Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיצול רימוט


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6466 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי ,

בחיבור של ה REM למבגר איך אני יכול לדעת שה HU יכול לדחוף מספיק זרם לשני מגברים ויותר ?

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

אאל"ט remote זה אות 1\0 ככה שאין משמעות ל"זרם שהמכשיר יכול לדחוף". בסה"כ אומר "תדלק" "תכבה".

HU: PRS

FRONT: Morel hybrid 5

SUB: Focal 27A

AMP: Bazooka EL460

פורסם

יש משמעות אדירה בעומס .

 

אם כבר אלק' אז לשער לוגי יש מספר קבוע של שערים אחרים שהוא יכול "לדחוף" במוצאו .

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

מספר השערים לוגיים שיכול שער עצמו לדחוף נקרא FANOUT.

וכן יש לו מגבלה, לרדיו דיסק זה סביב ה 500 מיליאמפר. לכן עדיף להשתמש בממסר אם אתה מתכוון גם להפעיל מאווררים

ותאורה עם אות הרימוט, אם זה רק להדליק מגבר או שתיים אין סיבה לדאגה.

:cry: !!SOLD!!

פורסם

זה בידיוק מה שאני מתכוון ,אני פשוט לא רציתי להכנס למונחים מקצועיים .

 

עצם הממסר שיש בו סליל יכול לפגוע ברכב כי תהיה עליית מתח לזמן קצרצר בשינויים אז כדאי לשים דיודה בממתח הפוך או בכלל להשתמש ב FET או בטרנזיסטור (שניהם קטנים יותר !) ואז אין צורך בדיודה .

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

כמה דברים לא מבוססים בתרד אחד.

REMOTE מוציא זרם של 500mA בערך תלוי בHU ומגבר ממוצע נדלק מ200mA .

ממסר חיזוק פשוט לוקח את האות של הרימוט הנכנס ועל ידי כך ממגנט את הסליל בממסר מה שגורם לזרם הנכנס בממסר לצאת ביציאה המחוזקת שלו. ממסר לא מזיק לא למתח ולא לכלום, הוא סך הכל מקבל את האות (האות הוא סה"כ +12 ולא לוגי שמוגי)

פורסם

כמו שכבר כתבו אני רק מחדד.

 

הHU בני ימינו מוציאים REMOTE שנע בין 250-500 מילי-אמפר, כאשר עובדים על למעלה מ2 מגברים או צרכנים אחרים(מאווררים,קרוס-אקטיבי,אקולייזר,ליין דרייבר,פרוססור או כל רכיב אחר) רצוי לחבר מיני-ריליי של 7 אמפר כדי לתת REMOTE חזק יותר.

 

לגבי נזק? בפירוש לא, כל מה שהREMOTE עושה זה נותן +(פלוס) של 12V שמפעיל ממסר במגבר, זה הכל.

under construction..

פורסם
כמו שכבר כתבו אני רק מחדד.

 

הHU בני ימינו מוציאים REMOTE שנע בין 250-500 מילי-אמפר, כאשר עובדים על למעלה מ2 מגברים או צרכנים אחרים(מאווררים,קרוס-אקטיבי,אקולייזר,ליין דרייבר,פרוססור או כל רכיב אחר) רצוי לחבר מיני-ריליי של 7 אמפר כדי לתת REMOTE חזק יותר.

 

לגבי נזק? בפירוש לא, כל מה שהREMOTE עושה זה נותן +(פלוס) של 12V שמפעיל ממסר במגבר, זה הכל.

 

 

החלק הראשון זה נכון, אבל בקשר לנזק אם אתה מחבר יותר משני אלמנטים (מגברים או צרכנים אחרים) זה לא יעשה כלום למגברים או צרכנים אבל זה ישרוף לך את היציאה של הרמוט ב- HU

פורסם

טוב אני אסביר את עצמי מעט יותר לעומק בשביל המתקדמים בחשמל :

 

כידוע סליל הוא מתנגד לשינויים בזרם .

כשמנתקים את הזרם לסליל כלומר כיבוי ה HU אז הסליל עדיין דוחף זרם לאותו הכיוון וכיוון המתח מתהפך! מה שגורם לזה שבצד שמחובר לאדמה יהיה פטנציל יחסית גבוה . לכן כדאי לשים דיודה בממתח הפוך שתקצר את הסליל בעת הצורך .

 

קפיש ?

 

או בררה אחרת לחלוטין , טרנזיסטור - הרבה יותר קטן והרבה פחות בזבזן .

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

×
×
  • תוכן חדש...