקים.

 

רוב הסיכויים ליח' בתוך המפלג שמוסרת פולסים אל המודול. תמיד כדאי להחליפם כזוג (את המודול, ואת היחידה שמפעילה אותו), כאשר יש בעיה שלא מאתרים אותה בוודאות.

 

בהצלחה

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

הבדיקה כאשר המנוע אינו מניע אמורה להיות פשוטה ביותר וכל מה שצריך זה רב מודד ומברג.

  • לא מניע? יש ניצוץ בחוט הצתה ראשי המגיע ממסליל ההצתה בזמן הפעלת מתנע? כן - תחליף רוטור ו/או מכסה, לא - המשך.
  • בדוק הזנת מתח פלוס אחרי סוויץ לסליל ההצתה: אין- בדוק חווט, נתיכים, מחברים ומתג הצתה, יש - המשך.
  • בדוק עם רב מודד האם מגיע הארקה לסרוגין בזמן התנעה לסליל ההצתה: יש - החלף סליל, אין - המשך.
  • פרק מכסה מפלג ונתק את המחבר של חיישן הפיקאפ קוייל שמחובר למודול הצתה, בדוק מתח AC בזמן סיבוב מתנע, יש יותר מ 2V - החלף מודול הצתה (לאחר שמוודאים שמגיע אליו הזנת מתח), אין מתח כלל או פחות מ2V - החלף פיקאפ קויל.

כל זה אמור לקחת לחשמלאי או איש אבחון מיומן לא יותר מ 10 דקות של אבחון ובהגזמה.

פורסם

אני מאשדוד תודה לכולם על העזרה אני דיי בטוח שללא עזרתכם הייתי מגיע לחשמלאי ויוצא בהרבה יותר נזק,

מודול הצתה כולל עבודה -250 ש"ח

כבלים מקורים של דייהו-100

פלאגים-60 (עבודה על החלפת הכבלים והפלגים 50 ש"ח)

האם הסכומים הללו סבירים?

ישנה עוד בעיה באוטו הטורים של הרכב משחקים טיפה אני מתכוון בערך מ750 ל900 סל"ד ..

האם זו בעיה או שאפשר להשאיר את זה וזה לא מפריע במידה וזו בעיה ..

אם תוכלו לתת חוות דעת ממה זה יכול לנבוע זו תיהיה ממש עזרה והאם זה יכול לגרום לבעיות.

פורסם

חברים אני מתנצל על ההצקה אבל אני מתקן את עצמי מההודעה הקודמת הטורים נופלים בעיקר שאני מעביר הילוץ בזמן שהרגל לחוצה על דוושת הקלאצ' הם נופלים לכ600-500 סל"ד ואחרי כמה שנית קופצים חזרה ללמעלה...

יכול להיות שהחשמלאי שיחק לי הבורג שמכוון טורים??

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

חברים שלום,

לאחר עזרתכם הרבה יש לי עוד שאלה ואני מקווה שתוכלו לענות לי עליה.

האוטו נכבה לי בזמן נסיעה כמו שציינתי בהודעות הקודמות שלי הבעיה עדיין לא נפתרה.

החלפתי בעיקרון את כל המערכת החשבמלית של האוטו(מפלג פלאגים חוי הצתה אלטרנטור וכוהל)

זה לא עזר והבעיה עדיין קיימת .

מה שקורה הוא שבזמן הנסיעה האוטו פשוט נחנק הכוונה היא שהגז פשוט ניהיה קשה והטורים מתחילים לרדת (לא שמתי לב אם זה קורה בזמן שהדוושה לחוצה או לא)

לאחר ביקור במכון הזרקות לטענתו יכול להיות שהפילטר דלק סתום-נעשה טיפול לפני חודשים באוטו והוחלף פילטר דלק(לטענת המוסך)

1, האם פילטר דלק סתום שבמידה והמוסך עבד עלי (שזה אפשרי כי החלפתי אותו היום והישן נראה כאילו לא הוחלף כבר שנה) יכול לגרום לבעיה במידה והוא ממש מלוכלךמלא בפיח ונראה ממש גמור?

2, האם פילטר דלק יכול להגיע למצב הזה לאחר רק חודשיים של עבודה?

3, איזה עוד בעיות במערכת ההזרקה יכולות לגרום לבעיה הנ"ל?

תודה מראש לכולם,

פורסם

1. כן

2. לא אמור להיות, אבל כן, אם כך, יש לבדוק מה קורה במיכל הדלק.

3.חוסר לחץ דלק (משאבה תקולה/פילטר סתום), חוסר ספיקה (דגש על משאבה, גם על פילטר), תקלה בניהול המנוע (מחשב וחיישנים), בעיה מכנית (למשל אגזוז סתום, ואח').

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6296 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...