Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6610 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, בשבוע האחרון אני במסע שדרוג המערכת באוטו.

מה שהיה הוא סאב של קיקר cvr מחובר למגברון pulse audio ba4400 שלמרות שההתנגדות הסופית היא 2 אוהם המגבר נתן ונתן ואולי פעם אחת נכנס לפרוטקשין ביום חם.

אני הולך לקנות את המגבר מונו של פייל 3000D שאגב לא יודע למה אבל החנות היחידיה שמוכרת אותו (הניצוץ) כבר לא מציגה את זה באתר שלהם, יש למישהו מושג?

בקיצור אני מתכנן למכור את הקיקר ולקנות רוקפורד p3 והוא 4 אוהם כל סליל.

האם שווה לי להשקיע עוד 400 ש"ח לרוקפורד?

תודה והמשך יום נעים.

מיקי.

Mazda 3 Integrated HU + JBL MS-8 | Audison Voce 3Way | Nakamichi PA-2100 | Helix B4 Precision | Hifonics 1206D | AA Arsenal 12

פורסם

קפיצה מטורפת או לא קפיצה מטורפת - ההבדל באופי של שני הסאבים האלה הוא שמיים וארץ.

 

הקיקר רך ומלטף בעוד הP3 מוציא מכת פטיש והרבה יותר "יבש" לעומת הקיקר.

 

הP3 הוא בהחלט סאב ברמה יותר גבוהה השאלה היא אם זה סוג הבאס שאתה מחפש.

 

פשרה יפה מאוד בין שני הסאבים האלה היא פוניקס גולד, אחד הסאבים המדוברים בפורום ואני אף פעם לא זוכר את הדגם, למען האמת, זאת בכלל לא פשרה, הם מייצרים סאבים יותר טובים. לפחות בעיניי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

התכוונת אולי לפניקס גולד קסנון?

איך הדגמים הפשוטים שלהם אגב כגון הZR12 מול נגיד רוקפורד P2 ?

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם
קפיצה מטורפת או לא קפיצה מטורפת - ההבדל באופי של שני הסאבים האלה הוא שמיים וארץ.

 

הקיקר רך ומלטף בעוד הP3 מוציא מכת פטיש והרבה יותר "יבש" לעומת הקיקר.

 

הP3 הוא בהחלט סאב ברמה יותר גבוהה השאלה היא אם זה סוג הבאס שאתה מחפש.

 

פשרה יפה מאוד בין שני הסאבים האלה היא פוניקס גולד, אחד הסאבים המדוברים בפורום ואני אף פעם לא זוכר את הדגם, למען האמת, זאת בכלל לא פשרה, הם מייצרים סאבים יותר טובים. לפחות בעיניי.

 

בזמנו היה לי את הp2 ואם אופי הצליל שלהם אותו דבר אז הקיקר הוא זה שנותן מכת פטיש בעוד שהרוקפורד הוא הרך יותר, אין לי עדיין אופי צליל מועדף, אני מחפש סאב שירד יותר נמוך ויותר חזק, הייתה מחשבה על הוספת עוד קיקר אך המקום בבגאז' חשוב לי.

Mazda 3 Integrated HU + JBL MS-8 | Audison Voce 3Way | Nakamichi PA-2100 | Helix B4 Precision | Hifonics 1206D | AA Arsenal 12

פורסם

הוספת סאב נוסף לא יוסיף לך נמוכים, תחושב על זה. אם אתה באמת רוצה נמוכים מסאב 12" ויש לך לתת 600 RMS ב2 אום אז אני ממליץ בחום על רוקפורד T1.

פורסם
הוספת סאב נוסף לא יוסיף לך נמוכים, תחושב על זה. אם אתה באמת רוצה נמוכים מסאב 12" ויש לך לתת 600 RMS ב2 אום אז אני ממליץ בחום על רוקפורד T1.

 

צודק אבל התקציב לא מאפשר T1 יש לי בערך 800 ש"ח להשקיע על סאב

Mazda 3 Integrated HU + JBL MS-8 | Audison Voce 3Way | Nakamichi PA-2100 | Helix B4 Precision | Hifonics 1206D | AA Arsenal 12

פורסם

אדי מדבר על הפיניקס גולד ZR כנראה, לי יש את הסאב הזה ולפי דעתי הוא הרבה מעבר לליגה של P2 CVR ושות'.

את הP3 לא שמעתי יכול להיות סאב סביר.

חפש לשמוע אולי סאב ID12 או 10' יכול לקלוע לטעמך.

פיניקס גולד לא נראה לי שיש לקנות יותר.

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

×
×
  • תוכן חדש...