Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6337 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם !..

 

אני מעוניין לקנות זוג קומפננטים וזוג רמקולים 9X6 לא משנה איזה סוג אבל שיהיה טובים ...

 

אם מישהו יכול לעזור לי בבחירה ...

 

יש לי רכב מיצובישי לנסר מודל 95 :

במערכת שיש לי היא :

1.רדיו דיסק 6050

2.תיבה כפולה של פיוניר 1200 W

3. שני מגברים אחד V15 ואחד פולס אודיו 1600W BA4400

4.אני מעוניין לקנות מגבר JBL 75.4 ..

5.יש לי קבל קבל דיגיטלי 1.6 FARAD LEGACY

 

עכשיו אני רוצה תעזרה שלכם איזה רמקולים לקנות אני מעוניין בזוג קומפננטים וזוג רמקולים 9X6

 

אני שומע שירי מזרחית בעיקר וHIP HOP

 

 

תודה מראש למי שעוזר לי ..

פורסם

יש אפשרות לקומפוננטים של מורל (פולס) יחסית רמקול טוב ומחזיר את ההשקעה שלו.

עם אתה מחפש 6/9 טובים ולא יקים הייתי ממליץ על קיקר 70RMS רמקול סבבה לגמרי

פורסם

אדי מה אתה אומר על המוראל פולס מול הסקאן ספיק או הסיז, אני נוטה להאמין שסיז טובים יותר.

או במילים אחרות : איך אתה יכול להמליץ על סט, ללא תקציב.

פורסם

לפי הרכיבים הקיימים אצל אלי ברכב לא יעזרו לו קומפוננטים יקרים יותר כי המערכת לא מוציא איכות.

במקום להשקיע בקומפוננטים שלא יספקו לו את אתמורה למחיר הגבוהה שלהם אני ממליץ על רמקול פשוט יחסית ומחזיר תמורה למחיר ההשקעה.

פורסם

באמת הנחת יסוד יפה,

 

.אני מעוניין לקנות מגבר JBL 75.4 -

מעניין לשמוע שJBL "לא מוציא מספיק איכות" לרמקול שהוא מעל 450 שקל.

דוטק ? לא

קלארוס(זה מה שיש אצלי) לא,

K2P לא,

 

כל הסטים האלו תוכננו לעבוד על טרו-טק בילט, פחות מזה לא מספיק איכותי,

כנראה שכל מי שפה בפורום שאין לו מגבר ב3500 שקל ומעלה, צריך מוראל טמפולס

פורסם

סליחה חברה לא היתי פה הרבה זמן....

 

התקציב שלי הוא 1500 שקל ...

 

 

לא הבנתי מה אני עלול לקנות איזה רמקולים יהיו טובים בבאס שעלול לפוצץ את האוטו?

 

עוד פעם לפי דעתי זוג קומפננטים וזוג רמקולים 6X9 יהיה לי טוב אבל איזה סוג עד עכישו לא החלתתי אין לי משהו בראש איזה לבחור למישהו יש המלצה?

 

תודה מראש..

פורסם

לפי דעתי תקנה קומפוננט מורל דוטק האו עולה בערך 900-1000

ועוד איזה רמקולים אחוריים של JBL

פורסם

ממליץ לחסוך את כל התקציב לסט אחד בלי אחוריים.

אבל אם אתה לא יכול בלי אחוריים אז:

ממליץ על קיקר KS מאחורה. באמת 6*9 שהתלהבתי מהבאס שלו. או הרץ 6*9 .

מקדימה סט של הרץ, מורל ויש עוד הרבה... השאלה מה אתה מחפש, אתה צריך לשמוע ולהחליט.

 

לגביי הסופר לנסר מקדימה יש לך מקום רק ל4 אינץ . כדי להכניס רמקול גדול יותר יש לעשות בנייה בדלת (יש 2 מכוניות כאלה בבית).

×
×
  • תוכן חדש...