Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6651 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז ככה..

עד היום הכל עבד חלק פתאום המערכת התחילה מידי פעם לקפוץ בשיר או חלק מהשירים לא להשמיע בכלל

הדיסק מנסה לקרוא את השיר ולא מצליח , חלק מהשירים כן חלק לא .

את הדיסק אני צרבתי ובהתחלה הוא עבד יפה וטוב ופתאום התחיל לעשות בעיות

צרבתי יחד איתו עוד דיסק וגם הוא עושה את אותם בעיות פתאום

מה הבעיה? במערכת או בדיסק?

מדובר על המערכות של הפיוניר שנמצאות במאזדה לנטיס 323 הצורה החדשה ביותר. (עד שנת 04)

פורסם
ניסיתה דיסק מקורי?

 

לא וגם לא בא לי לנסות , כי מה זה יתן לי? אם היא קוראת רק מקוריים אני זורק אותה לפח

אבל זה לא הגיוני כי עד עכשיו היא קראה אותם טוב אפילו את אותם דיסקים וגם אחרים.

מעניין אותי לדעת אם זה הבעיה בסוג המסויים הזה של הדיסקים שיש לי בבית שאני צורב אותם או שזאת פשוט הייתה בעיה בצריבה בשתי הדיסקים שהם נדפקו מהר או שנשרטו או שזה המערכת נדפקה ... לא דע מה הבבעיה פה

פורסם

לי היה בעיה של דיסקים, היה קורא אותם טוב מאוד, אחריי תקופה עשה בעיות עד שלא קרא אותם כלל!

BMW Z4 2008 ידנית!:twisted:

 

מאפס למאה בחמש שניות

פורסם
לא וגם לא בא לי לנסות , כי מה זה יתן לי? אם היא קוראת רק מקוריים אני זורק אותה לפח

אבל זה לא הגיוני כי עד עכשיו היא קראה אותם טוב אפילו את אותם דיסקים וגם אחרים.

מעניין אותי לדעת אם זה הבעיה בסוג המסויים הזה של הדיסקים שיש לי בבית שאני צורב אותם או שזאת פשוט הייתה בעיה בצריבה בשתי הדיסקים שהם נדפקו מהר או שנשרטו או שזה המערכת נדפקה ... לא דע מה הבבעיה פה

ענית לעצמך

יכול להיות שהם נשרטו ברמה כזו שהם לא יכולים לפעול יותר לפחות לא במערכת הקיימת אצלך

sound connecting people

פורסם

- קודם כל תצרוב דיסק חדש באותה שיטה שצרבת, ותראה אם זה קורה עם דיסק חדש. תנסה ליצרוב על המהירות הכי נמוכה שיש, שגם זה די מהר. אפילו תעשה עותק זהה של אותו הדיסק ותנגן את הרצועה הבעייתית.

- תנסה דיסק מקורי, כדיי לשלול את האופציה שזה המכשיר, כמו שהציעו לך קודם. נותנים לך עצה תיקח אותה, אל תגיד שדיסק מקורי זה מטופש, כי זה לא קשור.

 

האם הבעיה קוראת לך במצב נסיעה מסוים או גם בחנייה זה יכול לקרות (כשהרכב עומד). לי למשל כשהעינית התחילה להתעייף, אז קודם כל שמתי לזה לב בכיכרות, אח"כ זה החמיר.

 

יואב

יואב :arrow:

פורסם

איזה דגם של מערכת זה?

גם לי יש אותה בעיה,לפעמים אפילו דיסקים שרק צרבתי ועוד לא הוכנסו לשום מקום חוץ מהמערכת,ע הפעם הראישונה מתחילים לקרטע.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

ברמונדו - תודה אחי אני ינסה את כל מה שאמרת נראה מה היא אומרת ..

 

dany - אני לא יודע מה הדגם המדוייק של המערכת אבל אני יודע שזה פיוניר שיש בכל המאזדות לאנטיס הצורה החדשה 99-04 אז לא נראהלי כל כך קשה לזהות אותה ...

פורסם

מאיפה קנית את הרדיו דיסק?

כי אני כבר נתקלתי החיקוי אצל אחד בתחנה המרכזית (לא ציון) שמכר לחבר שלי פיוניר מזוייף. הוא הייה מיוצר בתאילנד. ואחרי כמה ימים הוא גם עשה לו בעיות, הוא נחבא לו המון, וגם לא קרא דיסקים.

אז תסתכל על האריזה של המוצר עם הוא אמיתי.

אפילו עם הוא מיוצר בסין זה בסדר.

בהצלחה עד כמה שאפשר.

פורסם

אין מצב זה מקקורי 100% .

תקשיבו ... יש לחברים שלי גם את אותה המאזדה בשנים כאלה ואחרות ויש להם את אותה המערכת בדיוק!!

זאת המערכת שמקבלים ככל הנראה כשמוציאים את האוטו מהחברה או משו כזה אני לא יודע בדיוק להגיד

אבל מה שאני יודע שזה הפיוניר שיש בכל המאזדות שציינתי בשנים האלה (אלא אם החליפו את המערכת).

 

בכל מקרה אני ילך לנסות את מה שאמרו לי פה ונראה מה קורה ואני גם ישיג את הדגם המדוייק של המערכת .

×
×
  • תוכן חדש...