Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6744 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברה אני מעוניין לקנות מגבר(באיביי) 4 ערוצים ויש לי התלבטות בין כמה מגברים, המגבר יגביר את הרמקולים הנוכחים ברכב שהם: קומפוננט קידמי של mb quart rce216 אם אני זוכר נכון או שזה mb quart rvf 216 ורמקולים אחוריים של פיוניר, אוקיי נעבור למגברים:

1)soundstream tra960.4 - 369$

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=190185767949&ssPageName=ADME:X:RTQ:US:1123

2)alpine pdx4.150-370$ פלוס מינוס

http://cgi.ebay.com/NEW-07-ALPINE-PDX-4-150-4-CH-DIGITAL-AMPLIFIER-PDX4-150_W0QQitemZ300187910615QQihZ020QQcategoryZ64570QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

3)alpine pdx4.100-264$

http://cgi.ebay.com/NEW-ALPINE-PDX-4-100-4CH-CAR-POWER-AMPLIFIER-PDX4-100_W0QQitemZ170181263320QQihZ007QQcategoryZ39739QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

ויש אפשרות גם לזה:4)Precision Power 1200.4

http://cgi.ebay.com/NEW-PPI-A1200-4-Precision-Power-Amplifier-Multi-Channel_W0QQitemZ180202940332QQihZ008QQcategoryZ39739QQrdZ1QQssPageNameZWD1VQQcmdZViewItem?_trksid=p1638.m118

 

אם מישהו מכיר שמע יודע במה יותר כדאי להשקיע אני אשמח לשמוע תגובות...

תודה

פורסם

שני האלפיינים הם מגברי קלאס D , הם טובים אך אני לא חושב שהם עולים על הסאונדסטרים . כך שאני הייתי הולך על הסאונדסטרים

בברכה יהודה

×
×
  • תוכן חדש...