Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6615 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אז זהו ירון שהוא לא..

הוא שכח שהוא לאטח כנראה...

 

לאטח, לאטח אבל לפניך...8)

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ירון,

 

לשיטתך, אם מאות יהיו בעד שינוי מסויים ומולם יעמדו עשרות (ואפילו אם זה יפגע בי אישית) הרוב קובע, דמוקרטיה.

וישנם דרכים שאפשר לחשוב עליהם שלא יתבצעו מחטפים, הרוב יקבע. גם את זאת ניתן לעשות מבפנים.

בכל מקרה לא רצוי להגיע למצב שהגענו שבו מעוניינים להנציח זכר חבר של כולנו וחלקנו (המועט אני מקווה) לא יהיה שם כי הוזמן לאירוע של מועדונכם.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם
ירון,

 

לשיטתך, אם מאות יהיו בעד שינוי מסויים ומולם יעמדו עשרות (ואפילו אם זה יפגע בי אישית) הרוב קובע, דמוקרטיה.

וישנם דרכים שאפשר לחשוב עליהם שלא יתבצעו מחטפים, הרוב יקבע. גם את זאת ניתן לעשות מבפנים.

בכל מקרה לא רצוי להגיע למצב שהגענו שבו מעוניינים להנציח זכר חבר של כולנו וחלקנו (המועט אני מקווה) לא יהיה שם כי הוזמן לאירוע של מועדונכם.

 

אני שמח שציינת את מושג הדמוקרטיה - אכן מי שחבר בעמותה מחוייב על פי חוקיה ואכן הפעולות הדמוקרטיות שמבוצעות בתוכה כביכול מקובלות על ידי הרוב.

 

ואולם המצב בפועל הוא שכמה מאות חברים בגוף ה י ח י ד י משפיעים על אלפים שאינם חברים בגוף הזה....לא זאת ועוד המשחק הדמוקרטי הוא גדול מאשר אתה חושב, ואני מדבר ברמה המאקרו של אזרחי מדינת ישראל. למיעוט עומדת הזכות להתאגד ולקדם את זכויותיו - הלא כן? בדיוק מהסיבה הזו קמו להם גופים נוספים.

 

ועוד דבר, הרשה לי לצטט לך את מטרות הגוף בו הינך חבר - מטרות המועדון:

1. עידוד השימור של כל סוגי הרכב העתיק והקלאסי בישראל.

2. פיתוח המודעות להסטוריה מוטורית בארץ ובחו"ל.

3. הגברת התודעה לזהירות בדרכים.

4. עזרה והנחיה בתחזוקה נכונה ושימוש נכון ברכב עתיק וקלאסי.

5. קשר עם מועדונים אחרים בעולם.

6. ייצוג ענייני אספנות הרכב בפני הממסד.

7. יצירת קשר חברתי בין חברי המועדון.

 

אין בהקמת גופים נוספים משום פגיעה במטרות המועדון, נהפוך הוא בעיקר כשאתה קורא את סעיפים 1, 2 ו-5. לפיכך אני חושב שאין מקום "ללאומנות למועדון החמש" כפי שמוצאת את ביטויה בחלק מתגובות החברים בפורום הנוכחי. ושוב אני חוזר אין כל כוונה לפגוע במועדון או בחבריו, אנו דווקא שמחים על כל אירוע מוצלח שמתקיים בארץ בין אם הוא מתקיים על ידי מועדון החמש ובין על ידי גוף אחר.

לעניין מועד הארוע שלנו וארוע מועדון החמש בעניין ניר עוזדור - חלק מחוסר שיתוף פעולה ותיאום גורם מן הסתם למצבים כאלו. ולא היתה כוונה לפגוע בזכרו של ניר או במשפחתו - פשוט סמיכות מועדים ואילוצים הביאה למצב הזה.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..


×
×
  • תוכן חדש...