Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6610 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם קניתי קבל של 0 גיג'

חיברתי אותו כמו שצריך טוב ויפה

שהגעתי לפלטה של העץ איפה שיושב המגבר ניתקעתי בבעיה

ליפני

החוטים היו בין הפלטה לכיסאות ופשוט עם ברגים היה אפשר ליתפוס את הפלטה

עכשיו בא חוט יותר עבה אז אין לי אפשרות ליתפוס עם ברגים

ככה זה ניראה

http://i30.tinypic.com/347tu1g.jpg

 

http://i25.tinypic.com/2gw9fzs.jpg

מתחת לכיסא

http://i30.tinypic.com/282kdvp.jpg

בין הפלטה לכיסאות

http://i26.tinypic.com/6egayo.jpg

http://i31.tinypic.com/wb6xcj.jpg

 

יש למישהו רעיון או כול דבר אחר איך הכי כדאי לי להעביר את החוט

או שאפילו כדאי לעשות בנייה של פלטה חדשה

וחשוב לי לציין שבעוד שבועיים יבוא לשם גם מגבר מונו בלוק

 

תודה מראש

MKVI GTI 2011

למכירה דאבל דין alpine w505

פורסם

ואז איך אני תופס את הפלטה לכיסאות?

עם ברגים ארוכים?

MKVI GTI 2011

למכירה דאבל דין alpine w505

פורסם

בדיוק!

 

תבנה מסגרת כזאת מסביב לפלטה ככה שזה יראה גם אסטטי ואם ברגים ארוכים יותר דרך הפלטה למסגרת למושבים

 

אגב איזה אוריון זה 4004 או 8004 ????

HU: Alpine CDA-9831 -=- F.Amp: Orion- 8004 -=- Mono: Rockford-p300.1

Comp: Morel Dotech 6 -=- Rear Sp.: Infinity 62.7i -=- Sub: Kicker 07CVR124

פורסם

תקדח בפלטה חור אלכסוני מהכיוון שאליו מגיע הכבל, קדח ממש בזוית קהה

 

ככה מהצד של הפלטה הכבל לא יצטרך לקבל זוית כמעת בכלל וכך תוכל חבר את הפלטה כרגיל אל הכיסא.

 

היה לי מקרה כזה וזה הפיתרון הכי קל שניראה גם טוב ללא תוספות

 

כמו שהוא קודח פה, רק תבוא מהכיוון שממנו מגיע הכבל ואפילו תצמיד את הראש של המקדחה הכי קרוב לפלטה.

 

multiattachemnt.jpg

 

ככה שההתחלה של הקדיחה תיראה משהו כזה:

picture?pic=9820625&table=pictures

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...