Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6691 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

הרכב הוא 306 2001, אוטומטית, 1.6.

 

לפני כמה חודשים התחילו לי באוטו רעידות בזמן האצה ברכב. הרעידות לא היו דבר קבוע ולכן החלטתי למשוך את זה קצת. בשבוע שעבר הזמנתי לי ציריה שמאלית והחלפתי אותה (משופצת מדיסקל). אחרי שהחלפתי אותה התברר שגם הימנית לא טובה - הוזמנה (משופצת מדיסקל).

 

למחרת הרכבתי את הציריה הימנית (ארוכה), אך הרכב ממשיך לרעוד בהאצה.

כדי לפסול רכיבים נוספים נכנסתי למוסך מורשה פיג'ו שבבעלותו של דוד שלי שם נאמר לי שהציריה שקיבלתי לא טובה ושצריך שוב להחליפה.

 

יכול להיות שציריה משופצת לא טובה? יש עוד חלקים שיכולים לגרום לרעידה בהאצה? חלקים שבלאי שלהם יראה כביכול בעיה של ציריה? מסרק הגה, יכול לגרום?

מה גורם לציריה להרעיד את האוטו?

 

(תושבת מנוע תחתונה קרועה הוחלפה, נבדקו משולשים, נאבה תקינה).

 

אשמח לקבל עזרה,

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

רעידות חזקות בהאצה בהחלט ציריות הם החשוד העקרי אך יתכן כי כבר נגרם נזק לתיבת ההילוכים. אם יש לך אחריות על הצירייה נסה להחליף אותה כילא תמיד שיפוץ של צירייה מצליח.

פורסם

באיזה נזק לגיר מדובר? העברת הילוכים חלקה ובזמן, ללא דפיקות או משהו חריג.

ציריה אחרת הוזמנה, ותורכב בכל מקרה מחר.

אני חושד משום מה במסרק הגה - הגיוני?

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

איך הנזק מתבטא? אם עד עכשיו הכל בסדר בנסיעה (איטית ללא מאמץ) יש ממה לחשוש?

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

איך אפשר לדעת מה לא בסדר? הרי אני לא אחליף גיר בשביל לבדוק אם אין בעיה בדיפרנציאל.

במורשה אומרים להחליף שוב ציריה, שמעתי גם דברים לא טובים על דיסקל שלא תמיד הציריות שהם מביאים טובות.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

חזרתי מהמוסך...

 

החלפתי את הציריה, אותה הרעידה בדיוק.

נסעתי עם אבא שלי לחבר שלו, שבדק את האוטו ואמר להחליף תושבת מנוע עליונה.

אמרתי לו שבדקו במוסף פיג'ו ואמרו שהכל בסדר אז הוא פירק - התושבת הייתה קרועה ל-3 חלקים.

הלכתי לקנות תחליפית (מה לעשות שאין מקורי בשטחים), 40 שקלים, הוספתי 50 שקל עבודה ונגמר הסיפור (נראה לי).

 

עכשיו שאלת התרנגולת והביצה - מה הרס את מה - הציריות את התושבות, או התושבות את הציריות?

 

התושבת כזהחלקים מונחים אחד על השני.

1.JPG

 

 

פה החלקים שלה בנפרד.

2.JPG

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

שלום לכולם,

 

אחרי כמה ימים של נסיעה, הרעידות חזרו.

איך אני מזהה דיפרנציאל תקול מבלי לפרק את הגיר? יכול להיות שדיסקל לא יודעים לשפץ ציריות?

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

מישהו?

הרכב עומד כבר כמעט שבוע (לא מוצאים ציריות מתאימות), ואני רוצה לשלול את האופציה של הגיר.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

גם לי יש ניסיון רע עם שיפוץ ציריות של דיסקל, לפחות 4 ציריות שהחלפתי (ברכבים שונים)דפקו שוב אחרי כחודשיים.

 

חוצמ'זה עד כמה הרעידת חמורות?

 

שי

פורסם

זה לא דבר שאפשר לתאר בכתיבה, אבל זה כאילו מישהו בועט בגלגל והוא זז בציר האופקי לנסיעה..

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

בסוף נקנו 2 ציריות מפירוק ובא לציון גואל.

הציריה מדיסקל שקיבלתי לא הייתה דומה לזו שקיבלתי מפירוק. ה"זר" של ה-ABS היה שונה לגמרי, והאורך של הציריה היה ארוך מדי.

 

כמה עלה לי הכל..

 

כשקניתי ציריות משופצות -

2 ציריות - 450 ש"ח כ"א.

פרוק והרכבה של 5 ציריות (שמאלית אחת וכל הלא מתאימות שקיבלתי מדיסקל) - 300 ש"ח.

אני לא מוסיף ימי חופש שנלקחו, טלפונים ועצבים, שלא לדבר שבסוף גם השמאלית התגלתה כתקולה.

סה"כ - 1200 שקל.

 

 

כשקניתי ציריות מפירוק -

2 ציריות - 600 ש"ח ביחד.

עבודה במוסך מורשה על פירוק והרכבה של הציריות - 400 ש"ח.

סה"כ - 1000 שקל.

 

משמע - קמצן תמיד משלם יותר icon_exclaim.gificon_exclaim.gif

 

ביום ראשון נפעל לקבלת הכסף על הציריות המשופצות ונחכה לתקלה הבאה.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

×
×
  • תוכן חדש...