Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אימפרזה טורבו - מבקש עצה


axgt
שימו לב! השרשור הזה בן 6081 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום

לאחר ששבעתי ממכוניות קטנות (פיאטים,AX,106 ,שיפורים וכו) אני מחפש אימפרזה לסוף שבוע (כלומר שיש לי אוטו ליום יום

ואני רוצה אוטו לסוף שבוע+טיולי לילה (אני בטוח שאתם מבינים) ואוטו ספורטיבי אמין ומהיר לבצע איתו קורסי נהיגה (כבר עשיתי כמה).

החלום היה מאז ומעולם אימפרצ'ה.

השאלה : האם יש אקזמפלרים, בטווח של 70-80 אש"ח ,נורמלים או שמה בסכום כזה עדיף לוותר ולאגור עוד כסף.

אני פדנט מאוד ולכן אני אוציא כסף על יישור קו (לוקח את זה בחשבון בעלות הכוללת) כמו שצריך.

קראתי הרבה פה בפורום על התחזוקה ועלויות וסה"כ זה נראה סביר.

אבקש האם כדאי ללכת על רכב זה מבחינת אמינות,עלות בהינתן שזה רכב שני,האם טווח המחירים סביר ומה עלות של יישור קו סביר:צמיגים,טיפול.

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא שאין אנשים בפורום עם אימפרזה, פשוט השאלות שלך כלליות מידי ולא ניתן לענות עליהן בצורה טובה.

לאיזה טיפול אתה מתכוון? החלפת שמן+פילטר שמן+תוסף לשמן כל 5K? אם כן זה עולה רק כמה מאות שקלים.

צמיגים- קח בחשבון שאתה צריך להחליף כל פעם רביעיה, גם אם צמיג אחד פגום מחליפים את כל ה 4. כל צמיג עולה בין 300 ל6000 ש"ח, תלוי בסוג.

אמינות- הכל תלוי באיך טיפלו ונהגו ברכב וכמובן במזל.

הביטוח כבר לא זול כמו פעם במידה ואתה נהג צעיר, חברות הביטוח היום כבר יודעות מה זה הרכב בניגוד לפעם.

 

 

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הניסיון שלי אומנם לא ארוך טווח אבל אתן טעימה משלי.

גם אני הגעתי מעולם הקטנות החמות :

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=177748&highlight=%D7%92%D7%91%D7%99%D7%A2%D7%99%D7%9D

 

רכשתי אימפרזה ואותי היא משמשת גם ליום יום...

אז ככה :

הרכב במקור קצת איכזב אותי מבחינת התחושות אחרי ה106 וזיות הגלגול היו איומות! אחרי שידרוג מקיף של בולמים,קפיצים ואנטירולים הרכב נהיה חוויה מרגשת כל יום!

כוח בלי סוף! אחיזה בכמויות והתנהגות מדהימה שדורשת הסתגלות ארוכה אחרי ה106.

זה ליגה אחרת לחלוטין!

מבחינת עלויות:

דלק דלק דלק והרבה! ממוצע של 1\6.5 -נסיעה בינעירונית,עירונית,פקקים והתגרזנות! זה הממוצע שלי.

תקלות - לא ניתקלתי - יש לי את הרכב חצי שנה ו10000 ק"מ תחתיי..

כייף - לא נורמאלי!

אני נוהג על הGT מבציר 99 נהנה מכל רגע!

לגבי ביטוח מקיף - 3200 ש"ח מעל 24 עבר נקי...

צמיגים - סט איכותי כגון TOYO T1R דרך אנשי הפורום היקרים - 1900 ש"ח (ממש זול!).

ברקסים מקוריים - באיזור ה1800 ש"ח קדימיים כולל צלחות ורפידות דרך צנטרל.

שמן - רק איכותי ברכב כזה - אני משתמש או בקסטרול 10-60 או במוטול 300 - שניהם מאוד יקרים ומגרדים את ה3 ספרות לליטר!

 

המלצה חמה - קודם כל לנהוג בזהירות ולהכיר את הרכב! שנית שידרוג מקיף של המתלים (בולמים קפיצים אנטי רולי!)

בהצלחה!

 

תמונה לסוף בשביל השויץ :wink:

fff.jpg

Not the sound of silence -ABARTH

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה אימפרזה אתה מחפש?

 

GT,WRX,STI

 

 

שלוש מכוניות שונות...

 

כניראה שב 70K הוא לא מחפש STI :wink:

ההבדלים בין עלות האחזקה של GT וה WRX זניחים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עומר, לגבי זויות הגלגול לפני השידרוג, אני מאמין שגם העובדה שהבדיקה נעשתה בין בולמים משומשים לחדשים גורמת להבדל בזויות גלגול. לGT סטנדרטית וחדשה (בזמנו) לא היה כאלו זויות גלגול מוחשיות, כמו שתיארת.

אני יכול להגיד לך שברכבי הנוכחי בוצע לא מזמן החלפת בולמ"ז (למקורים, רק חדשים) וההבדל הוא פשוט לא יתואר.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש הרבה הבדל גם בין בולמ"ז וקפיצים מקוריים חדשים לבין האוטו של עומר.

 

ניתן להרגיש זאת בעיקר באותו יום על אותו "מסלול נסיעה" עם האוטו של עומר ועוד GT מקורית עם בולמים במצב טוב.

 

אם יש השקעה שבאמת שווה את זה ב- GT זו הקשחה ומע' בלימה. בכל השאר לא צריך לגעת - רק להתניע ולהנות.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאילו כלום?אין אנשי אימפרזה בפורום?

 

בטווח המחירים שציינת, כמו שכבר נאמר פה, או שתלך על GT שמורה מאוד ובהתאם לכך בעליה הגאים ידרשו מעל למחיר המחירון, ויהיה לך נורא קשה למצוא אחת כזאת.

אפשרות נוספת היא ללכת על WRX. לא המקום להיכנס להבדלים (יותר נכון לא השעה לכך) בין GT ל WRX, אך יש, וחשוב שתלמד אותם לפני הבחירה. במשפט אחד ניתן לסכם את ההבדלים ביניהן בנוחות נסיעה עדיפה משמעותית ב WRX, כמו כן גימור (אם יש דבר כזה בסובארו...) טוב יותר ב WRX. לעומת זאת - צורכת יותר דלק ושוקלת יותר מה GT. לא נהגתי על אחת, אבל אומרים שהGT "מחוברת" יותר לכביש. הייתה לי WRX PRODRIVE בעבר, ובשל הוצאות דלק גבוהות נאלצתי למכור אותה, אך מאז ספרתי יום יום עד לWRX הבאה שלי. לשמחתי היום הזה הגיע לפני מס' חודשים והגיעה STI.

הרכב הזה הוא אהבה. הוא נכנס לך לחיים והופך להיות חלק מהם. כל התנעה, כל נסיעה ולו הקצרה ביותר, בין בפקק ובין בערד-סדום, גורמים לך להנאה. בין אם תלחץ אותה לעבר הגבולות של בהחלקות כוח מטורפות על כל 4 הגלגלים, ובין אם תתגלגל איתה באיטיות כשהבוקסר מגרגר לך ברקע - אתה פשוט נהנה וכיף לך בכל רגע ורגע שאתה נמצא ברכב הזה.

זו תחושה שאי אפשר לתאר במילים עד שלא חווים אותה. בשום רכב שנסעתי או שהיה בבעלותי או בכלל, לא הייתה לי את התחושה שיש לי כשאני נוהג ברכב הזה. הרכב המושלם מבחינתי. אין ספק שירידת ערך ע-נ-ק-י-ת של 3K בחודש, והוצ' דלק חודשיות שמתקרבות לסכום הנ"ל - מעיבות מאוד על כל מה שרשמתי פה, אך בסופו של דבר, מי שנהיגה היא באמת חלק ממנו, פשוט לא מחשב את זה יותר, כי על הנאה צריך לשלם - ככה זה בחיים. וההנאה מהאימפרזה - היא הנאה עצומה ובלי סוף...אני חייב להוסיף שאני מודה שאני נאלץ לוותר על לא מעט דברים שאני רוצה לקנות או להוציא עליהם כסף בשל ההוצא' הגבוהות של האישה הכחולה שלי, אך זה מבחירה שלי ונובע מכך שההנאה היומיומית שהSTI מספקת היא משהו שאני פשוט לא יכול לוותר עליו.

לסיכום: ממליץ בחום!!!

SPL - 143.6DB

"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה

הבנתי.השאלה הנוספת : מה נקודות התורפה שיש לחפש באמיפרזה 2000 - WRX

גיר?קלאטץ?צמיגים?האם מכון בדיקה מבין באימפרזה (טורבו ומכלולי ההנעה 4*4)?או עדיף ללכת למכונאי

שמבין במכוניות הללו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש WRX משנת 2001 לפי מיטב ידיעתי, במידה ואתה מדבר על שנת 2000 זוהי ה GT.

בכל מקרה רכב כזה לוקחים קודם כל למכונאי ממוחה ורק אם הכל בסדר הולכים למכון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6081 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...