Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6429 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אני אתחיל לצלם את המוזרים פה בערד,השרת יפשוט רגל בגלל הטראפיק.

Fiat Tipo Media 1.4Ei 1994

Citroen Xsara 2001 1900 Diesel

Opel Corsa 2000 1200

פורסם

לא יודע, ראיתי אותו פעם - פעמיים ברחוב שלי.

משום מה נזכרתי ב"שר הטבעות".

Gandalf_the_white_in_Fangorn.jpg

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
אם אני אתחיל לצלם את המוזרים פה בערד,השרת יפשוט רגל בגלל הטראפיק.

אתה מוזמן לשתף, אני מתגורר בערד כ10 שנים ולא ראיתי דברים בסגנון הזה. אם תרצו לרכוש R1 במצב חדש, עכשיו אתם יודעים היכן לחפש.

 

JEP.

 

:-)

פורסם

אם כבר מוזרים בחיפה, למי שמכיר יש בחור עוד יותר מוזר - לצערי עוד אין לי תמונה שלו.

עוברים את רחוב העצמאות - עוברים את בניין הדגן, ומגיעים לכביש שמקביל לרחוב של השווארמות, ממש על הפניה לרחוב של השווארמות שמאלה או ישר לכיוון תחנה מרכזית ישנה, יש בחור שחום ורזה עם תלתלים, עומד שם על המדרכה עם משקפי שמש, הוא הוציא ספה מאיזה עץ החוצה לרחוב והוא לפעמים יושב עליה ולפעמים עומד לידה ועושה ג'אגלינג עם כדורים, מידי פעם הוא מפסיק ומנופף סתם באוויר.

 

כל בוקר אני עובר בדרך שם לעבודה אני רואה אותו ופשוט נקרע מחדש, מישהו יודע על מי אני מדבר?

 

אוהד.

פורסם

שמר, היה לי 900SS נוצץ (שחור עם פסים כתומים)שהחלפתי על הילווד מוזנח אבל נוסע(אם אתה זוכר היא היתה צבועה אז בורוד מזעזע).

החזרתי לו את הצביעה המקורית (דגל איטליה), שיפצתי מנוע בחלקים מקוריים מאיטליה.

וברגע של חולשה מכרתי אותו ,אומנם בפי 2 ממה שחלמתי אי פעם למכור אותו, אבל עד היום הלב נחמץ בגעגועים.:cry:

 

לחשוב במושגים של היום שהיו לו רק 65כ"ס, נשמע כמו בדיחה. :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אם כבר מוזרים בחיפה, למי שמכיר יש בחור עוד יותר מוזר - לצערי עוד אין לי תמונה שלו.

עוברים את רחוב העצמאות - עוברים את בניין הדגן, ומגיעים לכביש שמקביל לרחוב של השווארמות, ממש על הפניה לרחוב של השווארמות שמאלה או ישר לכיוון תחנה מרכזית ישנה, יש בחור שחום ורזה עם תלתלים, עומד שם על המדרכה עם משקפי שמש, הוא הוציא ספה מאיזה עץ החוצה לרחוב והוא לפעמים יושב עליה ולפעמים עומד לידה ועושה ג'אגלינג עם כדורים, מידי פעם הוא מפסיק ומנופף סתם באוויר.

 

כל בוקר אני עובר בדרך שם לעבודה אני רואה אותו ופשוט נקרע מחדש, מישהו יודע על מי אני מדבר?

 

אוהד.

 

הוא לא עומד ומוכר אותם?

 

מהכותרת ציפיתי לראות תמונה של פרנקוס 8).

פורסם

עדיין לא נתקלתי באדון r1 אבל מאחורה הוא נורא דומה לליאור שליין...

בכל אופן זה שדיברתם עליו בסוף רחוב האצמעות היה מוכר פוקימונים, רואים אותו יותר ככה בימי שבת בקיץ שכולם בדרך ליים.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

×
×
  • תוכן חדש...