Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום חודש עם המצלמה החדשה - Canon Sx100 IS


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6432 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתה לי כזו מצלמה כזו חודש וחצי (פרצו לי לבית שבוע שעבר :-().

 

מצלמה מעולה, החיסרון, והוא לא קטן, הוא ש-2 סוללות זה לא מספיק וזה גורם להשהייה די ארוכה בין תמונה לתמונה כאשר מצלמים עם פלאש.

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

פורסם

1200 ש"ח?!?!? :shock:

קודם תמכור, אחר כך תתלבט לגבי המצלמה הבאה.

מחיר מעולה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

בכל צילום לילי של כמה תמונות פשוטות - כל תוצאה יוצאת פשוט זוועה

 

החל ממצלמה שפשוט שותה לי סוללות (אנרג'יזר,נטענות,דורסל,GPT,ועוד)

דרך פלאש לא חזק בעליל (רוב התמונות יוצאות חשוכות)

וכלה בכך שהקנון הקודמות שהיו לי (530,550) - פשוט צילמו באור יום (!) יותר טוב ואפילו לפעמים בלילה

 

הירידה באיכות התמונה היא תוצאה ישירה של תוספת הפיקסלים.

 

ה-Panasonic טובה מאוד לסוגה (מצלמות סופר-זום), אבל אל תצפה לקסמים בלילה.

רוצה תמונות טובות - קודם כל תלמד לצלם וקצת לעבד תמונה במחשב. בתנאי תאורה לא טובים הצלם צריך לדעת מה הוא עושה ומה הם ה-trade-offs שהוא משחק איתם. אפשרות אחרת היא לבחור בפלאש ישיר ופוטו רצח...

 

אפשרות טובה אחרת היא ה-Canon הזו:

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=591735

פחות זום אבל מסך מפרקי ואיכות תמונה טובה, יחסית ל-P&S

 

יש עוד.

אם תגדיר סדרי עדיפות (כמה זום, כמה קטנה/גדולה) אני אפרט.

 

אפשרות אחרת היא באמת לקנות DSLR מרמת כניסה. יהיה לך הרבה פחות זום, אבל איכות התמונה והביצועים (מהירות פוקוס ובין תמונה לתמונה) תהיה ה-רבה יותר טובה. אבל תזכור, מצלמים רק מהעינית.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אפשרות אחרת היא באמת לקנות DSLR מרמת כניסה. יהיה לך הרבה פחות זום, אבל איכות התמונה והביצועים (מהירות פוקוס ובין תמונה לתמונה) תהיה ה-רבה יותר טובה. אבל תזכור, מצלמים רק מהעינית.

 

מוכרח לציין שזה נוח מאוד - ברגע שמתרגלים לזה (כמו כל דבר בחיים) :-).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

נוח מבחינות מסויימות, פחות נוח מאחרות.

העינית מנתקת אותך מהסביבה. זה טוב לריכוז אבל לפעמים קשר עין עם אובייקט מצולם גורמת לו להרגיש יותר נוח. ויש את עניין הצילום מגובה המותן, ועוד.

 

ציינתי את העובדה משום שחוסר ה-live view ב-LCD של DSLR יוצר הרבה פעמים אכזבה אצל משתמשי P&S לשעבר (ומי שיכול מוזמן להוסיף עוד ראשי תיבות בלעז).

 

חשוב לציין שבמצלמות DSLR מהדור האחרון יש פתרון Live view (אם כי מוגבל ועל חשבון מהירות הפיקוס).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...