Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6426 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב לכולם .

בעוד כחודשים אני טס לגרמניה עם חבר וכמה קרובים.

בין המטרות היא כניסה למסלול כלשהו ולעשות כמה הקפות .

מלבד נורברגרינג, איזה עוד מסלולים יש בגרמניה שניתן לעלות עליהם לכמה הקפות ? האם יש משהו באיזור פרנקפורט ? אשמח לתשובות , בתודה

 

עומרי

- BLUE HONDA CIVIC EX EF (ED4) D16Y8 1991

- BLUE HONDA CIVIC ES FD 2008

- Black HONDA CIVIC HATCH 5DR 2006 manual

פורסם

יש גם את Hochenheim ring. אבל הוא הרבה יותר פשוט (וקצר)

 

כמו כן, אני לא סגור מה האפשרויות כניסה לשם עם רכב שכור (בעיקר בענייני ביטוח).

 

נמצא משהו כמו 120 ק"מ מפרנקפורט (דרומה על כביש A5)

 

 

טל.

אל תעבור על החוק! עברת - אל תתפס! נתפסת - אל תודה! הודית - אל תחתום! חתמת - אל תתפלא!

 

זהו! אין יותר מאזדה :cry: (או אוטו בכלל :shock: )

פורסם

תודה רבה לך , עכשיו נאמר לי שחצי מהזמן נבלה במינכן , האם שמה יש איזה מסלול שניתן לעלות עליו ?

 

בנוסף ברצוננו לבקר במוזיאון מרצדס ובמפעל שלהם, ב‎-bmw ‎‏ או אף פורשה , מישהו יודע מה העלות ביקור ? היכן נמצא ועוד ?

 

בתודה עומרי

- BLUE HONDA CIVIC EX EF (ED4) D16Y8 1991

- BLUE HONDA CIVIC ES FD 2008

- Black HONDA CIVIC HATCH 5DR 2006 manual

פורסם

אם אתה במינכן הייתי ממליץ לך לבקר באולם תצוגה הראשי של מרצדס

אין לי כתובת אבל תוכל לראות אותו מהכביש המהיר שחוצה את מינכן

בניין זכוכית גבוה עם סמל מרצדס למעלה

כניסה חינם כמובן ויש שם אין סוף דגמים של מרצדס כולל דגמים מיוחדים ומכוניות מירוץ

לחלק מהמכוניות אפשר גם להיכנס

הנה כמה תמונות משם

P7055741 (Large) (Medium).JPG

P7055742 (Large) (Medium).JPG

P7055749 (Large) (Medium).JPG

P7055756 (Large) (Medium).JPG

P7055757 (Large) (Medium).JPG

P7055780 (Large) (Medium).JPG

פורסם

נתחיל בעובדה שמכוניות בסלט - זה לא הרעיון המוצלח ביותר.

 

מינכן = במוו

מרצדס = שטוטגארט

 

מינכן

יש את מוזיאון במוו. נפתח לא מזמן. עלות הביקור - כ-10 אירו.

נמצא בכביש הראשי (או המשני?) שחוצה את מינכן. נקרא petuelring. תחפש מקום שנקרא OlimpiaPark - זה ממול (אתה כבר תראה). מומלץ מאוד לשריין הרבה זמן למוזיאון הזה.

 

מרצדס

נמצא בעיר שטוטגארט (כ 200 ק"מ מערבית למינכן).

כתובת המוזיאון MercedesShtrasse 100. מקום מדהים. מומלץ לשריין את כל היום. יש שם המוווון מידע לקרוא (אגב גם במוזיאון במוו החדש).

 

 

טל.

אל תעבור על החוק! עברת - אל תתפס! נתפסת - אל תודה! הודית - אל תחתום! חתמת - אל תתפלא!

 

זהו! אין יותר מאזדה :cry: (או אוטו בכלל :shock: )

פורסם

אני חושב ששרון לא התכוון למוזאון מרצדס במינכן כי אם לאולם תצוגה ראשי ומעניין שנמצא שם.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

סלט - אני מעדיף קצוץ ביתי.

 

הבחור דיבר על מוזיאון של מרצדס (והוא זה שעשה את הסלט).

 

שמעתי כבר על אולם התצוגה הזה, אם כי מעולם לא הייתי שם. במוזיאון BMW דווקא כן (וגם זה של מרצדס).

 

אגב מספרים גם שיש איזה עולם תצוגה (גם הוא במינכן) של כל מיני רכבי יוקרה בפחות או יותר אולם אחד. לא יודע איפה ואיך.

 

על המוזיאון של במוו ניתן בקלות לשרוף יום שלם.

מוזיאון של מרצדס - יום אחד הספיק לי בשביל לעבור רק חצי (זאת בתנאי שאתה קורא את הסיפורים של המיצגים, ולא סתם מתרוצץ בין המכוניות כמו ילד קטן).

 

אגב, גם המוזיאון החדש של במוו בומבסטי, ויש שם ממש חדר קריאה. לא יודע כמה זמן צריך בשביל לראות את הכל במלואו.

לי היה רק כ 3 שעות (לצערי).

 

נ.ב.

בילבלתי קצת בכתובות, הנה הנכונות:

במוו - Petuelring 130. המבנה העגול ליד בניין החברה (המגדל). נמצא ממש בפינה.

מרצדס - אין לי את המספר בית. הרחוב שנתתי מקודם - נכון.

 

טל.

אל תעבור על החוק! עברת - אל תתפס! נתפסת - אל תודה! הודית - אל תחתום! חתמת - אל תתפלא!

 

זהו! אין יותר מאזדה :cry: (או אוטו בכלל :shock: )

×
×
  • תוכן חדש...