Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6337 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

יש לנו במשפחה טויוטה קורולה 2008 מהעבודה של אבא (אני גם נוהג בה) ולא מזמן יצאה אחת הטסות מהמקום אין לי

מושגאיפה לכן לא חזרתי לחפש. מאז כל פעם שאני מסתכל על הרכב מפריע לי מאוד החוסר הזה (זה והמדבקה של החברה)

כי בסך הכל זה רכב חדש.

רציתי לדעת כמה עולה סט של טסות כמובן שאני יעדיף שתבוא טסה יחידה אך אני משוכנע שאין כזה דבר, מה מספר הטסות

איתן בא הסט? וכמה זה אמור לעלות? ואיפה ניתן להשיג? כי אני די בטוח שאם אבא יבקש מהקצין האחראי הוא יצחק לו בפנים,

אני טועה?

 

יוני.

פורסם

אין מנוס אתה חייב להשבית את הרכב ולמכור אותו לברזל!

ועכשיו ברצינות חפש לך בפירוקיות או שתשאל בחברה אם ניתן לקנות טסה בודדת, או שאוליי יש לקצין רכב איפושהו טסה זרוקה בצד.

סט של 4 טסות מקוריות יעלה יחסית יקר

סך הכל טסה בקטנה8)

פורסם

אם הדגם של הטסה המדוברת קיים כבר כמה שנים אז קרוב לוודאי שתמצא אחת כזאת בפנצרייה. רכבים שמחליפים למגנזיום ברוב המיקרים משאירים את הטסות בפנצריה, ובעל המקום מוכר אותם.

בהצלחה

פורסם

שלום!

 

ניתן להזמין טסה (כיסוי גלגל) בודד במוסכי הרשת של טויוטה.

העיניין בדוק.

 

יום טוב.

***YMM***

DAEWOO LEGANZA

***************

×
×
  • תוכן חדש...