Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיגו 206 שנת 1.4 75 כ"ס (חזק ? לא נראה לי !!)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6451 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום :

מכרתי את רכבי שהיה רנו קליאו 1995 1.4 80 כ"ס , אז יש לי שאלה בקשר לפיגו 206 1.4 סמ"ק ו 75 כ"ס ו ה 8 שסתומים האם הרכב הזה חזק יותר מהרנו הישנה שלי שמכרתי או שחלש !!?? אז אין לי מושג בזה ו אני מבקש עזרה כי הזמנתי על הפיגו ו אני אפגוש אותה בקרוב אז אני מתבלבל, אני רוצה רכב מסוג רק פיגו כי חן בעיני והתלהבתי ממנו מאוד אז לא יודיע מה לעשות האם לוותר ולא לקנות את הפיגו 75 כ"ס או לקנות, או שהיא חזקה למישהו שלא רוצה רכב משפחתי ולא מרכיב ברכב הרבה אנשים מאקסימום 3 רוכבים , אני שואל רק בקשר ל ה 75 כ"ס כי זה נראה לי חלש יותר מדי כי אם הרנו שנת 95 80 כ"ס ו זאת שנת 06 ו רק 75 כ"ס האם שווה לקנותה ?? (מחיר= 65000ש"ח ) או לקנות פיגו 1.6 ו 110 כ"ס ??? אני מתכוון לדגם ה: xt או tx לא יודיע או זאת או זאת , אבל כפי שאמרו לי שמחיר של ה1.6 גם 65000ש"ח שנת 05 ה 1.6 ,אז אני מבקש עזרה ו ממש זקוק לכם!! :|

ו יש לי עוד שאלה אם אני הולך לקנות ה 1.6 אז האם היא חסכונית או שאוכלת הרבה דלק???:roll:

:-)(**shady**):-)

 

**למכירה מחליף דיסקים PIONEER (דיסקים 6)!!!!

פורסם

ממליץ לך בפה מלא על פיג'ו 1.4.

 

ברשותי רכב פיזו 1.4 מדגם XT אוטומט (טיפרוניק) משנת 2006 (יד שניה) ואני מאוד מרוצה.

ביום יום הרכב משמש את אשתי בנסיעותיה לעבודה.

 

אני נוהג ברכב מדגם מיצובישי סופר לנסר 1.6 (סלון) משנת יצור 1996 ובו 60,000 ק"מ.

 

ברצוני לציין כי את הנסיעות המשפחתיות (3 מבוגרים) אנו מבצעים בפיג'ו בלבד!

הנוחיות, התנהגות כביש ושיכוח מהמורות מעולים.

 

הרכב מתפקד לשביעות רצוני בנסיעות לטיולים -

נסיעה לאילת (2 מבוגרים + 3 מזוודות).

חופשה באילת (4 מבוגרים) כולל טיולים בהרים לאורך גבול מצריים וטיולים בערבה.

בנסיעות לרמת הגולן (4 מבוגרים) הרכב מספיק חזק ומתפקד כראוי בכל העליות.

 

ברצוני לציין כי אופן נסיעתי סולידי ובהתאם למגבלות החוק.

 

ב ב ר כ ת



קנה ותהנה

פורסם

האקסית שלי הייתה 206 1400 ידני- XT.

אין לי תלונות לגביה, שירתה אותי בנאמנות, בכיפיות ובזריזות (יחסית).

תעשה עליה נסיעה, אם אהבת תקח.

אם תעשה נסיעה על ה1600 ואז על ה1400 נורא תתבאס מה1400.

אבל אל תשכח שלדברים האלה אין גבולות, תמיד יש יותר מהיר (אלא אם קנית ווירון), תמיד יש יותר חזק, תמיד יש יותר.

ה1400 בהחלט נוסעת, תביא אותך ל150 אם תרצה ואפילו תשאר יציבה. (עד שתגיע לשם תחזור הביתה ותכין קפה).

מבחינת חיסכון בדלק,אם הנסיעות שלך ברובן עירוניות, תקח את ה1400, אם הנסיעות שלך ברובן בין עירוניות (ולא בשעות הפקקים) תקח את ה1600.

אם אתה רוצה להיות תמיד הראשון שיוצא מרמזור תקח את ה1600 בידיעה שמידי פעם תחטוף בראש.

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם

להלן התיחסות לצריכת דלק - פיזג'ו 206 1.4 אוטומט שברשותנו.

 

לדוגמא:

 

נסיעה לאילת - מרחק: 338.4 ק"מ, כמות ליטר: 21.05, צריכה דלק 16.06 ק"מ/ליטר.

 

חזרה מאילת - מרחק: 336.0 ק"מ, כמות ליטר: 21.87, צריכה דלק 15.36 ק"מ/ליטר.

 

נסיעה לירושלים הלוך ושוב ובתחום העיר מרחק: 158.5 ק"מ, כמות ליטר: 11.00 צריכה דלק 14.40 ק"מ/ליטר.

 

בכל הנסיעות הופעל המזגן.

 

נסיעה משולבת במהלך תקופה:בין 10.6 ל - 11.2 ק"מ / ליטר.

 

 

הנסיעות בוצעו במתינות ובהתאם למהירות המותר בחוק.

פורסם

לא תמיד כ"ס הוא הקובע בלבד בהספק, אלא זמינות כח בסל"ד נמוך.כ"ס הוא הספקו המירבי של המנוע ולעיתים הוא

 

בסל"ד שעפ"י רוב לא מגיעים אליו.

 

מומלץ לעשות נסיעת מבחן ולבדוק באופן אינדבדואלי.

פורסם

באמת תודה לכם אני מודה לכם מכל הלב תודה רבה !!!חלס אני הולך עליהא ..כי ממש היא פשוט חדשה מאוד ..37000 קמ"ש

אבל האם זה יקר לקחת אותה ב 65000 ש"ח או ש..:roll:??

:-)(**shady**):-)

 

**למכירה מחליף דיסקים PIONEER (דיסקים 6)!!!!

פורסם

:cry:זאת השאלה מופנה לך "אלי105":8)

 

נראה לי שאתה מבין ברכב או במנועים חזקים!!, הפיגו שלי (סל"ד מירבי בהספק5500 ,סל"ד מירבי במומנט2800)אוקי?

אז השאלה היא: האם היא חזקה בכפר ? זה אומר שיש הרבה עליות וכל הדברים המפריעים לרכב ממש אתה יודיע מה זה כפר בכללית "כבישים גרועים כן !? "אז ויש כאן את הקליאו BB הספק מירבי 5,750 סל"ד , מומנט מריבי 3,750 סל"ד אוקיי !.

אז זה מה שמפריע לי ,הבנת?.., אז מה עם הפיגו עכשיו ? האם זה אומר שהקליאו יותר חזקה ויותר מהירה ??!!!:roll:

ממש אני לא מבין בדבר הזה (סל"ד)אוקיי אבל אין צורך להבין כי אני ממש אוהב רכבים ובעתיד אני הולך ללמוד על מכוניות .אוקיי אבל עכשיו אני עדיין לא מבין וזקוק לעיזרת כולם לא רק עזרתך ,כדי שהאחרים לא יחשבו משהו..:cry:! חח לא סתם .

תודה לכולם ..:lol:

 

???"תשובה משכנעת אני רוצה אוקיי מודה לכם ..."

:-)(**shady**):-)

 

**למכירה מחליף דיסקים PIONEER (דיסקים 6)!!!!

פורסם

שאדי

 

קנה את הפיג'ו 206 1.4 XT ותהנה ממנה.

 

בדגם זה רדיו מקורי עם שליטה ממנוף ליד ההגה ( אפשרות לשיוי עצמת שמע בהתאם לסל"ד).

תיבת הילוכיםטיפרוניק (תוכל לבחוש ביד) ולמשוך הילוכים.

הדלקת אורות בהתאם לראות(לא לשכוח להדליק יזום בחורף).

הפעלת מגבים במצב השהיה בהתאם לכמות הגשם ומהירות הנסיע (בעמידה ברמזור כמעט לא מופעלים)

קימות 3 משענות ראש במושב האחור

נעילת דלטות אוטומטית בתחילת נסיעה.

ועוד מספר יתרונות שאינם נמצאים בדגם הפשוט יותר.

 

רכב חזק - למה אתה צריך בכבישי ארצנו?

 

סע רגוע ובביטחה זה לא רכב מרוצים.

×
×
  • תוכן חדש...