Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6607 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זהו זה הבעיה שלי אין לי עדיין מגבר..ואין לי הרבה כסף למגבר שיגביר טוב P3

יש לי עד 900 שקל למגבר..אז אם יש לך גם הצעה למגבר בכיף אחיי?.

ואם לא אז מה אתה חושב שווה..ID או p2 .??תודהה

פורסם
אנחנו מדברים על ID 12?

P2 12?

 

הHED של סרווין לא מדוייק כמו הP2

 

אמיר

 

ה- P2 הוא די פאנצ'י ואין ספק בכך, אבל ה- HED נשמע הרבה יותר טוב ממנו, הרבה יותר חזק ממנו , ואם תשים אותו בתיבה מתאימה הוא גם יהיה לא פחות מדוייק ממנו

HED זה סאב שיודע לרדת נמוך כשצריך ולא להיות מידבאס תורן

זה לא שיש לי טענות ל- P2, אבל מהשוואה אישית שלי, ומניסיון ארוך עם ה HED, זה "לא כוחות"

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

ב900 ש"ח יהיה קשה להביא מונו חזק. תסתכל בפורום במכירה אולי תמצא שם משו טוב. אני אהבתי תP2 אישית

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

srool, אתה צודק זה לא כוחות. הHED משמעותית יותר חזק מהP2. אבל לדעתי אתה טועה כשאתה אומר שהוא יודע לרדת נמוך. זה ממש לא נכון. כל פעם ששמעתי HED עד היום נמוכים הוא לא ידע לתת.

 

לדעתי זה פשוט: "על טעם וריח אין מה להתווכח"

 

עד מחר אני יגיד שP2 יותר טוב כי אני אוהב את הצליל שהוא מפיק ואחרים יגידו שהHED יותר טוב :-o

פורסם
srool, אתה צודק זה לא כוחות. הHED משמעותית יותר חזק מהP2. אבל לדעתי אתה טועה כשאתה אומר שהוא יודע לרדת נמוך. זה ממש לא נכון. כל פעם ששמעתי HED עד היום נמוכים הוא לא ידע לתת.

 

לדעתי זה פשוט: "על טעם וריח אין מה להתווכח"

 

עד מחר אני יגיד שP2 יותר טוב כי אני אוהב את הצליל שהוא מפיק ואחרים יגידו שהHED יותר טוב :-o

 

לא יודע איפה שמעת HED12 ובאיזה מצב

אבל קח את המילה שלי

יש לו נמוכים :-)

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

כשאומרים על סאב "יש לו נמוכים" זה יחסי, ביחס ל- P2 הוא יורד יותר נמוך, ביחס להאבוק 15" שיש לי עכשיו ה- HED היה מידבאס

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם
srool, אתה צודק זה לא כוחות. הHED משמעותית יותר חזק מהP2. אבל לדעתי אתה טועה כשאתה אומר שהוא יודע לרדת נמוך. זה ממש לא נכון. כל פעם ששמעתי HED עד היום נמוכים הוא לא ידע לתת.

 

לדעתי זה פשוט: "על טעם וריח אין מה להתווכח" עידן אתה משוחד {כניראה אתה מכור לרוקפורד}

 

עד מחר אני יגיד שP2 יותר טוב כי אני אוהב את הצליל שהוא מפיק ואחרים יגידו שהHED יותר טוב :-o

 

מה יהיה אחריי מחר ?:-):-)
מה זה ברור מחרותיים

::FEEL THE {XS} power::

×
×
  • תוכן חדש...