Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8199 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
האתר:

http://www.carver.nl/home.htm

 

 

ומבחן (כתוב מאד גרוע, אבל מילא)

http://www.3wheelers.com/carver1.html

 

 

בסה"כ ניראה ככלי משעשע לכאלה שבאמת יש להם הכל, ואין להם מה לעשות עם הכסף.

 

ואפילו שזה מנוע של R6 אני אקח כזו

 

לא חושב שזה מנוע של הR6.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם
האתר:

http://www.carver.nl/home.htm

 

 

ומבחן (כתוב מאד גרוע, אבל מילא)

http://www.3wheelers.com/carver1.html

 

 

בסה"כ ניראה ככלי משעשע לכאלה שבאמת יש להם הכל, ואין להם מה לעשות עם הכסף.

 

ואפילו שזה מנוע של R6 אני אקח כזו

 

לא חושב שזה מנוע של הR6.

 

עוד יותר טוב.

"Confutatis maledictis

Flammis acribus addictis,

Voca me cum benedictis"

פורסם
האתר:

http://www.carver.nl/home.htm

 

 

ומבחן (כתוב מאד גרוע, אבל מילא)

http://www.3wheelers.com/carver1.html

 

 

בסה"כ ניראה ככלי משעשע לכאלה שבאמת יש להם הכל, ואין להם מה לעשות עם הכסף.

 

ואפילו שזה מנוע של R6 אני אקח כזו

אחרי שתמכור את הקליאו :)

 

שו קליאו?

"Confutatis maledictis

Flammis acribus addictis,

Voca me cum benedictis"

פורסם
האתר:

http://www.carver.nl/home.htm

 

 

ומבחן (כתוב מאד גרוע, אבל מילא)

http://www.3wheelers.com/carver1.html

 

 

בסה"כ ניראה ככלי משעשע לכאלה שבאמת יש להם הכל, ואין להם מה לעשות עם הכסף.

 

ואפילו שזה מנוע של R6 אני אקח כזו

אחרי שתמכור את הקליאו :)

 

שו קליאו?

שנת 1994, 140K,מזגן, הגה כוח, חלונות חשמל, נעילה מרכזית.

הדה אל קליאו :?:

פורסם
האתר:

http://www.carver.nl/home.htm

 

 

ומבחן (כתוב מאד גרוע, אבל מילא)

http://www.3wheelers.com/carver1.html

 

 

בסה"כ ניראה ככלי משעשע לכאלה שבאמת יש להם הכל, ואין להם מה לעשות עם הכסף.

 

ואפילו שזה מנוע של R6 אני אקח כזו

אחרי שתמכור את הקליאו :)

 

שו קליאו?

שנת 1994, 140K,מזגן, הגה כוח, חלונות חשמל, נעילה מרכזית.

הדה אל קליאו :?:

 

 

אההה, של Xיתי :-]

"Confutatis maledictis

Flammis acribus addictis,

Voca me cum benedictis"

פורסם

אם תכניסו לזה אתהמנוע LC8 ותעשו על זה הנחה, נגיד שיעלה 15K שקלין. אז אני אשקול לקנות.

:lol:

בסופו של דבר, יש לנו ארץ קטנה - אי אפשר לטעות בגדול.

דני פרמוצ'נקו - דבריו הוצאו מהקשרם (י.ב.)

פורסם

איזה דבר מגניב זה. :!::idea::!:

מעניין איך הוא מתנהג ואיפה הגבולות שלו עומדים.

מישהו יודע איפה אפשר לקבל סיבוב? :wink:

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

×
×
  • תוכן חדש...