Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6332 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפי המדידה של החודש האחרון. לא הוחלף כלום לאחרונה ברכב. לא שונו הרגלי ומרחקי נסיעה.

 

אשמח לעצות ופתרונות?

 

רון.

חובב מתחיל :roll:

פורסם

צודק!!

הרכב ברשותי 6 שנים מאז ומעולם לא ירד מ 14 קמ לליטר. וגם היו תקופות של 15.5 ליטר לקמ.

כיום בחודש האחרון הצריכה ירדה לאזור ה 9 קמ לליטר. פעם 10.5 קמ לליטר ופעם 9 קמ לליטר.

הרכב אומנם צריך לעבור טיפול 10. הנסיעה האוטו יומיומית ומאופיינת במישור חלק ללא עליות או ירידות,

ובמרחק של 30 קמ סהכ ביום.

 

מקווה שעזרתי

תודה, רון.

חובב מתחיל :roll:

פורסם

אני יודע שאצלנו בקליאו 98 (ידנית) שגם נוסעת כ-60 ק"מ מתל אביב ליבנה וחזור,

במהירות של כ-100 קמ"ש - הצריכה היא במקרה הטוב 1:13. למרות הנסיעה הבינעירונית, יש לא מעט תנועה פנים עירונית.

 

האם יכול להיות שהיו הרבה נסיעות עירוניות בתקופה האחרונה? האם הופעל מיזוג? היו כמה ימים חמים מאוד

בשבוע שעבר. וגם בימים קרים, אולי הודלק מזגן לחימום?

אני חושב שכדאי לחפש את התשובה מתחת לפנס לפי שמחפשים אותה בטיפולים/תקלות.

פורסם

כמה אפשרויות:

1. כיוון מע' הזרקה (שים לב אם יש עשן שחור או משהו דומה).

2. בלמים טיפה תפוסים, תבדוק אם בירידה/עליה הרכב לא מתדרדר.

פורסם
איזה מן תשובה זו? ממתי ביצוע טיפול זה פתרון לתקלות קיימות ברכב?

 

בדיוק ההיפך. אי ביצוע טיפול בזמן זה מתכון וסיבה לתקלות ברכב ובמיוחד לעליה בצריכת הדלק. אם ניתן לקרוא לזה תקלה.

פורסם

תבדוק תוך כמה זמן הרכב מגיע לטמפרטורת עבודה, אולי הטרמוסטט תפוס במצב פחות.

נוסע על:

טויוטה פריוס 2019.

טויוטה קורולה 2008 רובוטית.

פורסם

טיפול בזמן ברכב חשוב מאוד למניעת תיצרוכת דלק גבוה פלגים לא נקיים או ו ישנים פילטר דלק ישן ,פילטר אויר סתום חוסר בכיוונים ובדיקת מערכת הדלק והפליטה יכולים ליגרום לתיצרוכת דלק גבוה .

יהיה טוב, רק לא ידוע למי ומתי .

×
×
  • תוכן חדש...