Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6580 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 91
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לרכב יתאים, לגיר\למחשב ולמכלולים לא.

גם הזריקת כוח מהטורבו לא תתאים לכל המכלולים ולכן או שמחזקים את המנוע או שנוסעים על גדישה נמוכה ואז אני לא רואה טעם להשקיע 20 אלף בטורבו.

אני הייתי בודק איזה מנוע יש לסיוויקR, יכול להיות שגם היא מצויידת בB16B החלש במקצת.

  • ספונסר פורום
פורסם

חברה,בוא נחזור לעולם האמיתי..

לשתול K20 באוטו שלך יעלה קצת יותר מ20 אלף שקל,וחוקי אף פעם זה לא יהיה.

המנוע יושב בצד השני,צריך לשנות,תושבות,מחשב,סעפות,גיר...ועוד הרבה.

 

האופציה הכי טובה ומשתלמת בשבילך היא לבנות קיט טורבו על המנוע שלך,יתן בערך 200 כ"ס על מנוע סגור,וישאר לך עודף לבולמים וקפיצים,ושעונים.

 

הקיטים שמיוצארים ע"י TIG ART איכותיים,והכי חשוב,במידה ויש בעיה כלשהי יש עם מי לדבר בארץ ולא צריך להתעסק עם חו"ל.

 

אם תרצה הצעת מחיר לקיט חדש\משומש כזה על הרכב,בפרטי.

אורן

פורסם

השתלת K20 בסיוויק לדעתי הפרוייקט הכי מאתגר לרכב הנ"ל, מאות אנשים כבר עשו זאת.

ואז זאת התחלה מצויינת לטורבו.

הכל תלוי במחיר שאתה משיג את המנוע והגיר.

וב20-25 ההתקנה בהחלט ריאלית, רק מה באמת, אל תתבלבל פתאום שהרדיאטור שלך יהיה איפה שהסעפת פליטה שלך הייתה, והשחור לפילטר אוויר עכשיו משמש תושבת מנוע :).

פורסם
השתלת K20 בסיוויק לדעתי הפרוייקט הכי מאתגר לרכב הנ"ל, מאות אנשים כבר עשו זאת.

ואז זאת התחלה מצויינת לטורבו.

הכל תלוי במחיר שאתה משיג את המנוע והגיר.

וב20-25 ההתקנה בהחלט ריאלית, רק מה באמת, אל תתבלבל פתאום שהרדיאטור שלך יהיה איפה שהסעפת פליטה שלך הייתה, והשחור לפילטר אוויר עכשיו משמש תושבת מנוע :).

הבחור אמר לך שיש לו תקציב של 20K , אתה כנראה חי בחלום ממש מתוק אם אתה חושב שזה הסכום שדרוש לפרוייקט כזה.

יש כבר בחור מאוד מוכר בארץ שנוסע עם K20 ולי יש מכר קרוב שבזמן המאוד קרוב עומד לחזור על אותו פרוייקט. אני מבטיח לך שפרוייקט כזה בשקט יכול להגיע ל70K! אל תחשוב שזה רק לדחוף מנוע וזהו זה הרבה הרבה הרבה מעבר לזה. ודבר שני אני לא יודע אם לפותח השרשור אכפת מחוקיות או לא אבל אני די בטוח שבשביל לאשר את המנוע ברישיון ( אם בכלל!) הוא יצטרך להשאיר סטפה מאוד גדולה של מרשרשים.

דבר נוסף...פרוייקט טורבו איכותי ושוב אני אומר איכותי זה לא רק לקנות את החלקים הכי פשוטים רק בשביל שהאוטו יגדוש, יעלה הרבה יותר מ20. אנשים שעושים פרוייקטים של טורבו ושל השתלות של מנועים חזקים לא מציבים לעצמם סכום X בשביל הפרוייקט ...בשביל דברים כאלה צריך להיות כסף זמין וזורם אין לדעת מה תצטרך להזמין/לשנות/להתאים.

כדאי שתדבר עם כמה מאנשים שכבר עשו ופרוייקטים כאלה כבר מאחוריהם ולא אנשי פורום "מלומדים" כמו פה.

פורסם

הרוב תלוי במחיר שבו הבחור משיג את המנוע, הבחור אמר שהוא כבר הזמין מנוע לסיוויק מחו"ל ולכן חשבתי שהוא יוכל להשיג גם מנוע K20 מחו"ל ואז המחיר יורד פלאים.

ולדעתי תמיד טוב להתחיל ממנוע טוב ואז טורבו מאשר טורבו ואז מנוע, מה שכן גם אישור טורבו אם הוא בכלל ירצה לאשר אותו יעלה לו סכום נכבד ביותר.

אם לבחור יש קצת זמן פנוי ולא בוער לו האוטו והוא יוכל להשיג מנוע כזה במחיר טוב מחו"ל ישנה האפשרות לבצע את התהליך.

ואם לא והבחור אומר שיש לו 20 אלף שקלים הייתי ממליץ לו לחסוך עוד 7-10K ואז לשים טורבו איכותי או לקחת את ה 20K ולשפר איתם את האוטו, מה לשפר ממש לא חסר.

פורסם

רק דבר נוסף יש לי להוסיף לפותח השרשור תחשוב טוב אם יש לך את הכוח ואת המשאבים לפרוייקטים מהסוג הזה. ואם פתאום לא תיהיה מרוצה מהנ"ל או שתתחרט ותרצה למכור אתה לא תקבל הרבה (אם בכלל) מעל כמה שהשקעת כי אף אחד לא ירצה לשלם על פרוייקט שניסו לחסוך בו כמה שאפשר(עם תקציב X תאמין לי שזה מה שיהיה)

פורסם

באוטו כבר מורכב המנוע שהזמנתי, יחד עם המנוע החלפתי את הגיר בחדש שאר המכלולים ברכב כולם מתפקדים כחדשים!

 

הרכב בתול, ללא אף שיפור, בתור התחלה רציתי להתחיל עם משהו גדול כגון טורבו..

 

יש פה המון אנשים שמבינים יותר ממני, והייתי רוצה לשמוע את הדעה שלהם, לא לזרוק להשתיל מנועים, או להכניס מנוע של מטוס, או לפרק את כל המכסה מנוע.

 

כוח לא חסר באוטו, ומה שהייתי רוצה זה לשפר אותו מבפנים,שיפורים חוקיים כמובן.

התקציב כאמור הוא 20K אך בעיה כספית אין לי, ככה שזה יכול להגיע להרבה מעבר, תלוי לתמורה!

 

תודה רבה למבינים:roll:

 

 

נ.ב לרכב הזה יש בעיית מכירה, לא ניתן למכור אותו, הוא מסמל משהו בשביל אבא שלי.

 

ככה שעניין המכירה מאוד לא רלוונתי.

בחודש האחרון השקענו ברכב עשרות אלפי שקלים, ולאחר ההשקעה המתוכננת המכירה היא בכלל לא אפשרית!

פורסם

קודם כל - אין כזה דבר "שיפור חוקי".

 

אחרי שתפנים את הרעיון הזה, יהיה הרבה יותר טוב.

 

Volk, אני לא רואה איך אפשר לאשר בצורה חוקית מנוע של טייפR בתוך סיביק, אשמח אם תוכיח לי אחרת.

 

קיט טורבו מלא הוא האופצייה הטובה והאמינה בתקציב כזה, חשוב לקנות קיט שלם ולא חלקים מפה וחלקים משם.

 

לגבי ההתקנה - לא חסרים חבר'ה עם הונדות מוגדשות בארץ, יש להם מועדון, תיגש אליהם, תראה מה הם מציעים.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

שאני אומר שיפורים חוקיים אני מתכוון לשיפורים ממקצוענים!

ולא שיפורים כגון אגזוז פתוח,פילטר פתוח, או איזה ספויילר מפה עד להודעה חדשה, או כונסים מקרטון.

 

 

מיותר לציין שהשיפורים הללו מוציאים לפחות 10 כ'ס, הספויילר 13.:-D

 

 

מישהו שמע על TOP PRM חנות השיפורים באשדוד?

ואשמח שוב לפרטים על חנות ספוילד.

  • ספונסר פורום
פורסם
כדאי שתדבר עם כמה מאנשים שכבר עשו ופרוייקטים כאלה כבר מאחוריהם ולא אנשי פורום "מלומדים" כמו פה.

 

אני חושב שכ50 מנועים אטמוספרים שהפכו למוגדשים תחת ידי מכניס אותי לקטגוריה של "אלו שכבר עשו פרוייקטים כאלה"..

בשבילי זה מזמן לא פרוייקטים,זה פרנסה.

אורן

פורסם
השתלת K20 בסיוויק לדעתי הפרוייקט הכי מאתגר לרכב הנ"ל, מאות אנשים כבר עשו זאת.

ואז זאת התחלה מצויינת לטורבו.

הכל תלוי במחיר שאתה משיג את המנוע והגיר.

וב20-25 ההתקנה בהחלט ריאלית, רק מה באמת, אל תתבלבל פתאום שהרדיאטור שלך יהיה איפה שהסעפת פליטה שלך הייתה, והשחור לפילטר אוויר עכשיו משמש תושבת מנוע :).

 

אי אפשר לאשר את הדבר הזה...

מבחינה טכנית זה אפשרי לעשות חיתוכים, ריתוכים וכו' ולא ישימו לב, הכל תלוי באיכות העבודה, אבל שוב נגיד ועשית את זה, אי אפשר לאשר אותו ברישיון!

המנוע יושב הפוך!

 

לפותח הנושא, לך לספויילד, MAX POWER, TIG ART וכו' הסדנאות הכי טובות בישראל, והם כבר יסבירו לך מה אתה צריך ולאן תגיע עם המנוע הנוכחי ובקיצור, יעזרו לך!

פורסם

אני יודע איך המנוע יושב, ולדתעי בכל זאת בעל עבודה מקצועי יעשה התקנה מצויינת ככה שרוב הבחונים בכלל לא יבינו שזה מנוע אחר.

חבל, וכפי שפותח השירשור ציין "ללא הגלת תקציב" זה הייה יכול להיות פרוייקט מאוד מעניין.


×
×
  • תוכן חדש...