Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה במנוע ,עזרתכם בבקשה.


"טוליסתא"
שימו לב! השרשור הזה בן 5985 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום

 

רציתי את עזרתכם בבקשה

ציינתי בעבר שקיימת לי בעיה במנוע של הכרמל דוכס,לצערי הרב:-(

מדובר במנוע טריומף 1300,הבעיה היא שפלג מספר 3,נשרף באופו קבוע לאחר כחצי שעה של עבודה,

על הפלג יש פיח,אני מציין לא רטיבות של שמן,אלא פיח,בעבר הייתי ער לבעיה הזו,אז הפתרון כדי לחסוך,היה מאריך לפלג,ובערך כל שבוע הייתי מחליף פלג,ברגע שהפלג מתמלא פיח,אין הגבה לפלג,החלפתי חוטי הצתה,דיסטרובוטור,מפלג,כלום לא עזר.

הבנתי מאנשים שקצת מבינים,שזה או השסתום שרוף או הרינג נהרס, יכול היות עוד משהו?

היום שמתי לב לעוד בעיה, אולי היא קשורה למה שציינתי , היום שעבדתי על הרכב מעט, הנעתי את הרכב , וראיתי שהוא יורק מהאגזוז שמן ,וזאת רק שאני לוחץ על דוושת הגז( במאצץ),

אני יודע שהמנוע כבר עייף,הרכב לא נוסע טוב,שומעים את הזיוף של המנוע,ומה שהכי הפחיד אותי שהבנתי מאנשים במועדון היום שהסבירו לי,שאני יכול לפגוע במנוע יותר מהמצב כיום, וכיום הוא לא משהו בכלל, מדובר ברכב שמאז הקמתו,המנוע נפתח רק פעם אחת!!! וזה ידוע לי מאבי,להזכירכם הרכב במשפחה 35 שנה.

הרכב כיום משרת אותי יום יום,מכיוון שמכרתי את הרכב ששירת אותי.

היום מצבי הכספי יותר טוב,ואני רוצה לדעת בבירור את הבעיה,יש לי ניסיון מספיק לצערי, על תקלות ששילמתי עליהם ,והבעיה לא נפתרה,אז לפחות שיהיה לי כיוון,יכול להיות עוד תקלות במנוע חוץ ממה שציינתי?

מה עדיף לייבא מנוע טריומף,או לעשות לא אוברול? הציעו לי מנוע של אותו הרכב,אבל מה אני יודע על המנוע הזה,ומי מבטיח לי שהמנוע עובד כראוי?

מישהו יודע על חלקים לרכב? כגון שסתומים,רינגים,איפה אפשר לרכוש?

עזרתכם חשובה לי,לא רוצה לגרום לרכב שלי יותר בעיות ממה שקיים היום

 

תמונות מצורפות

1.המנוע של הכרמל דוכס שלי.

2.הרכב שלי לפני 25 שנה אם אבא שלי.

 

תודה מראש

מנוע 2.jpg

אבא סוסיתא.jpg

"אל תלמד את אבא לעשות ילדים"

סוסיתא כרמל דוכס 1971

סובארו ליאונה 1600 (DL ) ידני...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ידידי

לא תוכן לקבל תשובה אמינה ונכונה בהתכתבות, אין תחליף למוסך אמין שיתן לך דיאגנוזה אמיתית על מצב המנוע!

מוסך כזה גם יציע לך פתרונות חלופייים בהתאם לבעייה.

חשוב לך גם לדעת מה כוונתך לעשות עם הרכב בעתיד, הכוונה אם אתה רוצה לשמר אותו אצלך עד קץ הימים, הייתי הולך

על פתרון אמיתי ומלא (יקר מן הסתם) ולא על קיצורי דרך.

החלפת מנוע למנוע אחר שאינך יודע מה טיבו, היא סוג של הימור, בסיכון מחושב צריך להביא בחשבון את היד שלך, (מצב המנוע הנוכחי) המחיר (ככל שמחיר מנוע אחר יקר יותר הסיכון גדול יותר ולהיפך) והאלטרנטיבות (לפעמים פשוט אין ברירה) ממומחה בתחום יוכל לתת לך חוות דעת חלקית על מצב המנוע האחר גם ללא התנעה אבל תמיד קיים סיכון!

בעבר נפגעת כי פעלת לא נכון ונסחפת אחרי שמועות חצאי אמיתות ודחפיים רגעיים, ישנם כמה וכמה מוסכים הוגנים ובעלי מקצוע טובים שיסכימו לעזור לך, לפעמים גם ללא תמורה להגיע לפתרון הטוב ביותר עבורך, חשוב רק למצוא אותם, ולא את השרלטנים!

אנשי מועדון המבנים במנועים אלה, או כאלה ששיפצו מכוניות דומות בעבר יהוו מן הסתם את האנשים שייסעו לך בצעדך הראשונים.

שיהיה בהצלחה-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע פשוט וזול לחצי שיפוץ .עשה לבד. רינגים ולאגרים חפש בחנויות של זקנים כמו גנרל ברקס בתחילת המסגר. אם לייבא הייתי שוקל פורד או הילמן. נחשבו מאריכי חיים יותר מהטריומף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום

 

מישהו בבקשה יכול לומר לי איך מבצעים כיוון שסתומים במנוע טריומף....

ישנו נתון מסויים לכיוון שסתומים, חיפשתי בספרים,חיפשתי באינט,' אך לצערי לא מצאתי,

יש למישהו אולי מושג?

"אל תלמד את אבא לעשות ילדים"

סוסיתא כרמל דוכס 1971

סובארו ליאונה 1600 (DL ) ידני...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום

 

מישהו בבקשה יכול לומר לי איך מבצעים כיוון שסתומים במנוע טריומף....

ישנו נתון מסויים לכיוון שסתומים, חיפשתי בספרים,חיפשתי באינט,' אך לצערי לא מצאתי,

יש למישהו אולי מושג?

 

המרווח הוא 0.010 אינץ', שזה 0.25 מ"מ לכל השסתומים, מנוע קר.

קצת קשה ללמוד ביצוע כוון שסתומים בהתכתבות. מצא מישהו שכבר עשה פעולה דומה (בכל מנוע).

הפעולה פשוטה למדי.

אבל - אני חושש שכוון שסתומים לא יפתור לך את בעית הרטבת השמן. השמן איננו חודר דרך השסתום...

עודד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המרווח הוא 0.010 אינץ', שזה 0.25 מ"מ לכל השסתומים, מנוע קר.

קצת קשה ללמוד ביצוע כוון שסתומים בהתכתבות. מצא מישהו שכבר עשה פעולה דומה (בכל מנוע).

הפעולה פשוטה למדי.

אבל - אני חושש שכוון שסתומים לא יפתור לך את בעית הרטבת השמן. השמן איננו חודר דרך השסתום...

 

היום ביצעו לי כיוון שסתומים ע"פ זיכרון מעורפל של המכונאי, הרכב לא מזייף,הפלג לא נשרף

פשוט המכונאי אמר לי,שיהיה לי את הנתונים המדוייקים הרכב יהיה הרבה יותר מכוון

הבעיה נפתרה...

הנתונים שמסרת מדוייקים?

"אל תלמד את אבא לעשות ילדים"

סוסיתא כרמל דוכס 1971

סובארו ליאונה 1600 (DL ) ידני...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5985 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...