Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6687 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה, אני צריך המלצה לסאב בשביל חברה שלי, שאני כבר לא יכול לסבול את הסאב שיש אצלה באוטו כי שמגביהים קצת יותר מדי שומעים את הסאב מחרחר כי הוא חלש מדי.

התקציב הוא עד 400 שקל, לא כולל תיבה ולא כולל יד שנייה.

לא חייב בכלל סאב אכותי העיקר שיתן באס חזק ושיעמוד בעומסים.

 

תודה לעונים עומר.

מחפש שילדת חיפושית או חיפושית שלמה עד עם רשיונות! (לצורך פרוייקט באגי)

פורסם

יש רק סאבים של פיוניר שניכנסים בתקציב הזה? או שיש עוד כמה דברים מענינים?

מחפש שילדת חיפושית או חיפושית שלמה עד עם רשיונות! (לצורך פרוייקט באגי)

פורסם

לפי ההמלצות lanzar max12 הטוב ביותר בין הזולים

אם אתה מוכן כן להתפשר על יד שניה יש כמה כגון P2,סרווין ווגה (מצויין מניסיון),אינפיניטי ועוד כמה

 

 

אלעד

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

מישהו יודע אולי כמה RMS ה-lanzar max12, לא מצאת מידע עליו!

מחפש שילדת חיפושית או חיפושית שלמה עד עם רשיונות! (לצורך פרוייקט באגי)

פורסם

הP2 עולה באזור ה650 הP1 באזור ה400 יש לך גם הקיקר C12 באזור ה400

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

פורסם

 

 

חיפשתי בכל חנות שיש אליה קישור מזאפ ובאף אחת מהן אין מידה על הספק ב RMS, פשוט שמעתי את הסאב אצל חבר ואהבתי את הצליל שלו בתיבה אטומה הוא פאנצי ודי מדויק ויורד נמוך

 

מישהו אולי יודע?

תודה עומר

מחפש שילדת חיפושית או חיפושית שלמה עד עם רשיונות! (לצורך פרוייקט באגי)

פורסם

היי..היי..

אני מרגיש שאנשים התחילו לאבד עניין קצת פה,

לא שכחתם שאולי יש גם את ההגברה?ישר לומר לו לקנות סאב?אולי יש לו סאב נחמד אבל ההגברה לא טובה?

ציין בבקשה את המגבר שאתה משתמש בו להגברת הסאב הנוכח,ציין את הדגם הנוכח של הסאב,

תודה .

פורסם

לגבי המגבר אין מה לדאוג JBL 75.4 הסאב הנוכחי סתם סאב בלי חברה בתיבה עם פורט מפלסטיק דק:shock:

מחפש שילדת חיפושית או חיפושית שלמה עד עם רשיונות! (לצורך פרוייקט באגי)

פורסם

יש לך 284 RMS להגברה,אני הייתי ממליץ לך להשקיע את ה100 שקל + האלה ולקנות את הMB quart QM25092.

סאב 10 אינץ מעולה,היה לי בעבר הלא רחוק אחד כמוהו,סאב נחמד מאוד.

פורסם

שמעתי את הסאב אצל חבר ואהבתי את הצליל שלו בתיבה אטומה הוא פאנצי ודי מדויק ויורד נמוך

 

 

האמת על הדגם של הלאנזר הזה אתה אומר ככה?

נראה לי אתה צריך מעט לחדד את הזיכרון ן/או לשמוע עוד המון סאבים

 

לפי דעתי עוד סאב נאה בתקציב נמוך להניח אותו ברכב לחבר למגבר נחמד ופשוט לקבל באס

קצת רחוק מלהיות מדוייק ולרדת באמת נמוך אבל שיהיה עם זה הטעם שלך מי אני שייגיד לך לא!

 

פשוט עם אתה מעוניין ברעידות ורעש כן זה הסאב לפגוע בתא המטען שלך (יעבוד לא רע עם המגבר שלך)

אבל הייתי מצטרף לכמה וכמה המלצות שהוצעו בעיקר לגבי הP2 באמת יותר נחמד ואפקטיבי בישבילך.

:roll:

פורסם

אני יחזור ויזכיר שהסאב הוא לחברה שלי התקציב הוא 400+/- לא תקציב שאני היתי מקציב לסאב בכל אופן!

היא אהבה את הלאנזר אצל חבר שלי בדיוק כמוני כי הוא ישב על כיוונים שלו המון זמן והגיע למקסימום מצידו.

הP2 יקר ועובר את התקציב בהרבה יחסית, אני מתלבט בין הלאנזר לP1. חברה שלי מעדיפה את מה שיהיה יותר חזק מבינהם אז אני רוצה לדעת כמה RMS הלאנזר..

 

תודה לעונים

עומר

מחפש שילדת חיפושית או חיפושית שלמה עד עם רשיונות! (לצורך פרוייקט באגי)

פורסם

תאמת זה מוזר שלא כתוב באף מקום, גם אני מתכנן עליו ואני זוכר שהוא 400RMS...

מה שמוזר שגם באתר של הייצרן ואפילו במניואל לא כתוב נתוני RMS...

אם האוטו קטן אז הC12 סבבה לגמרי לא יודע איך זה אצלכם אבל אצל חבר בפולו הוא בתיבה פתוחה פשוטה ומזיז יחסית יפה את האוטו...

HU: Pioneer deh-6050UB, AMP: boss ch-650.

 

Suzuki Jimny 2003:-P

×
×
  • תוכן חדש...