Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6466 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

מדובר ברובר 214 שהאלטרנטור הפסיק להטעין. בבדיקה אצל חשמלאי נאמר שלא ניתן לשפץ את האלטרנטור הקיים והומלץ על התקנת אלטרנטור משופץ בעלות של 800 ש"ח כולל עבודה ומע"מ. מה העלות המקובלת על טיפול כזה?

פורסם

בעבר הוחלף לי בסובארו לאונה אלטרנטור משופץ בעלות 500 ש"ח,

לחבר הוחלף בקורסיקה בעלות 1000 ש"ח

כך שנראה לי שהמחיר הוגן וסביר

פורסם

הסיפור ידוע - לוקחים את האלטרנטור שלך שלפעמים מצבו הכללי טוב יותר מהמשופץ ונותנים לך את המשופץ,אם הוא יתקן לך אותו ב- 100 שקל לא תהיה מרוצה והרווח שלו נמוך, אז הוא מוכר לך אלטרנטור מרוסס בצבע כסף ואתה תרגיש מצוין, מכיוון שהוצאת הרבה כסף.

פורסם
הסיפור ידוע - לוקחים את האלטרנטור שלך שלפעמים מצבו הכללי טוב יותר מהמשופץ ונותנים לך את המשופץ,אם הוא יתקן לך אותו ב- 100 שקל לא תהיה מרוצה והרווח שלו נמוך, אז הוא מוכר לך אלטרנטור מרוסס בצבע כסף ואתה תרגיש מצוין, מכיוון שהוצאת הרבה כסף.

ואללה צודק,אבל זה לא בדיוק 100 ש"ח,לפעמים זה הזמן עד שמפרקים ושולחים לשיפוץ ועד שזה חוזר משיפוץ ועד שהמכונאי ירכיב,הלך יום עבודה,ויש כאלה שאין להם את הזמן הזה,הם רוצים שהכל יהיה מוכן תוך שעה

×
×
  • תוכן חדש...