Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6387 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב,

הבוקר יש פרסום במעריב כי מועדון שופרסל מתחיל לגבות עמלה עבור חברות במועדון, ועמלה עבור החזקת הכרטיס שלהם.

"משום מה" הם שכחו ליידע את הלקוחות באופן ברור. (אני בטוח שאי שם באחד המכתבים שלהם, באותיות קיריליות בגופן בגודל 1 היה כתוב משהו משפטי כזה...)

בשיחה עם חברת כרטיסי האשראי הם אישרו שכבר חודשיים הם מחייבים עבור החזקת הכרטיס 8.80 ש"ח לחודש.

למישהו בשופרסל עלה הנוזל הצהבהב למוח, והוא החליט שאין תחרות ואין אלטרנטיבות.

הבוקר שלחתי להם מייל דרך האתר שלהם שבמידה ולא יבוטלו החיובים אבטל את הכרטיס ואחדול מלפקוד את החנויות שלהם. מי שזה נוגע לו (יש להם 200,000 חברים ב"מועדון") שיגלה ערנות.

יואב

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

לא סביר שהם לא יידעו את הלקוחות באחד מהפרסומים/קופונים/WHATEVER שנשלחים הביתה.

זריקת אחריות על אחרים היא ספורט לאומי, כנראה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אני בטוח שאי שם באחד המכתבים שלהם, באותיות קיריליות בגופן בגודל 1 היה כתוב משהו משפטי כזה...

 

לא סביר שהם לא יידעו את הלקוחות באחד מהפרסומים/קופונים/WHATEVER שנשלחים הביתה.

זריקת אחריות על אחרים היא ספורט לאומי, כנראה.

 

גם אי קריאה לעומק הוא ספורט לאומי, כנראה...:-)

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

אני בכלל לא מבין מה הקטע של הכרטיס שלהם,גם עם "ההנחות " שהם נותנים דרכו ..זה עדיין לא מגיע למחירים זולים באמת ביחס לרשתות הזולות יותר,חוץ מאשראי חוץ בנקאי(שאת זה ניתן לקבל מעוד המון חברות אחרות ובלי קשר לא מומלץ בכלל לטעמי) אין בהם שום יתרון,רשת יקרה מאוד.

פורסם

רק העובדה שאתה מחזיק כרטיס אשראי אומרת שאתה משלם עמלה.

אין כרטיס אשראי בחינם.

חברות כרטיסי האשראי לא עובדות בחינם.

 

בקיצור אתה משלם הרבה על הכרטיס הזה.

אייל

פורסם

רק תיקון קטן למה שרשמת... כולם גובים דמי שימוש בכרטיס אולם רוב החברות המנפיקות את הכרטיסים,מחזירות את דמי השימוש כנגד מס' עסקאות בשנה או בחודש.

פורסם

נרשמתי לכרטיס הנ"ל.

בחוזה שנשלח לביתי מצויין כי לא ייגבו כל עמלות אם תבוצע דרך הכרטיס רכישה של 750 ש"ח בחודש.

אם זאת, בעקבות האמור, אני אבדוק זאת לעומק ואחזור לדווח.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

אני מבקש הבהרה (לא בשיער...שאין לי :shock: ), מדובר על כרטיס מועדון שופר-סל או כרטיס אשראי של מועדון סופר סל?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מחזיקי כרטיס אשראי של שופרסל ישלמו 8.80 מדי חודש עבור הכרטיס.

חברי מועדון שופרסל ישלמו 3 שקלים בחודש, "מערוף" לשופרסל שמוכן להיות חבר שלהם.

בפועל מחזיק כרטיס אשראי שלהם ישלם גם 8.80 וגם 3.0 שקלים.

ככה ב'קטנה' שנרגיש טוב.

הבוקר שלחתי להם מייל שאם הם לא מבטלים את שני החיובים אני מחזיר את הכרטיס ועובר לקנות ברשתות המתחרות. ברוך השם יש תחרות בקמעונאות בארץ.

נראה מה הם יענו.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
רק העובדה שאתה מחזיק כרטיס אשראי אומרת שאתה משלם עמלה.

אין כרטיס אשראי בחינם.

חברות כרטיסי האשראי לא עובדות בחינם.

 

בקיצור אתה משלם הרבה על הכרטיס הזה.

 

צודק, על כל עסקה שאתה מבצע עם הכרטיס אשראי שלך החנות משלמת עמלה לחברת האשראי על העסקה.

 

אתה מבין שחברת האשראי לוקחת גם ממך עמלה חודשית ועוד ביטוח פעם בשנה וגם פר עסקה היא לוקחת מבעל העסק עוד עמלה על העסקה שביצעת?

 

אף אחד לא מוכן לעבוד חינם, אבל יש דבר שנקרא תן וקח, חברת האשראי רק לוקחת מכל הצדדים בלי לתת.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

חברי מועדון שופרסל ישלמו 3 שקלים בחודש, "מערוף" לשופרסל שמוכן להיות חבר שלהם.

 

לפחות הם לא לוקחים 100 שקל לשנה כמו בMoses, רק כדי שתוכל להגיד שאתם חברים :roll:

(ולקבל צ'ופר כל ביקור + 10% הנחה (במידה ולא מדובר בארוחה עסקית))

 

היום כדי לקבל הנחות אתה צריך כרטיס אשראי של שופר-סל

עידן

 

לא חייב. לי יש סתם כרטיס חבר שופרסל מלפני +- 10 שנים.

 

TOMER,

חברת כרטיסי האשראי כבר לא לוקחת ביטוח אשראי שנתי. יש לה עמלה חודשית קבועה של 13.5 ש"ח (אם אני זוכר נכון) שכוללת בתוכה הכל.

(נכון ליום פרסום התקנות החדשות ע"י המפקח על הבנקים ביום 1.7.08)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

חברי מועדון שופרסל ישלמו 3 שקלים בחודש, "מערוף" לשופרסל שמוכן להיות חבר שלהם.

.

עכשיו כשאני חושב על זה, אין להם פרטי כרטיס אשראי או חשבון בנק שלי אז שילכו לחפש.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מה לגבי גביית תשלום על תשלומים? סכום מכובד בהחלט!

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

×
×
  • תוכן חדש...