Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6614 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שטויות, אכן התבטאות שמכבדת את אומרה.

אל תוסיף חטא על פשע, ואת הטקטיקות הבזויות של הוצאת דברים מהקשרם תשאיר לבית המשפט. דרור ואני מכירים, והעקיצה הייתה על בסיס חברי.

חבל שכשנגמרים הטיעונים לגופו של עניין, עוברים לטיעונים לגופו של אדם.

 

אני מציע מועדון חדש PVC56789

אם ימשיך מועדון החמש בגישה מלאת האדנות של "כל מי שלא איתנו הוא נגדינו", יקומו עוד מועדונים רבים בפרמוטציות שונות של מס' אותיות באנגלית וכמה ספרות.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני מציע מועדון חדש PVC56789

 

תמשיך עם הנימה המתנשאת והמזלזלת באחרים.....אתה הרי יותר טוב....

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

אנחנו מבקשים במחילה לא לרדת לרמה נמוכה שאינה מתאימה לפורום ,

ופשוט להתעלם מ"הרעים" .

כוונתנו היתה ותהיה לקידום התחביב המשותף לנו,

לקירוב הציבור הרחב לנושא ולקירוב לבבות בין אוהבי התחביב ,ללא כל קשר לשייכות ארגונית ,

וכמובן ביום העצמאות לעשות מעט למען חיילינו החטופים ותושבי שדרות ,

היש עוד מועדון רכב בארץ שהרים כזה ראלי ביום העצמאות ? לא מצאנו.

PIC_0369.JPG

PIC_0368.JPG

PIC_0367.JPG

PIC_0366.JPG

PIC_0365.JPG

PIC_0364.JPG

Yellow65Club

בקרו אותנו ב- Facebook

פורסם
תמשיך עם הנימה המתנשאת והמזלזלת באחרים.....אתה הרי יותר טוב....

 

ירון, חזור הביתה, אני חושב באמת ובתמים שמקומך יחד עם חבריך הפורשים במועדון המוביל את תחביב האספנות היקר לכולנו. אני מאמין באיחוד כוחות ולא בפיצולם עוד מימי היותי ינוקא.

 

כנ"ל החברים היקרים בצפון שמקומם על כס הכבוד ליד כל בעלי התחביב המשותף.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם
במועדון המוביל את תחביב האספנות היקר לכולנו.

ראובן, מוביל לאן?

הפרישות למיניהן קרו בעקבות כך שהפורשים חשו שהמועדון מוביל את התחביב בדרך הלא נכונה, ועקב תחושה שמצפצפים עליהם.

כרגע, המועדון (או נושאי תפקידים מסויימים בו, וחלק ומחבריו) ממשיך לעשות את שני הדברים הללו.

לנפנף בססמאות יפות על אחדות נשמע נהדר, אבל בלי שמועדון החמש יפנים למה זה קרה, ואיך מתקנים את זה, שום דבר לא יזוז.

 

מעז יצא מתוק ?

אני סבור שיש לאיית "רז", ולא "עז" כפי שנכתב.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

הגישה השלילית הזאת, הסטיגמה שהודבקה על ידי הפורשים שמועדון החמש "פוגע" בתחביב והקמת מועדונים מתחרים הביאו למצב שאני כבר לא מבדיל בין תחושת העצבות, הכעס, הגועל והבושה שאני חש כשאני חושב על כך שמנסים להניע חברים בעלי תחביב משותף מלהגיע לאירוע לזכרו של ניר- חבר יקר של כולנו שהלך לעולמו בטרם עת.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם

ואני מציע לשתות כוס מים קרים ולנשום עמוק

לפני כל תגובה - המקלדת סובלת הכל, אבל אנחנו לא. חבל.

לילה טוב

גידי אשכנזי נפטר בנובמבר 2011. יהי זכרו ברוך

 

..........................................

גידי אשכנזי - אתר הבית www.gidiashkenazi.com

ומשהו על הגברת:

http://sport.nana10.co.il/Article/?ArticleID=559554

פורסם
ירון, חזור הביתה, אני חושב באמת ובתמים שמקומך יחד עם חבריך הפורשים במועדון המוביל את תחביב האספנות היקר לכולנו. אני מאמין באיחוד כוחות ולא בפיצולם עוד מימי היותי ינוקא.

 

כנ"ל החברים היקרים בצפון שמקומם על כס הכבוד ליד כל בעלי התחביב המשותף.

 

אכן בעלי תחביב משותף אנו, אך לא בטוח שצרכינו זהים.

 

אני הייתי חבר במועדון החמש כ-12 שנה ברציפות, עשיתי, פעלתי, השקעתי מזמני כפעיל וזאת משך שנים!! במהלך הזמן וכתוצאה ממעשים שנעשו בתוך המועדון גיליתי להפתעתי כי בריכוז "הכוחות" כפי שאתה קורה למועדון יחיד, ועפ"י המבנה הדמוקרטי הנוכחי - הסכנה היא רבה לכולנו.

 

ובכדי להיות ברור, אני אתן דוגמא היפוטתית שתמחיש לך את הבעייה - נניח שלמועדון החמש במבנהו הנוכחי יצטרפו מספר מאות חובבי רכב, אשר מחזיקים ברכב אספנות למטרת שימוש בסופי שבוע בלבד. ומגבלות התנועה הנוכחיות לא מפריעות להם, נהפוכו הם מעדיפים שהמגבלות יהיו אפילו קשות מאלו הקיימות כיום - כל זאת בתמורה לביטוח שיאפשר שימוש בסופי שבוע בעלות של 5% מהביטוח השנתי (במקום 25% כיום).

 

היות ומאזן הכוחות השתנה והחברים הללו מגיעים כמקשה אחת לבחירות הם הכניסו לוועד העמותה רוב של חברי וועד מתוכם, לרבות היו"ר. כעת הם מתחילים לפעול לשינוי התקנות, מבלי שאיש יודע על כך (שהרי הטענה היא שהם נבחרו בצורה דמוקרטית וניתן להם המנדט) והם מצליחים במעשיהם כאשר היו"ר מפרסם את דבר שינוי התקנות רק לאחר החלתם בפועל!!

 

אני מניח שאתה נמנה על החברים במועדון שגם המגבלות הנוכחיות מקשות עליהם (ואם טעיתי קבל מראש את התנצלותי), ולבטח לא תשמח בתקנות החדשות ואולי אפילו תרגיש נבגד....

 

אתה וחברים נוספים (אני הייתי מצטרף גם כן אם היו פונים אלי) לא תשקטו על השמרים ותנסו בכל צורה ואופן לשנות את רוע הגזירה - הלא כן?

 

(וכדי שיהיה ברור ולא תתחלנה לרוץ/לעוף שמועות לא נכונות - המצב הנוכחי משביע את רצוני ואין ברצוני לשנות מאום בתקנות ובמגבלות הקיימות).

 

האם הדוגמא שנתתי נשמעת לך מנותקת לחלוטין מן המציאות? מקרה בעל קווים מתאר דומים קרה לא מכבר.

 

לאור ההסבר שלי כולי תקווה שתבין שאסור "לשים את כל הביצים בסל אחד" - חייבים להיות מספר גופים שיבדקו וישמרו על התקנות - וככה נוכל לשמור על התחביב בעבור כולם. לא רק זאת הגוף שהייתי בין מקימיו (IVC), אינו רוצה ברעת מועדון החמש, לא מנסה להורסו או לפגוע בו. ויותר מכך אפילו הושטנו יד לשיתוף פעולה (ארועים, מפגשים וכל מה שנמצא על הפרק) - וכמובן שזכינו להתעלמות מוחלטת. הנסיונות הם רק "להחזירנו" למועדון החמש.

 

מקווה שכולנו נמשיך להנות מהתחביב היפה והמהנה שלנו ושנצליח גם קצת....אבל קצת גם לפרגן אחד לשני.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם
רע לי.

התמונות מראות 11 מכוניות לא כולן קלאסיות ולא כולן עתיקות. למה לא העלתם את כל התמונות של עשרות המכוניות?

אנו רוצים להנות גם כן.

 

oldcar העם דורש גם תמונות מאירוע מיני ישראל אולי תפעל בנדון כדי שנוכל גם להנות.

ממי שלא הגיע לאירוע

"ברוכים הבאים לעולם הטילונים"

אלבום צילומים - http://public.fotki.com/ufd41/

אתר הטילונים הקלאסיים I.C.M וכל השאר - http://icmisrael.com/

פייסבוק - http://www.facebook.com/groups/icmisrael/

פורסם

לבני ורעייתו,

המון תודות מכל הלב עבור האירוח המושלם! ואין כמוהו

תודה רבה עבור כל הסבלנות והיחס החם והאוהב אשר קיבלתם אותנו חברי מועדון

yellow 6-5 תל אביב ראובן חיימוב,גלעד ורעייתו,יוני,ישראל,דוד וענת בנימין,סיסו ורעייתו

,רובי בנימין,הילה בנימין,נתנאל,חיה,מיכל,עדי,בראל,ומרינה.

וכמו כן תודות מרובות למגן דהרי הזמר הנודד הדרכים על היום הניפלא ועל הזימרה המקסימה

שניגנת והנעמת לנו את היום הזה תודות רבות רבות רבות מאיתנו חברי מועדון yellow 6-5 תל אביב

כמו כן תודות נוספות מכל מי שלא הזכרתי היום הזה לא ישכח להרבה זמן.

כמו כן חגגנו 60 שנה למדינה וזה הוא היה יום חג למדינת ישראל

אני הרגשתי כמו כולם שהגיעו איתי מדרך ארוכה מתל אביב לחיפה.

היום הזה היה בשבילנו יום ניפלא ומקסים ואין כמוהו כמו כן,הראלי היה מאוד

מוצלח...תודות לבני זוהר ולמשה שטיין עבור האירגון והטירחה הרבה המייגעת להכין

יום מוצלח כמו יום זה אנו חברי מועדון yellow 6-5 תל אביב מודים לכל העוסקים

ושעסקו להכין יום זה,כמו כן ביתו של בני זוהר ובנו של בני זוהר ורעייתו אשר עזרו להכין

אוכל כ"כ להרבה אנשים

 

תודה רבה מאוד מאוד לעוסקים בדבר,כמו כן יש מועדונים שצריכים ללמוד מהמועדון שלנו

שכל אירוע אשר אנחנו מקיימים זה יום חג עבורנו

כמו כן,אנחנו תמיד נהיה ונגיע לאן שלא יהיה ואיפה שיהיה וכל אירוע שיהיה למועדון

תודה רבה מכל הלב,

דוד בנימין - תל אביב / ראשל"צ


×
×
  • תוכן חדש...