Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6598 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

ראיתי לאחרונה רכב מסוג ניאון קרייזלר שנת 2001 אוטומטית נפח מנוע 2000 סמ"ק שעברה כ 100 אלף ק"מ

הרכב נראה חדש מבפנים ובחוץ. העין שלי מיד קנתה וליבי מיד חמד...

אבל כידוע לכולם שצריך לבדוק ולא לקנות על פי תאווה של רגע.

כידוע לי הרכב הנ"ל לא ממש פופולארי והייתי רוצה לדעת למה?

וכאן אני מבקש את עזרתכם...

מהי הצריכה של הדלק? מחלות הרכב? האם הבלאי גבוהה? עלות תיקונים גבוהה\נמוכה? בקיצור האם האחזקה גבוהה?

*כמה עולה ביטוח מקיף?

תודה לכל העונים!!! יום טוב לכולם!!!

*תמונה של הרכב...

N_A.jpg

מגאן קופה 16v 2000

פורסם

מכיוון שמדובר בשנתון יחסית גבוה לא צפויות בעיות חמורות מידי אבל:

צריכת דלק גבוהה יותר בהשוואה למשפחתומטית ממוצעת (רכב אמריקאי בכל זאת מעט שתיין).

חלקי חשמל ברכב שמתקלקלים- תחזוקה בכלל יקרה מעט יותר בגלל החלפים.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

הניאון ישב אי שם למטה בשוק המכוניות, זאת בגלל מוסכי שירות מעטים , נגישות למנוע ולגיר בעבודה מאוד צפופה ואפילו קשה ( זו גם סיבה שמכונאים לא אוהבים את הניאון ולא ממליצים עליה ), לא כל מוסכניק יכול לטפל בה , בעיות במע' ההצתה , בעיות בבית השסתומים הההידרו-חשמלי (איכול בגומיות האטימה) של הגיר האוטומטי (גיר של הטלבוט ז"ל משודרג). נזילות שמן כרוניות ממנוע/גיר.

 

עם כל אלה הרכב סבבא לנסוע עליו , מאוד נוח ומרווח , רכב עם "שיק" ו-"לוק" של עשירים.

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

פורסם

מנסיון אישי עם נאון מהדגם הישן יותר.

זו מכונית שאוהבים לשנוא ולכן השוק שלה גרוע משוק הגמלים המתים בכביש ב"ש ערד... אתה תקנה בזול ותמכור (בקושי) בהרבה יותר בזול.

לפחות הדגם הישן לא הצטיין בכלום.

איכות הנסיעה בינונית מינוס, היגוי,בלימה, מנוע כנ"ל.

שתיינית גדולה היא לא! ההפך אפילו די חסכונית (מחוץ לעיר 1:14) בקלילות.

הטיפולים לא יקרים בתנאי שאין תקלות. ולפחות במקרה שלי מלבד משאבת מים ומצבר בשלוש שנים הרכב הפגין אמינות טובה.

נזילות השמן המפורסמות היו בעיה של אטם ראש מנוע שהוחלף במשופר והבעיה נפתרה לצמיתות. לא אמורות להיות נזילות כרוניות!

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

אתמול יצא לי לראות פעם ראשונה את הניאון בעיצוב החדש (זאת שפותח השירשור מדבר עליה). אני חייב לציין שבלי קשר ליכולות שלו (אותן אני לא יודע) , האוטו נראה ממש טוב יחסית לזה שלפני מתיחת הפנים.

פורסם

יש מישהו שהוא בעלים של אחת כזו?

מה מחיר הביטוח? פחות או יותר...

ולגביי צריכת הדלק כמה היא תשתה? אחת ל ???

תודה!!!:|

מגאן קופה 16v 2000

×
×
  • תוכן חדש...