Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6673 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

יש לי בעייה שמטריפה לי תמוח

יש לי תקתוקים מהשסטומים (איביזה 94 ABU 1.6)

השסטומים שלי בוודאות הידראוליים

 

הכל התחיל שהשמן לא הוחלף בזמן ובאיחור גדול

ביצעתי פלאשינג מנוע של LM

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/p...id/e_1019.html

השמן שרוקן היה ממש שחור !!!

 

לאחר הפלאשינג קיבלתי שיפור קל אך לאחרונה שמתי לב שהמנוע קר רעש התקתוקים גבוהה

כשהמנוע מגיע לטמפרטורת עבודה בסלד גבוהה רעש התקתוקים נחלש, בסרק הרעש גובר.

זה משגע לי תמוח

 

האם כדאי לחזור על הפלאשינג שנית ? אולי לנסות חומר אחר?

מה עושים במקרה של תקתוק שסטומים שמהמרימים הידראוליים ואין כיוונים?

 

אני משתמש שנים (ללא בעיות) בשמן מנוע חצי סינטטי 10/40 של LM

הרכב עשה 160K ואני ממש אוהב אותו

 

עשיתי חיפוש ולא מצאתי פיתרון

אשמח להמלצות

thanks

פורסם

מחזק את דבריו של עתיד, זאת גם התשובה לה"הפ.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

יכול להיות שהתקתוקים נובעים מהיווצרות של בוצה במרימים?

אם כן האם פלאשינג חוזר מחומר אחר יכול לעזור?

 

מה לגבי פלאשינג של BG ? הם טוענים "התכשיר מנקה פיח ובוצה הנמצאת במרימי שסתומים הידראוליים"

http://www.petrotech.co.il/index.php?categoryId=3269&itemId=608

 

מה לעשות ?

פורסם

תנסה לעשות את הפלאשינג, אבל אח"כ תוודא שפותחים את אגן השמן ומנקים אותו,

ומחליפים מסנן שמן , וממלאים בשמן בצמיגות המתאימה.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

רעש ממרימים הידראולים (שסתומים) בזמן ההתנעה הינו מצב תקין לחלוטין גם ברכב חדש (סיאט/גולף 94).

 

בכדי לבדוק בוודאות שהרעש תקין או חריג בגלל שחיקה של הזיזים או חופש של הקאמשאפט תניע את הרכב ותמתין שהמאוורר יכנס לעבודה ולאחר מכן תעלה טורים ל-2000 סל"ד בערך למשך 2 דקות.

במידה ולאחר מכן עדיין קיים רעש מהמרימים אזי יש לפרק מכסה שסתומים ולבדוק את המרימים וה-CAM בהתאם להוראות הייצרן.

 

עזוב אותך מהשטויות של פלשינג וכול פיתרונות הקסם, הרכב שלך הינו יחסית יישן ועשה הרבה קילומטרא'ז לכן יש לטפל בבעיה באופן מקצועי (במידה וקיימת).

איזה כייף לי :)

פורסם

אז זהו הרעש החזק כמו שאתה אומר הוא בהתנעה וכשהמנוע קר.

כשהמנוע מגיע לטמפרטורת עבודה ובסל"ד גבוהה מסרק (1500-2000 ומעלה) הרעש חלש יותר

אבל כשאני מגיע לרמזור והאוטו עובר לסרק הרעש מתחזק, וזה משגע אותי.

למרות שהרכב ישן זאת תופעה שלא הייתה קיימת אצלי והתחילה לאחרונה, כניראה בגלל "משיכת טיפול"

 

בכל מקרה תודה לכל הפונים

פורסם

לפי דעתי הבעיה לא נוצרה עקב 'משיכת טיפולים' לחילופין ייתכן שהרעש ממקום אחר.

 

כנס למוסך רון לשם בדיקה יותר מעמיקה כמו בדיקת לחץ שמן+פירוק מכסה שסתומים ובדיקה חזותית+בדיקה לחופשים.

במידה וקיימת בוצה אזי כאשר תפרק את מכסה השסתומים תוכל לראות את הבוצה ביתר קלות.

 

אל תבצע פלשינג נוסף מיותר ועלול להזיק.

איזה כייף לי :)

פורסם

תאמין לי אני מכיר את האוטו שלי

כמעט וודאי הרעש נוצר מבוצה שכניראה התנקז שם בגלל שהשמן לא הוחלף בזמן (אפילו באיחור רב)

 

כרגע אני חנוק כלכלית אבל אני מבטיח לעדכן כשיהיו ממצאים

פורסם

את העבודה של פירוק מכסה שסתומים והרכבתו את יכול לבצע לבד בעזרת ספרות מתאימה.

 

את הבדיקה וההערכה ראשונית (למקור הרעש) תוכל לקבל חינם ממוסך רון שהינו חבר הפורום ומומחה לרכבים אלו.

איזה כייף לי :)

פורסם

אין לי ספרות מתאימה, ללכת לקנות ספרות מתאימה יעלה לי 200 ש"ח ואולי יותר

עדיף כבר להשקיע את המחיר הזה בתיקון.

אני ינסה לחפור באוטודטה או שאני ינסה את כוחו של הפרד (אימיול)

ניראה מה יעלה בחכתי

×
×
  • תוכן חדש...