Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט הפיכת 106S16 כביש לרכב ראלי FIA


אלון חלווה
שימו לב! השרשור הזה בן 5381 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

 

אגב, בגלל הסיבות האלו, הסעפת אצלי מבודדת עם תרמוגלס מתחילתה עד החיבור שמעבר למגן הגחון (כמעט).

 

 

תן פרטים על התרמוגלס.

 

לגבי זרימת אוויר לצערי אני לא כל כך מבין אותכם, לגבי איזה מיקום אתם מדברים?

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 220
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

זרימת אוויר:

 

ברגע שאתה שם מגן גחון ומגביהה את האוטו, אתה משנה את זרימת האוויר בתא המנוע, למעשה הלחץ בתא המנוע גדל והאוורור של הרדיאטור חלש יותר! נוסף על כך אין אוויר שזורם בחפשיות על הקרטר וסעפת הפליטה ותוך כדי כך מקרר אותה! מה שאומר עוד חום שמשפיע על המנוע.

 

טרמוגלס או תרמוגלס, לצערי לא מצאתי תמונות. פרסמו למכירה פעם פה בפורום ומוכרים את זה לפי מטר בגומי ת"א.

חומר מאוד יעיל, גם אורן מדבר על זה בשרשור של ה106 טורבו שלו.

 

נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נדב/אלון

 

כאשר משנים דבר כזה ברכב והוא אמור להשפיע על זרימת האויר וכתוצאה מכך על קירור תא המנוע והמנוע עצמו - האם לא כדאי לבצע בדיקה לגבי השינוי או אי השינוי שזה גורם ?

הרי בעצם מה שאתם אומרים פה זה שאתם מתעסקים בהשערות ולא בתוצאות מדוייקות.

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שאם זה כך אז אני גם כן בדעה זו ואשמח לדעת כיצד עשית זאת כי אני לא אוהב את המצב שבו הטמפרטורה נמצאת מעל החצי (מצב נורמלי ל106 ראלי אך לא לי) .

דדי

אל תשכח שאצלי ואצל נדב אין רדיאטור מזגן שמעכב גם את זרימת האויר. יש שני מאווררים גדולים שפועלים קבוע (מפסק נשלט מתא נהג) ורדיאטורגדול (יש כאלו שמכניסים עבה יותר). זה לא שינוי שכדאי לעשות או בכלל יש צורך ברכב כביש.

אלון

 

דובי,

אין לנו את הכלים איך לבדוק - זה ניסוי וטעייה או הסתמכות על ניסיון אחרים - שזה תמיד הדבר החכם ביותר לעשות.

אלון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שבת שלום אלון מתי הפרוייקט מסתיים כבר? נראה לי שהוא נמשך שנתיים כבר? :-P מקווה לראות כבר את האוטו שלך באירוע.

 

המשיכו לנהוג בזבירות המטיףף

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זלמן,

הפרוייקט הסתיים - אתה פשוט לא עוקב.

בסבירות גבוהה מאוד שהרכב הזה עשה בחודשיים האחרונים יותר ק"מ בשטח מרוב מכוניות המרוץ גם יחד.

נשאר קצת קוסמטיקה... - לא משהו שיפריע לי להגיע לאירוע שיתאים לי.

ואמור להיות אחד כזה בקרוב...

"ודי לחכימא ברמיזא.." (קצת ארמית בשביל ברוך)

:wink::wink::wink:

אלון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

אחרי התקלה הקטנה שהזכירה לי למה צריך לבדוק אומים בגלגלים אחרי כל סטייג' וסטייג', רצתי מהר להכשיר את הרכב לאימון הקרוב. נשתלו גוז'ונים חדשים בנבה ממנה הם נתלשו והפעם בצורה מחוזקת הכוללת ריתוך מהצד הפנימי של הנבה.

הסט-אפ שונה לאחר מספר נסיונות כאשר מקדימה הוצבו ספייסרים של 12 מ"מ בכל צד ומאחור 9 מ"מ בכל צד.

הדבר גורם לרכב לשבת בצורה מדהימה כאשר תת היגוי קל שהיה מורגש במהירויות גבוהות בפניות נעלם לחלוטין והזנב נעשה מעט יותר עצבני בתגובה.

ככלל הרכב יושב עכשיו הרבה יותר טוב ולפתע הוא הזכיר לי את ימיי ב 205CTI1.9 שהייתה לי - כל עזיבה קלה של הגז בסיבוב מעבירה מייד את המשקל קדימה ומוציאה את הזנב. חידוש הגז והרכב מתייצב בדיוק מושלם. הדבקה של הגז לרצפה והרכב מקבל מעט תת היגוי ובורח לקו חיצוני יותר.

יש דעות שונות של נהגים לגביי הסט-אפ הזה - אבל אני ממש אוהב אותו ורגיל לנהוג כך כיוון שזה נותן לי מרווח טעות גדול יותר לתיקון (כנהג ראלי חובב - במהירויות גבוהות בעת ביצוע טעות נהיגה (בד"כ הערכת מהירות כניסה לסיבוב או בלימה מאוחרת) אני חי יותר טוב עם טיפול בהיגוי יתר מאשר בתת היגוי).

אז צירפתי מספר תמונות של הגוז'ונים החדשים, של הישנים (שימו לב לשחיקה - המקומות המבריקים הם מקומות שההברגה בהן נאכלה לחלוטין בעקבות משחק של הג'נט על הגוז'ון ובקצה בעקבות תלישתו מהנבה, בגלל חופש באומים - אי חיזוק גלגלים בזמן... :oops:)

זהו... לבינתיים.

אלון

 

נ.ב.

כרגיל, אם עומדים על התמונות טרם פתיחתם יתגלה כיתוב עם ההסבר.

אלון

 

הנה אני מצרף... תקלה קטנה - מספר דקות

:oops:

אלון

1. גוז'ון ישן - שימו לב לשחיקה.jpg

2. עוד גוז'ון שחוק.jpg

3. גוז'ונים חדשים במקום.jpg

4. הכנף והכנפון לאחר התיקון.jpg

5. הרכב לאחר סיבוב בשטח ושטיפה.jpg

6. הרכב לאחר סיבוב בשטח ושטיפה 2.jpg

7. הרכב לאחר סיבוב בשטח ושטיפה 3.jpg

8. הרכב לאחר סיבוב בשטח ושטיפה 4.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וככה הרכב נראה באימון... (בחנייה - עד הווידאו, זה אפילו עוד יותר יפה)...

עם כל הצוות...

 

שבוע טוב לכולם

 

***תמונות מאימון ראלי 14.8.09

P8140669.jpg

P8140699.jpg

ברכה והצלחה

ישראמוטור - ספורט מוטורי ישראלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

אז אחרי האירוע האחרון - שהיה המבחן הרציני הראשון לרכב (אירוע תחרותי ראשון) - כמה תוספות:

1. כמו שרואים בתמונות האירוע - נוסף דוד ANZA לרכב

2. השבוע הוספתי מגיני בוץ מאחור (הקדמיים בשבוע הבא). המגינים עשויים מחומר מיוחד דמויי פלסטיק אולם, בעל תכונות חוזק וגמישות טובות מאוד - נראה כמה זמן זה מחזיק ואם היה שווה להזמין את החומר מחו"ל או לא...

3. בעקבות בדיקת רצפת הרכב הוספתי מיגונים לצינורות הברקס במקומות הרגישים.

4. בעקבות עצתו של נדב - נבדקו כל הברגים מחדש (פרונט, כלוב, הגה, גלגלים וכו') ואכן - היה מה לחזק!!!

5. קלאץ' נבדק בשעות אלו ויוחלט האם יוחלף לקלאץ חדש (פלטה+דיסק) או האם להזמין קרמי...

זהו לבינתיים,

אלון

 

נ.ב.

התמונות מייד

אלון

מגיני בוץ - מבט מקדימה לאחור.jpg

מגיני בוץ - חיבור ברגים.jpg

דוד זרימה חופשית ANZA + מגיני בוץ.jpg

מבט מאחור - דוד + מגיני בוץ.jpg

חיפוי צינורות ברקס 1.jpg

חיפוי צינורות ברקס 2.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5381 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...