Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6707 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מרק שלום

שוב חזר לעשות לי בעיות והיום שמאד קר הרכב לא רצה להניע ,ושהוא הניע לבסוף הטורים היו על 800 סל"ד ולא על 1100 כמו שצריך להיות בהתחלה.

מה החלק האחראי לפעולה של הסל"ד הגבוה שהרכב קר ולהורדתו לאחר התחממות קצרה?

תודה.

 

אין ברכב שלך צ'וק אוטמטי מכיוון שהרכב שלך מוזרק.

בבוקר הסל"ד יכול להגיע ל-1100 סל"ד ואחרי פרק זמן מסויים הוא אמור לרדת ל-740-920 סל"ד.

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מחשב המנוע מבצע העשרת דלק (כעין פעולת צ'וק) כשהמנוע קר והמחשב מקבל נתון של חום המנוע מחיישן טמפרטורת מנוע.

צריך להתחבר עם מחשב/סורק אבחון ולקרוא את נתוני החיישנים ומע' נהול המנוע.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

לאחר שעשיתי חיפוש בפורום הבנתי שהבעיה כנראה בחיישן טמפרטורה תקול.

 

כמה יכול לעלות חיישן טמפרטורה+עבודה במוסך מורשה (+-)

הרכב הוא פאסאט 2002 1800 טורבו

תודה.

פורסם

למה אתה עובד בכנראה?

קפוץ למוסך עם מחשב מתאים קרא את הנתונים (רשום אותם אם אתה רוצה חו"ד פה) ודווח חזרה, אל תמהר לקבוע שחלק זה או אחר הלך, אולי התופעות דומות אך הבעיה יכולה להיות ממקור אחר.

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם

זה מה שאני יעשה, רק שבשביל מוסך מורשה אני צריך לנסוע 150 ק"מ,ובנוסף הבנתי שלא תמיד ניתן לראות במחשב שיש בעיה כלשהיא.

האם בכל זאת הגיוני שהבעיה בחיישן טמפרטורה?

תודה.

פורסם

אני יסע מיוחד מחר למוסך ואקוה שהוא יעלה על הבעיה.

האם מישהו שמע על מוסך "נהורה" בקרית גת?

תודה.

פורסם

שמע גם שמע (אני במקור מקרית גת).

לא אלאה אותך במילים, רק אומר: שלא תעיז להתקרב אליהם בכלל!!!

יש כ"כ הרבה אנשים בעיר ש"ירד" להם ממכוניות VAG רק בגללם.

 

אתה נוסע 150 ק"מ בשביל מוסך? עדיף שתמשיך עוד קצת.

אמור מהיכן אתה, ותקבל המלצות טובות ממומחי הפורום.

 

(ואל תדמיין בכלל שתקבל את טופס הדיאגנוזה אם בכ"ז תעשה בדיקה במוסך "נהורה", למרות ה-250 ש"ח פלוס מע"מ שהם לוקחים. בפעם האחרונה שאבא שלי היה שם הוא כמעט התחיל לשבור להם שם דברים - בסוף הם נשברו ונתנו את הטופס בדיקה).

 

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

תודה לך

בסוף לא נסעתי בגלל השלג הכבד שירד במצפה רמון(שמשמה אני)

אשמח לקבל ממך המלצה למוסך.

תודה

פורסם

מוסך ברע"מ בב"ש ידוע כמוסך הכי מומלץ ל-VAG בדרום (וגם היחס שלהם אנושי וחמים).

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

עם אני יגיד לך משהו על מוסך ברע"מ אתם תשאר בהלם....

עם תרצה אשלח לך לפרטי.

לא נורא,יש לך מוסך אחר מומלץ באיזור?

תודה.

פורסם

תראה, לכל מוסך מתישהו תהיה "נפילה" כזו או אחרת, עם לקוח אחד או יותר. אף מוסך אינו מושלם, אך מחוות דעת מרובות (מה שנקרא, מרחב סטטיסטי רחב מספיק), אפשר לשער מי הכי "טוב" (או לחילופין, מי הכי "גרוע").

 

אשמח לשמוע מה דעתך על ברע"מ.

 

כמו כן , בב"ש האפשרויות האחרות:

מ.ג.י.י - 08-6279998

ריטס - 08-6900505

נסה קודם אצל מ.ג.י.י (עליו שמעתי פחות תלונות מאשר על ריטס).

 

ואל תצא מנקודת הנחה שכל המוסכים רמאים ולא יודעים לעבוד. מוסך זה מוסך, לפעמים אתה רואה את מלוא מקצועיותו, ולפעמים אתה סתם בא "ביום לא טוב".

(המוסך "נהורה" בק. גת הוא באופן חריג ובצורה גורפת די מאפן וגרוע מול האחרים פה בב"ש ובכלל, מהם עדיף להמנע בכל מקרה. עליו שמעתי אך ורק ביקורות רעות, ולצערי גם התנסתי בהן. אם נהגי מוניות חושבים פעמיים אם לקנות סקודה או מרצדס רק בגלל המוסך המטפל , חשוב לבד מהן ההשלכות).

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

מוסך מורשה וסוכנות צ'מפיון:

מוסך ברק (מ.ג.י.י.)

דרך המלאכה 2, אזוה"ת הזעירה ב"ש

08-6279998

 

באדיבות: http://www.google.co.il

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

קפצתי למוסך ברק היום,והוא ראה תקלה במחשב של חיישן טמפרטורה תקול,הוא איפס לי את התקלה ואמר לי לחזור אליו לבדיקה במידה וזה יחזור.

האם זה יכול לגרום לבעייה שיש לי בבוקר עם ההנעה לעיתיים קרובות.

תודה.


×
×
  • תוכן חדש...