Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6655 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום למכרה שלי יש את הרכב הנ"ל ,היא ניגשה למוסך לבדוק את הכב לפני טסט והא מצא שיש נזילה ממחזיר השמן בתוך

 

מסרק ההגה .

 

הוא הציע לה שיפוץ לא כולל עבודה - ז"א הוא אמר שהוא לא משפץ מסרק הגה - לפי מה שהבנתי מוסכים לא משפצים משרקי הגה

 

אלא שולחים אותם רובם "למדביק" .

 

בעל המוסך אמר לי שעלות השיפוץ בלבד תעלה בערך 900 ש"ח - לא כולל עבודה .

 

טילפנתי עצמאית "למדביק" ושאלתי אותם לגבי שיפוץ מסרק והם נתנו לי הצעת מחיר של 1100 ש"ח כולל מע"מ -רק עבור שיפוץ .

 

שאמרתי להם שהנזילה היא רק ממחזיר שמן ימני במסרק הם אמרו לי שם משפצים את כל המסרק .

 

יש לי מספר שאלות :

 

האם ניתן באיזור מרכז הארץ לקנות קיט שיפוץ למסרק הגה ? (עדיפות לאיזור ת"א , פ"ת) , אשמח כמו כן לקבל המלצות על עוד

 

בתי מלאכה שמשפצים מסרק הגה - שיהיו מקצועיים , אולי המחיר שלהם יותר ריאלי .

 

לאחר שכבר ציינתי במדביק שהמוסך שולח את המסרק השיפוץ יוצא יותר זול וזה הגיוני .

 

האם מוסך מקצועי בעזרת קיט שיפוץ למסרק יכול לשפץ את המסרק בעצמו .

 

אודה לכל מי שישפוך אור בנושא .

 

זה פשוט נראה לי המון כסף בשביל להחליף "מחזיר שמן"" - שעלותו לכל היותר 30 ש"ח לערך .

Sound Stream -Trantula 800.2

×
×
  • תוכן חדש...