Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6438 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

יש לי כמה שאלות ואשמח לקבל תשובות, המלצות וחוות דעת מאלו היותר מנוסים והמקצועיים שביניכם.

 

אז ככה, היה לי את ה P1 שהלך לעולמו ונשארתי עם התיבה האורגנלית שלו (מה שנדמה לי נקרא תיבה עם פורט), חשבתי בהתחלה לקנות P2 ולשים בתיבה, העניין שהציעו לי את הסאב ב 590 ש"ח ומצד שני ראיתי ב YAD2 שיש חנות שמוכר P3 ב 590, שאלתי לגבי המחיר הזול ונמסר לי שזה יבוא פרללי ולכן זה זול בשונה מה P2, מפה התחלתי לחשוב לכיוון ה P3 וכמובן לשים בתיבה של ה P1 למרות שראיתי שיש מעט הבדלים בגודל התיבה לפי האתר של היצרן אך זאת לא הסוגייה.

 

יש לי 2 שאלות עיקריות:

1. ראיתי שיש 2 דגמים של ה P3 2 סלילים של 4 אום או 2 של 2 אום, קראתי לא מעט בפורום ולא הבנתי מה המשמעות של זה, הבנתי שזה קשור להתנגדות הרמקול וכו.... ושהמגבר צריך להתאים, ועכשיו למגבר.....

2. המגבר שלי הוא JBL 755.6 שכרגע עובד של קומפוננט מורל, 6X9 לייטינג אודיו ועד לא מזמן גם P1 12"/

 

להלן תצורות העוצמה של המגבר, חשבתי לנסות לחבר את הP3 על המגבר בתצורה הנוכחית ולראות איך הסאב מגיב, במידה והמגבר לא יצליח להרים אותו כיון שראיתי שיש פער לא קטן בעוצמה אז אני אקנה מגבר 2 ערוצים סביר לרמקולים האחוריים, ואז להפוך את ה JBL לעבוד בתצורת 3 ערוצים, והסאב אמור לקבל 300W ונראה לי שזה RMS ב 4 אום לפי התצורה למטה.

 

האם המגבר בתצורה של 5 ערוצים הנוכחית יצליח לתקשר עם הסאב P3, במידה ולא, האם התצורה של 3 ערוצים תהיה מספיק טובה ואני מראש מודע שאני לא אנצל את מלוא עוצמת הסאב?

 

במידה ואכן זה אפשרי, איזה דגם של P3 אני צריך? 2 של 2 אום או 2 של 4 אום?

הייתי שמח לקבל הסבר קצר על המשמעות של ההתנגדות הזאת ולמה יש 2 תצורות כאלו, ומה זה החיבור הטורי\מקבילי שקראתי איפשהו?

 

דרך אגב ראיתי את ה P3 ב YAD2 בחנות ששמה סאונד דיזיינר שרון מערכות, מישהו מכיר, המחיר מפתה.....

 

תודה רבה מראש על הייעוץ.

 

 

GTO755.6

• 4 x 60W channels and 2 x 107W channels, at 4 ohms and

1% THD + N



• Signal-to-noise ratio: 79dBA (reference 1W into 4 ohms)

• 4 x 80W channels, 2 x 150W channels at 2 ohms,

14.4V supply and 1% THD + N

• 2 x 160W channels, 1 x 300W channel at 4 ohms,

14.4V supply and 1% THD + N

• Dynamic power: 117W (channels 1, 2, 3, 4);

163W (channels 5, 6) into 2 ohms

• Effective damping factor: 6.392 at 4 ohms

• Frequency response: 10Hz – 47kHz (channels 1, 2, 3, 4);

10Hz – 302Hz (channels 5, 6)

• Maximum input signal: 6V

• Maximum sensitivity: 250mV

• Output regulation: .042dB at 4 ohms

• Dimensions (L x W x H): 475x313x60mm

(18-11/16" x 12-5/16" x 2-3/8")

HU: Skoda Kodiaq OEM | Processor: Helix Ultra | AmpTw/Mid: Genesis S3 | AmpWoofer: Rockford Power1050S | AmpSub: Rockford 1501BD | Tw: GoldenEar Reference HVFR | Mid: HAT X3 | Woofer: CDT Audio ES6+ | Sub: IDMAX 12" X2

פורסם
יש לי 2 שאלות עיקריות:

1. ראיתי שיש 2 דגמים של ה P3 2 סלילים של 4 אום או 2 של 2 אום, קראתי לא מעט בפורום ולא הבנתי מה המשמעות של זה, הבנתי שזה קשור להתנגדות הרמקול וכו.... ושהמגבר צריך להתאים, ועכשיו למגבר.....

2. המגבר שלי הוא JBL 755.6

האם המגבר בתצורה של 5 ערוצים הנוכחית יצליח לתקשר עם הסאב P3, במידה ולא, האם התצורה של 3 ערוצים תהיה מספיק טובה ואני מראש מודע שאני לא אנצל את מלוא עוצמת הסאב?

 

במידה ואכן זה אפשרי, איזה דגם של P3 אני צריך? 2 של 2 אום או 2 של 4 אום?

הייתי שמח לקבל הסבר קצר על המשמעות של ההתנגדות הזאת ולמה יש 2 תצורות כאלו, ומה זה החיבור הטורי\מקבילי שקראתי איפשהו?

 

דרך אגב ראיתי את ה P3 ב YAD2 בחנות ששמה סאונד דיזיינר שרון מערכות, מישהו מכיר, המחיר מפתה.....

 

תודה רבה מראש על הייעוץ.

 

 

GTO755.6



• 2 x 160W channels, 1 x 300W channel at 4 ohms,

 

• Dynamic power: 117W (channels 1, 2, 3, 4);

163W (channels 5, 6) into 2 ohms

 

 

שאלה מצויינת..

 

 

 

א. המגבר שלך הוא לא 5 ערוצים אלה 6.



 

 

ב. כמו שאתה רואה במפרט שלו הוא יציב בעבודה בהתנגדות ב 2 אום.

 

 

ג. במצב של 2 אום בגישור הוא מוציא 300WRMS משמע הוא לא ינצל את כל היכולות של הסאב אבל הוא ישמיע בצורה מכובדת.

 

 

ד. על מנת להגיע לעבודה ב 2 אום אתה צריך לקחת את הסאב של ה4 אום שני סלילים, במצב של שני סלילים של 4 אום המגבר "מרגיש" כיאלו מחובר אליו רמקול בהתנגדול של 2 אום. ואילו הסאב של ה2 אום שני סלילים המגבר "ירגיש" כיאלו מחובר אילו רמקול בהתנגדות של 1 אום.

 

 

המגבר הנ"ל לא מוגדר כיציב ב 1 אום ולכן לא מתאים לך.

 

 

 

למה יש רמקול של שני סלילים ב 2 אום?



 

 

מאחר וישנם מגברים איכותיים יותר (מגברי מונו איכותיים בדרך כלל) היציבים ב1 אום ומסוגלים להוציא הספקים גבוהים לדוג'

 

 

http://www.loudnclear.co.il/site/detail/detail/detailDetail.asp?detail_id=701205

 

 

ואז ניתן להניע סאב של סליל כפול ב2 אום 1000WRMS.

 

 

 

ולכן המגבר שלך (אגב הוא לא חלש) ידחוף את הרמקול בצורה טובה אך לא ינצל את כולו.



 

 

לדעתי הוא יעשה את העבודה.

 

 

 

אגב אני לא מכיר את החנות הנ"ל ולא הייתי ממליץ לקנות מחנות עלומת שם או מוניטין מאחר והזול יכול להפוך לסיוט יקר.



 

 

איזו אחריות הוא נותן? באילו מקרים? הוא מתקן את הסאב או מחליף? לכמה זמן?

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם

אחלה תגובה, מושקעת משהו, אבל:

 

למה אתה לא מפרט את החסרונות שיש במגברי CLASS D ?

 

למה אתה לא מפרט את החסרונות בלרדת ל 1 OHM ?

...CASKA for life

פורסם

קודם כל תודה.

המגבר יכול לעבוד ב3, 5 או 6 ערוצים.

אם ני מבין נכון אז אני צריך סאב P3 עם 2 סלילים של 4 אום, ואז המגבר יגיב בעוצמה שמתאימה ל 2 אום, האם בתצורה הזאת אני נשאר עם כל הארבעת רמקולים מחוברים (קרי קומפוננט ו6X9) בנוסף לסאב או שהתצורה הזאת מדברת על 3 ערוצים כלומר זוג רמקולים וסאב?

שאלה נוספת האם כאשר המגבר עובד ב 2 אום הוא ייתן 2 אום לסאב וימשיך לתת 4 אום לרמקולים האחרים או שכל המגבר יורד לתצורת התנגדות של 2 אום?

 

שאלה פחות קשורה, האם כדאי ללכת על סאב יד שנייה או שרק חדש....

לגבי החנות ההיא אם ני זוכר נכון הוא אמר שאין אחריות, מפעיל את הסאב ומראה לי שעובד, לא מעבר לכך, אמרו לי שכבר אין אחריות לסאבים של רוקפורד בגלל שאוטופרט התפרקו אך מצד שני חברת נקסט קנתה את הזכויות, את האמת קצת בלבלו אותי.

 

תודה מראש.

 

HU: Skoda Kodiaq OEM | Processor: Helix Ultra | AmpTw/Mid: Genesis S3 | AmpWoofer: Rockford Power1050S | AmpSub: Rockford 1501BD | Tw: GoldenEar Reference HVFR | Mid: HAT X3 | Woofer: CDT Audio ES6+ | Sub: IDMAX 12" X2

פורסם

לגבי ה class d לא ידוע לי על חסרונות מיוחדים מלבד זה שהוא בנוי להגביר סאב בלבד,

כלומר תחום התדרים בו הוא low pass או ful pass . תחום תדריי סאב.

ולא ידוע לי חסרונות ממשאים על עבודה ב 1 אום אם היצרן קבע כי המגבר יציב!

 

 

המגבר ימשיך לעבוד בתצורה של 4+1 אך בגלל שהאחד הזה הוא 2 אום אז הוא יתן לו ספציפית 2 אום ולרמקולים האחרים 4 אום.

 

לגבי הסאב הייתי ממליץ לך או לקנות מיד שניה ממישהו שאתה מכיר (לא התעלל בו יותר מידי, כלומר לא השמיע I LOVE BASS וכו'.)

 

או להתאפק ולקנות את הסאב שחשבת מחנות ! (שנה אחריות, תשלומים, יש אבא...)

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם
אחלה תגובה, מושקעת משהו, אבל:

 

למה אתה לא מפרט את החסרונות שיש במגברי CLASS D ?

 

למה אתה לא מפרט את החסרונות בלרדת ל 1 OHM ?

 

ואם אתה יודע משהו אחר אתה מוזמן ללמד אותי בשמחה!

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם

שכנעו אותי ללכת על ה P2 הדגם החדש עם 2 סלילים של 4 אום (כמו ה P3) הספק הסאב הוא 250 RMS בניגוד לדגם הקודם שנתן 200 RMS.

איפה ניתן למצוא סאב כזה במחיר סביר?

HU: Skoda Kodiaq OEM | Processor: Helix Ultra | AmpTw/Mid: Genesis S3 | AmpWoofer: Rockford Power1050S | AmpSub: Rockford 1501BD | Tw: GoldenEar Reference HVFR | Mid: HAT X3 | Woofer: CDT Audio ES6+ | Sub: IDMAX 12" X2

פורסם

האמת שלא ראיתי בארץ את הסאב שאתה מדבר עליו אך ה P312D4 לא יקר בהרבה...

סה"כ עוד 130 ש"ח יותר אך מדובר על סאב הרבה יותר אימתני.

 

אולי זה שווה... תשמע ותחליט.

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם

אך אמרו לי שהמגבר שלי לא יסתדר ויתחמם עם ה P3 ואמרו לי כיון שהמגבר ינצל יותר טוב את ה P2 השמיעה תהיה הרבה יותר טובה.

HU: Skoda Kodiaq OEM | Processor: Helix Ultra | AmpTw/Mid: Genesis S3 | AmpWoofer: Rockford Power1050S | AmpSub: Rockford 1501BD | Tw: GoldenEar Reference HVFR | Mid: HAT X3 | Woofer: CDT Audio ES6+ | Sub: IDMAX 12" X2

×
×
  • תוכן חדש...