Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבקשים המלצה לבחירת רכב אמין ל3 ילדים במושב האחורי


bubux
שימו לב! השרשור הזה בן 5795 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

התרחבנו, אנחנו רוצים משפחתית/סטיישן

 

אנחנו נוסעים בקורולה אוטו' ומאוד מרוצים הבעיה שהוא צר לצרכינו (וגם הכלב).

 

אנחנו רוצים את עצתכם לרכב , עפ"י הקריטריונים:

1. תקציב 85,000 ₪ (טווח גמישות של 15,000)

2. שנתון בסביבות 2005

3. רכב רחב (2 מבוגרים +3 זאטוטים בגילאים 5/3/1)

4. אפשרות לבטל (זמנית) כרית אויר לנוסע מקדימה.

5. סטיישן (כלב ועגלת תאומים) או דומה.

6. אוטומט

7. נפח מנוע של 1600 סמ"ק (העדפה 1600 סמ"קעקב עלויות אבל מוכנים להתפשר גם על 2000 סמ"ק)

8. אמין, בטיחותי וזול שישמש 5-7 שנים עם 30,000 ק"מ בשנה (שני שליש בגוש דן),

· צריכת דלק נמוכה יחסית למנוע 1600-2000סמ"ק

· עלויות ותדירות מוסך נמוכות יחסית

9. תקציב 85,000 ₪ (טווח גמישות של 15,000)

10. שמירת ערך

11. שוק משומשת ער

 

האלטרנטיבות שאנחנו מתלבטים בהם (בשמחה אם תציעו אלטרנטיבות נוספות):

1. הונדה-סטרים,2.0

2. וולוו-V40 סטיישןSE,2.0 (מודל 2003)

3. טויוטה-קורולה ורסו,1.8 (מודל 2006)

4. מזדה-5, 2.0 (מודל 2006)

5. סובארו-פורסטר,2.0

6. סיטרואן-picasso,1.6/2.0

7. פולקסווגן-פאסט קומפורטליין ,1.9

8. פיאט-מולטיפלה,1.6/2.0

9. פיגו-307 SW/XR ,1.6

10. קאיה-קרנס, 2.0

11. רנו-scenic grand,2.0

כאמור הרבה אלטרנטיבות שמהם כמובן אנו רוצים לצמצם את הפחות מתאימות.

לדוגמה פסלנו: ברלינגו/קנגו מכיוון שנוחות ורמת גימור הן של מסחריות

נשמח לשמוע מאנשים שמכירים ציי רכב גדולים כדי ללמוד על אמינות.

 

תודה מראש!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לפני שנתיים הייתי בדיוק במצבכם ובחרתי ברנו קנגו דיזל (בגאז' גדול, חיסכון בהוצאות דלק ב 30 אלף ק"מ לשנה).

 

לכם אני מציע לבחור בין פאסאט TDI סטיישן לבין סובארו B4 סטיישן עם עדיפות לפאסאט בגלל צריכת סולר עדיפה.

עכשיו אנסה להסביר את עצמי:

אין לכם צורך ב 6 או 7 מושבים.

להפך, המושבים תופסים את המקום שיכול להתאים לעגלה + כלב.

לכן הייתי מוריד מהרשימה את טויוטה ורסו (צפופה) ואת קיה קרנס (אין מספיק מקום מאחור וצרכנית דלק גדולה).

מולטיפלה באה רק עם גיר רגיל.

פיקאסו ורנו סניק (אתם לא חייבים גרנד סניק) בטיחותיות ומרווחות במושב האחורי אבל, לדעתי, הבגאז' בפאסאט סטיישן יהיה יותר מתאים ושימושי למצבכם. גם ירידת ערך לא טובה ואמינות בסימן השאלה.

גם 307 סטיישן יכולה להספיק לכם אבל שמירת ערך לא מדהימה ולגבי אמינותה יש חילוקי דעות (עדיין יותר קטנה מפאסאט).

וולבו שציינתם פשוט יקרה מדי לתמורה שהיא נותנת.

במאזדה 5 לא תוכלו להכניס את כל כיסאות בטיחות לשורה השניה ולכן אני לא יודע האם זה מתאים לכם.

סובארו פורסטר היא אופציה מעניינת אבל היא לא חיסכונית, בנויה על פלטפורמה של אימפרזה ולכן היא יותר קטנה משתי המכוניות שהצעתי.

תבדקו גם האם אוקטביה TDI סטיישן יכולה להספיק לכם.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי יש רנו סניק שנת 2006, 60,000 ק"מ. 1.6L אוטומט, הגירסה הבסיסית(ללא חישוקי מגנזיום) ב-80,000 ש"ח. לי יש שלושה ילדים 5.5/3.5/2.5.

כל הטיפולים במוסך המרכזי. עד עכשיו הוצאתי בשנתיים וחצי בערך 8,000 ש"ח על טיפולים (עבר טיפול 60,000 + 4 צמיגים חדשים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית תודה על המענה המהיר.

לגבי 6-7 מושבים זו אופציה nice to have שלתפיסתנו יהיו מקופלים 95% מהזמן.

קיה קרנס - ציינת צריכת הדלק בקטלוג רשום 1:12 (מן הסתם מחוץ לעיר) הבעייתיות שלה בעיני זו ירידת ערך משמעותית.

וולוו – למה התכוונת יקרה לתמורה שכן מחירה 65000 שח לשנתון 2003?

סובראו פורסטר - ציינת צריכת הדלק בקטלוג רשום 1:10.7 , הבעייתיות שלה בעיני זה תוספת למחיר הביטוח של 45%.

סיטרואן פיקאסו – ירידת ערך כמו הפאסט , אשמח אם תפרטו קצת יותר לגבי האמינות שלה.

רנו סניק/גרנד - ירידת ערך פחות מפיקסו , אשמח אם תפרטו קצת יותר לגבי האמינות שלה שכן נשמע מבעל ניסיון שהאוטו סביר.

פיגו 307 סטיישן - ירידת ערך הכי נמוכה כמו סובארו , אשמח אם תפרטו קצת יותר לגבי האמינות שלה.

תודה מראש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כך רואים יותר טוב..

רק אתמול הייתי בטיול עם משפחה שיש להם קיה קארנס - צריכת דלק, שים לב, 1:7 משולב, השורה השלישית צפופה מאוד וכאשר מקפלים את המושבים הבגאז' צנוע מאוד.

 

וולבו V40 בנויה על הבסיס של פוקוס, אחזקה יקרה (טיפולים, חלפים).

 

לשלושת הצרפתיות יש גיר אוטומטי משותף (AL4) שהוא יקר לשיפוץ ויש תלונות על תיפקודו ואמינותו, גם על מערכת החשמל.

מילת המפתח - מזל.

 

מבחינת 3 אנשים מאחור, ובמיוחד אם מדובר בכיסאות בטיחות, סניק או פיקאסו מצויינים.

פיקאסו יותר זולה כמשומשת, מבחינתך זה יתרון.

פורסטר, אתה אמרת, בזבזנית של דלק=כסף.

 

אם אתם נוסעים הרבה - מנועי TDI של פולקסוואגן (אוקטביה, פאסאט) יחסכו לכם הוצאות דלק רבות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנסיון של השנה האחרונה. רנו סיניק ידנית(שווה לחפש בסבלנות ואף לרדת בשנת הדגם). הילדים לא רוצים לנסוע בשום רכב אחר. האישה מרוצה. צריכת דלק של 1/12 . ביטוח זול.

:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדוגמה פסלנו: ברלינגו/קנגו מכיוון שנוחות ורמת גימור הן של מסחריות
מתוך כל הרשימה שהבאת, הברלינגו היא אחת הנוחות שבהן. רק הפאסאט, הפיקאסו והסניק משתוות אליה.

 

לנושא האמינות - אין לי כל כך כח להסביר שוב מדוע אני חושב שזו שגיאה לייחס למונח החמקמק הזה חשיבות מופרזת בעת חיפוש רכב. אתה מוזמן לקרוא זאת כאן.

 

רק אציין אנקדוטה קטנה - איגוד הנהגים הגרמני ADAC מפרסם מדי שנה סטטיסטיקת קריאות לחילוץ רכב תקוע, לפי דגמים. בסקר האחרון (שנת 07) בקטגוריית מיניוואן, סיטרואן פיקאסו הגיעה למקום שני, כשהיא עוברת בדירוג את מאזדה 5.

וולבו V40 בנויה על הבסיס של פוקוס, אחזקה יקרה (טיפולים, חלפים).
לא נכון. V40 חולקת פלטפורמה עם מיצובישי כריזמה. V50 שהחליפה אותה ב- 2004 חולקת פלטפורמה (שזה לא אותו הדבר כמו "בנויה על הבסיס של") עם פורד פוקוס ומאזדה 3 ו 5, בין השאר.

לשלושת הצרפתיות יש גיר אוטומטי משותף (AL4) שהוא יקר לשיפוץ ויש תלונות על תיפקודו ואמינותו, גם על מערכת החשמל.
יקר לשיפוץ ? לא יודע על מה אתה מבסס את הטענה הזו.

אמינות ? טרם השתכנעתי שמדובר בגיר אמין פחות מגירים אוטומטיים אחרים.

תלונות על תיפקודו ? הרבה פחות בדגמים החדשים יותר, ובוודאי הרבה פחות ברנו.

בדגמי פיג'ו-סיטרואן יש לו נטייה לנעול את ממיר המומנט, דבר שגורם לקופצנות בהעברת הילוכים, אבל תורם לצריכת הדלק.

ברנו ההתנהגות שלו מזכירה הרבה יותר גיר אוטומטי "רגיל".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אליה.

.

יקר לשיפוץ ? לא יודע על מה אתה מבסס את הטענה הזו.

אמינות ? טרם השתכנעתי שמדובר בגיר אמין פחות מגירים אוטומטיים אחרים.

תלונות על תיפקודו ? הרבה פחות בדגמים החדשים יותר, ובוודאי הרבה פחות ברנו.

בדגמי פיג'ו-סיטרואן יש לו נטייה לנעול את ממיר המומנט, דבר שגורם לקופצנות בהעברת הילוכים, אבל תורם לצריכת הדלק.

ברנו ההתנהגות שלו מזכירה הרבה יותר גיר אוטומטי "רגיל".

 

ארנון, אני לא מאלה שצועקים "לא להתקרב לרנו",

אבל אחרי מספר לא קטן של רכבים מבית רנו במשפחה (קליאו 98, מגאן 96, מגאן 2003, סניק 2001, קנגו 2007) אני אומר שצריך לקחת בחשבון שיכול להיות שאחרי 80 אלף ק"מ מחליפים סלילי הצתה במגאן, אחרי 85 אלף ק"מ נדלק נורת גיר בסניק, אחרי 25 אלף ק"מ מחליפים טורבו בקנגו.

אלה לא הסיפורים ששמעתי עליהם. אני בדעה שמתקנים וממשיכים לנסוע.

אבל יש אנשים שהדברים האלה מפריעים להם יותר מדי.

למה אנחנו ממשיכים לקנות רנו?

בגלל נוחות, בטיחות, הגב שלי לא מסוגל לוותר על המושב של רנו ולהכנס לסובארו אימפרזה או מאזדה לנטיס.

אני לא מוכן להדחף לקופסא קטנה ולא מתאימה למשפחתי רק בגלל תדמית יותר טובה של האמינות וסחירות (בפועל).

אבל אלי לא בין רוב האנשים, ולכן מי שמבקש המלצות על הרכבים עם דגש על האמינות, אני מפסיק להיות סובייקטיבי.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל לא אמרת שום דבר בהודעתך המקורית על סלילי הצתה ברנו. דיברת על הגיר שהוא "יקר לשיפוץ" וש "יש תלונות על אמינותו".

 

יש גם אנשים שכשהקורולה שלהם הגיעה לק"מ של המגאן שלך, החליפו מחשב מנוע וממיר או מנוע שלם, והעלות היתה גבוהה קצת יותר מעלות סלילי ההצתה אצלך.

 

אם יש לך חוויה אישית בלתי מוצלחת, אתה בהחלט מוזמן לחלוק אותה עם השואל, אבל רצוי שלא לפתח מסקנה גורפת על סמך נסיון אישי, ובטח שרצוי שלא לבסס תיאוריה לגבי הגיר על סמך חוויה אישית שנוגעת לסלילי הצתה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ארנון, אני לא מאלה שצועקים "לא להתקרב לרנו",

אבל אחרי מספר לא קטן של רכבים מבית רנו במשפחה (קליאו 98, מגאן 96, מגאן 2003, סניק 2001, קנגו 2007) אני אומר שצריך לקחת בחשבון שיכול להיות שאחרי 80 אלף ק"מ מחליפים סלילי הצתה במגאן, אחרי 85 אלף ק"מ נדלק נורת גיר בסניק, אחרי 25 אלף ק"מ מחליפים טורבו בקנגו.

אלה לא הסיפורים ששמעתי עליהם. אני בדעה שמתקנים וממשיכים לנסוע.

אבל יש אנשים שהדברים האלה מפריעים להם יותר מדי.

למה אנחנו ממשיכים לקנות רנו?

בגלל נוחות, בטיחות, הגב שלי לא מסוגל לוותר על המושב של רנו ולהכנס לסובארו אימפרזה או מאזדה לנטיס.

אני לא מוכן להדחף לקופסא קטנה ולא מתאימה למשפחתי רק בגלל תדמית יותר טובה של האמינות וסחירות (בפועל).

אבל אלי לא בין רוב האנשים, ולכן מי שמבקש המלצות על הרכבים עם דגש על האמינות, אני מפסיק להיות סובייקטיבי.

 

לא קישרתי בין סלילי הצתה לבין גיר אוטומטי. או שלא קראת טוב את מה שכתבתי, או שאתה רוצה להציג את מה שכתבתי בצורה מסויימת.

שני רכבים שונים - בעיות סלילי הצתה במגאן 2003 ובעיות גיר בסניק 2001.

בסניק אחרי החלפת שסטום (2000 ש"ח) הנורה נדלקת מיד פעם (כאשר המנוע קר). כנראה שיפוץ כללי של הגיר בקרוב (לפחות 8000 ש"ח).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבלי להיכנס לוויכוחים על רנו (ראה את חתימתי) מהמכוניות שרשמת הייתי בוחר בהונדה, בפורסטר או בקאיה.

אוטו שהיה מתאים לי מבחינת מצבו (מכאני, פנימי וחיצוני) ק"מ ויד - קח אותו.

 

ניסיתי בלי לכתוב שום דבר רע על רנו.

 

יואב

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסניק אחרי החלפת שסטום (2000 ש"ח) הנורה נדלקת מיד פעם (כאשר המנוע קר). כנראה שיפוץ כללי של הגיר בקרוב (לפחות 8000 ש"ח).
בתיבות שיוצרו בשנת 2001-2002 אכן הותקנו שסתומים של יצרן משנה שזוהו מאוחר יותר כבעייתיים והוחלפו לשסתומים של יצרן אחר: בורג-וורנר.

 

לגבי הנורה שנדלקת, גש למכון גירים אמין לאבחון. הסיבות שגורמות לה להידלק מגוונות מאוד, וכוללות גם מגע לקוי בידית בורר ההילוכים, איתות על צורך בהחלפת שמן גיר וכיוב'.

אל תמהר להסיק שמדובר בשיפוץ גיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5795 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...