Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Winter MDC - הילוך שני


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6717 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה. אחלה תמונות וסרטון!

 

היה אירוע מהנה ביותר ואני כבר מחכה ל WMDC 3!

כל הכבוד למשתתפים וכמובן לזוכים ותודה ענקית למסלולים ולגל מדלי, שמשתפים פעולה כדי שאנו נוכל להינות!

שמחתי מאד לראות את גל מאייש את המדרגה העליונה של הפודיום, בלי קשר לזה שהוא היה ההימור שלי לזכיה עוד לפני האירוע... :-)

שי

  • תגובות 166
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

היי Eריק מי צילם תמונות שאתה יוצא מהמקום???? icon_lol.gif

מזל טוב לכול הלוחמים, חופשי היה אש icon_twisted.gif

במיפלצות מישהוא הבטיח לי, שאם גל ינצח אותו אז אני אחליף אותו בנהיגה על הרכב שגל נהג icon_confused.gif

בלי להזכיר שמות.

כבוד לשלושת הזוכים, מדלי אמודי וגומר. smiley32.gif

ובפתוחה, לאושורוב שנתן לי בראש. וכבוד לקובי שנהג יפה במיאטה. smiley32.gif

ולזוכים ב-1600. smiley32.gif

תודה לברק אלוני שנתן לי לינהוג ב-205-GTI

ולספונסרים,מוסך המרכז, ורדיו השרון.

 

אוהב את כולכם שרון קוזמה.

תמונות...תמונות...תמונות

GTI-205-1.9

-SK-

פורסם

בוקר טוב מר SK :lol:

 

אתה צודק 100% , תודה שצילמת בזמן הקטגוריה שלי :silly: בפעם הבאה הפילי סטייק שלך עליי

 

יש עוד צלם אחד , יריב שלדעתי מצליח יפה מאוד להעביר את המתרחש

 

PICT5246_Know_The_Track_Lap.jpg

 

PICT5290_Start_Line.jpg

 

PICT4973_Peugeot_Moshe.jpg

 

PICT5530_Lancer.jpg

 

PICT5518_Nissan_Eric.jpg

 

PICT5431_Mitsubishi.jpg

 

לא?

 

יש לי עוד הרבה ממנו שאעלה במשך היום

 

תודה יריב , אתה מקצוען אמיתי !!

פורסם

"שמעתי ש"

הרגע שמעתי שלאחר סיום הארוע אך לפני שכולם התפזרו הגיעו שוטרים :shock: בכוחות לא קטנים למקום.

 

בזה נגמר לי השמועה... מישהו יודע ויכול לספר באמת מה היה/קרה

 

תודה.

פורסם

איך שיצאתי (וזה לא היה מיד כשהאירוע הסתיים אלא כמה דקות טובות אחרי שהתחיל הפיזור) ראיתי באמת ניידת מגיעה מולי ותהיתי אם יש פה איזה קטע.

בכוחות גדולים אתה אומר ?

בקיצור, נשמע שאתה יודע יותר פרטים ממישהו שנשאר אחרי אז תספר :lol:

 

ניר

פורסם

חבר'ה, לא להתחיל גל שמועות...

אכן הגיעה ניידת אבל לא היו כל בעיות.

הם בסה"כ ניגשו לדבר עם בעל המקום וזהו.

שי

פורסם
איך שיצאתי (וזה לא היה מיד כשהאירוע הסתיים אלא כמה דקות טובות אחרי שהתחיל הפיזור) ראיתי באמת ניידת מגיעה מולי ותהיתי אם יש פה איזה קטע.

בכוחות גדולים אתה אומר ?

בקיצור, נשמע שאתה יודע יותר פרטים ממישהו שנשאר אחרי אז תספר :lol:

 

ניר

חחח מממממש לא, לכן שאלתי

 

יאללה אפשר לחזור לחוויות ותמונות מהארוע !!

פורסם

בהחלט תמונות סופניות - מפתיע אותי כל פעם מחדש איכויות הצילום

התמונה שלי עוצר להשתין על הkerb מהממת!!!

תודה ענקית לצלמים - עכשיו יש לי הוכחה שזה באמת אני נהגתי, כי עד עכשיו קשה לי לעכל...

היה מדהים,ברשותכם אשתף אותכם קצת מחוויותי באותו יום חמים ונעים,בררררר...

התחרות התחילה כשבקשי,אריק ואשרי הגיעו למתחם עם סליקס מלא - באותו רגע,מי חשב על פודיום- כל מה שרציתי זה רק לעלות לגמר...

ואז שאלו אותי עם איזה רכב אני מתחרה?

אז אמרתי עם הרכב של גיא

אז שאלו אותי: והוא לא מתחרה?

בטח שהוא מתחרה,השבתי

ואז הפרצוף של זה שמולי קצת התעקם (מה הוא נורמלי????)

רגע,גם אתה לא נורמלי, התאמנת על הרכב?

אז אמרתי שלא ממש ובשביל זה יש מקצה הכרות,לא?

ואז הגיע מקצה ההכרות - כל כך נהניתי ממנו כי נסעתי את רובו על הצד, שבסיומו שכחתי לעזור לגיא לסדר את החגורות (אנחנו קצת שונים בגובה) והוא כמעט איחר למקצה.

אדם (המזניק והשופט הראשי) אמר שהזמן שלי בהכרות היה דומה למיקצה הראשון שבו קבעתי את הזמן הטוב ביותר-חבל רק שהוא אמר לי את זה בסוף התחרות .

גיא עלה למקצה הראשון וקרה משהו לטורבו (השתחררו כמה ברגים) - למזלנו היה שם מכונאי ממרכז הצמיג (לא זוכר את שמו) שכמו מלאך משמיים פשוט תיקן את התקלה במהירות מטורפת ואחרי כל מקצה עשה חיזוקים נוספים ובזכותו נשארנו במרוץ. תודה ענקית לך.

אנשי הסליקס המלא התקשו קצת למצוא אחיזה ורק אשרי הציל את כבודם האבוד בכניסה לגמר.

שי הדהים בזמן מטורף שירד מה 43 ש' והשתחל שני לגמר.שיחקת אותה גבר ותודה על האמונה והתמיכה בי.

ואז עשינו הסכם ג'נטלמני שלא מנסים לגנוב את הרמזור אלא מזנקים רק בירוק ואכן כולם עמדו במילתם והשאר הסטוריה.

למי שלא יודע הזמן שהפריד ביני לבין אמודי היה 8 מאיות וערן עוד 2 עשיריות מאמודי.

ממש ג.ג.ג הפקות ...כבוד ענק נפל בחלקי לחלוק עימכם את הפודיום בפעם השנייה.

עכשיו צריך שערן יקח ראשון,אני שני וגיא שלישי כדי שיהיה שוויון בין שלושתנו ונסיים את העונה במקום הראשון.

אני חייב לציין שהמתח וההתרגשות לפני ותוך כדי התחרות הם חובה לכל אחד.

ולסיום תודה לגו'ן על התמיכה והעידוד מהקוים (ברור לי שזה לא ימשך עוד הרבה)

תודה לצוות מסלולים שניהל את הארוע ביד רמה ובמקצועיות - אין עליכם.

ותודה מכל הלב לאיש שאיפשר לי את התענוג הצרוף הזה - גיא אמודי.


×
×
  • תוכן חדש...