Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תידלוק באמצעות מים


gil_24
שימו לב! השרשור הזה בן 5701 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בחלק התחתון של העמוד יש "נושאים דומים". יש שם שרשור בנושא "אינפוזיה באמצעות מים".

אמנם לא הנושא המדובר כאן במישרין אך מוזכרים פה ושם כמה דברים מעניינים.

מחפש ווספה לחלקים\חלקים לווספה לטובת פרוייקט.

כשאין סוס, גם חמור טוב. (רק שלא יהייה פרד)

לא בשביל כולנו הנשימה הבאה מובנת מאליה- לחץ לפרטים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 109
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

גם זה לא יעבוד. האנרגיה שתצטרך כדי לייצר את הגז זהה לתוספת האנרגיה שתקבל כשתכניס אותו למנוע.

 

בדיוק.

 

לדעתי כל מילה מיותרת, האנרגיה שתושקע בהפקת המימן היא האנרגיה שנקבל אם לא פחות..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק.

 

לדעתי כל מילה מיותרת, האנרגיה שתושקע בהפקת המימן היא האנרגיה שנקבל אם לא פחות..

 

לא מדויק , יש הבדל בין "לא יעבוד" לבין "לא יעיל".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם זה עובד אני יקעקע את שם החברה ואת כל תוכן החוברת על הפנים שלי.

נו באמת,

אבי.

 

אני דווקא הייתי רציני. לדעתי קשה למצוא אנשים שיסכימו לנסות את הדבר הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל פעם מישהו אחר קם ומגלה לנו את המצאת המאה :shock:. משום מה אף יצרן רכב לא אימץ ואף צי רכב גדול לא בחר בגימיק.

היו לנו מגנטים

היו לנו גלולות

עכשיו תור המים

מחר תורה של אבקת החשמל.

בין לבין היו עוד כל מיני "פטנטים".

 

כשחברה בעלת צי רכב ליסינג, מעדיפה לתגמל את עובדיה בתמורה לחיסכון בדלק - היה יותר פשוט, קל וזול שיתקינו את אחת ההמצאות האלה - אם הן רק היו בעלות תוצאות עובדתיות.

 

מועדים לשמחה.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנשים סקפטים, ובצדק. רוב (אם לא כל) "מוצרי הפלא" האלה הם בולשיט. אבל, תמיד יש את הספק הקטן (לפחות אצלי) והתקווה שאולי באמת אחד מהם עובד.

 

מכיוון שאוטוטו אני טס, והרכב שלי כנראה ישכב בחצר ויגסס לו, מחמת התיקווה אני מוכן להתנדב לניסוי - אין לי מה להפסיד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם זה לא יעבוד. האנרגיה שתצטרך כדי לייצר את הגז זהה לתוספת האנרגיה שתקבל כשתכניס אותו למנוע.

לא נכון.

אם אתה מתכוון לשימור אנרגיה - ההקבלה שלך פשוט לא מתאימה.

אל תשכח שחלק מהאנרגיה כבר אצורה במים כך שנדרשת כמות אנרגיה פחותה (ולא נדבר במספרים) על מנת לפרק אותם מאשר "לייצר" את הגזים המדוברים ע"י חיבור מולקולות.

ישנם תהליכים כימיים שגורמים לפליטת אנרגיה(מישהו אמר חומר נפץ?). הכל תלוי בחומרי הגלם שלך ורמת הפירוק וההרכבה מחדש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משפט המפתח הוא- הכל תלוי בחומרי הגלם. במים אין אנרגיה, נקודה.

ויכוח כזה התנהל על גבי עמודים רבים בשרשור הזה שחלקים גדולים ממנו נמחקו. בשורה התחתונה- זה פשוט לא יעבוד.

 

הנה ציטוט של תגובה שלי משם:

 

זה לא משנה. חוק שימור האנרגיה קובע שלא תקבל אנרגיה יש מאין- או שבמילים אחרות, האנרגיה שתפיק בשרפת המימן תהיה זהה (בתאוריה, מעשית יש איבודי אנרגיה בתהליך) לאנרגיה שהיית צריך כדי להפיק את המימן.

 

הסבר כימי פשוט למקרה הזה- שרפה היא בעצם חמצון, כלומר כשאתה שורף חומר אתה לוקח אותו וקושר אותו (כימית) עם חמצן.

כדי להפיק את המימן אתה צריך להשקיע אנרגיה מכיוון שאתה רוצה לנתק את החמצן מהמימן. עד כאן הכל טוב ויפה. אבל כשאתה שורף את המימן אתה קושר אותו עם חמצן, כך שלמעשה בשריפת המימן ביצעת תהליך הפוך לזה שביצעת כדי להפיק את המימן, ומה שתקבל זה מים.

 

במילים אחרות, לקחת מים, הוצאת את החמצן, החזרת את החמצן וקיבלת חזרה מים. ברור מהגיון פשוט שמתהליך כזה אי אפשר להפיק אנרגיה.

"ai motoare capul doare"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ferez ושאר החברים שלום,

 

אני נוסע עם המערכת הזאת ברכב כבר חצי שנה, אני לא מתכוון להוכיח נוסחאות כימיות או נוסחאות פיסיקאיות אבל בשורה התחתונה זה עובד.

 

הרכב שלי השיג שיפור של 40% בתצרוכת הדלק (סולר), וגם אני הייתי ספקן כמו רוב הכותבים פה, וניסיתי גלולות ומגנטים ושאר מוצרים.

 

למבינים כימיה ופיסיקה אני יכול להגיד שצריכת החשמל של האלקטרוליזה היא 3 אמפר בסה"כ לכל המערכת.

 

אני מזמין אותך אלי לראות את המערכת ולהתרשם בעצמך, אחכ תחליט אם אתה מאמין או לא.

 

שלח לי הודעה ונפגש,

קובי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קובי

משווק שכל כך מאמין בנפלאות המערכת, יהיה חכם יותר אם יעמיד רכב הדגמה לבדיקת מעבדה מוסמכת. (נניח הטכניון).

אישור של מעבדה מוסמכת מוכרת, מקובלת ברמה בינלאומית, יכול לחולל פלאים בקידום המכירות של מע' כזאת.

משווק שכזה גם יכול לקחת על עצמו התחייבות של "לא חסכת - לא שילמת".

 

אגסי לדוגמא כל כך בטוח במכונית החשמלית שלו, שהוא כבר הודיע שמי שירצה מכונית לא יאלץ לקחת משכנתא לרכישתה, אלא ישלם כל חודש וחודש את ההפרש שחסך מהוצאות הדלק. משמע, זה שיסע יותר - יחסוך יותר בהוצאות הדלק ועל-כן אגסי יקבל תמורה גדולה יותר עבור הרכב.

 

על אותו עיקרון אפשר לומר שאם מערכת המים חוסכת 40 אחוז, אזי תחתים את לקוחותיך על התחייבות לשלם כל חודש רבע מהחיסכון. רכב שמתדלק כל חודש רק 200 ליטר, יחסוך 80 ליטר.

הרווח למשווק מערכת המים לפי שיטה זאת הוא 20 ליטר ובערך מדובר ב-120-130 שקל כל חודש. עדיין בעל הרכב יחסוך פי 3, כלומר 360-400 שקל.

 

מועדים לשמחה.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משפט המפתח הוא- הכל תלוי בחומרי הגלם. במים אין אנרגיה, נקודה.

אולי אתה צריך להעמיק את ידיעותיך בכימיה לפני שאתה שם נקודה בסוף משפט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5701 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...