Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6783 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב , כרשום בכותרת , ברשותי פיאט טיפו שנת 93 , 1.4 קרבורטור עברה 160K.

יש לאוטו תופעה : כאשר אני נמצא בירידה וצריך לבלום בעזרת כוח מנוע (נוסע בירידה הילוך רביעי 80 קמ"ש למשך מספר דקות) מתחיל להיווצר עשן מהאגזוז בצבע אפור .

העשן נוצר רק במצב ספציפי זה , לא בהאצה לא בשום מצב אחר .

יש לציין שהאוטו לא מאבד מים בכלל צריכת שמן נעה בין 100-150גרם ל 1000 קילומטר.

טיפולים תמיד בזמן עם שמן חצי סינטטי או של AC DELCO או של LM

אין שמן במים , אין מים בשמן , אין טחינה על המדיד ולא על פקק המילוי , מנוע נשמע טוב סוחב מעולה , צריכת הדלק גם היא לא הישתנתה(15 קילומטר לליטר ,ב 70% בין עירוני 30% עירוני, נמדד בכל תדלוק במשך כמעט שנתיים שהאוטו אצלי).

מה לדעתכם הבעיה ?

תודה מראש .

מאחל לכולם המון בריאות וטוב.

פורסם

תחליף גומיות שסתומים, לעבודה זו לא נדרש לפרק ראש מנוע וחשוב להקפיד על מריחת לוקטייט בחלקו התחתון של הגומיות החדשות גם אם הם מקוריות.

פורסם

תודה על התגובה .

לפי מה אתה קובע שהבעיה היא בגומיות שסתומים ?

מאחל לכולם המון בריאות וטוב.

פורסם

הייתי היום במוסך , המוסכניק אמר לי שיכול להיות שהקרבורטור לא מכוון טוב .

מצד שני , הצריכת דלק בסדר , לפני שבועיים עשיתי טיפול בעצמי והחלפתי גם פלאגים והפלאגים אחרי 10K היו יחסית נקיים וממש לא מפויחים . כמו כן לאוטו הנעת בוקר קלה עם צ'וק , ומשיכה ליניארית בכל תחום של סל"ד .

אני לא יודע מה כבר מה יכול להיות , אם זה באמת גומיות שסתומים אז צריכת השמן לא צריכה להיות גבוהה ?

מאחל לכולם המון בריאות וטוב.

פורסם

איך ניתן לבדוק אם היא זקוקה למתיחה או החלפה ?

אם אני לא טועה היא הוחלפה לפני 30K

מאחל לכולם המון בריאות וטוב.

פורסם
תחליף גומיות שסתומים, לעבודה זו לא נדרש לפרק ראש מנוע וחשוב להקפיד על מריחת לוקטייט בחלקו התחתון של הגומיות החדשות גם אם הם מקוריות.

האם תגובה עינינית ומקצועית זאת לא מספקת אותך?

או אבחנה לקוייה של בעל מוסך שכיוון לבעיית קרבורטור, כן משכנעת אותך?

חפש מוסך אחר , שידע להבחין בין בעיית גומיות שסתומים יבשות, לבין בעיית קרבורטור, וחזור לעדכן לאחר החלפת הגומיות.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אם אתם נעולים על זה שהבעיה היא תוצאה של גומיות שסתומים יבשות, אז בבקשה להסביר את הקשר

לתופעה שקוראת רק בבלימת המנוע, ולא בבוקר למשל. וזאת לאור העובדה שtkl כתב שאין צריכת שמן.

(אני למשל יכול להסביר את הקשר, לבעיה של רצועה רופפת בטיימינג).

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
אם אתם נעולים על זה שהבעיה היא תוצאה של גומיות שסתומים יבשות, אז בבקשה להסביר את הקשר

לתופעה שקוראת רק בבלימת המנוע, ולא בבוקר למשל. וזאת לאור העובדה שtkl כתב שאין צריכת שמן.

(אני למשל יכול להסביר את הקשר, לבעיה של רצועה רופפת בטיימינג).

דוד.

 

חברי דוד מזר שלום רב!

מיותר להסביר לך, בגלל הידע המפלג שלך, שעשן בעת עזיבת דוושת התאוצה בעת ירידה, ו/או במישור, מעידה על תת לחץ חזק שמתגבר עם עזיבת דוושת התאוצה , אשר יונק שמן מגומיות שסתומים יבשות, ישירות לתא השריפה, ומשם בצורת עשן לבן

הוא נפלט מצינור הפליטה.

יחד עם זאת כמות צריכת השמן קטנה יחסית, ולכן הייתי ממלית להניח לכך ולא לעשות דבר, או לנסות לעבור לשמן מינרלי בצמיגות 20/50 לתקופת ניסיון.

מצד שני אשמח לשמוע ממך ולהשכיל, מה הקשר לרצועת טיימינג רופפת.

בברכה

חברך

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
האם תגובה עינינית ומקצועית זאת לא מספקת אותך?

או אבחנה לקוייה של בעל מוסך שכיוון לבעיית קרבורטור, כן משכנעת אותך?

חפש מוסך אחר , שידע להבחין בין בעיית גומיות שסתומים יבשות, לבין בעיית קרבורטור, וחזור לעדכן לאחר החלפת הגומיות.

בברכה

צביקה

התגובה הענינית הזאת אינה מספקת אותי מפני שהיא לא כוללת בתוכה הסבר , ולא לא ארוץ למוסך אחרי כל תגובה שאני מקבל (ותודה על כל התגובות ,ללא נימת זלזול) לעשות את הנאמר בתגובה אף על פי כמה וכמה שהתגובה לא כוללת בתוכה הסבר הגיוני.

מאחל לכולם המון בריאות וטוב.

פורסם
התגובה הענינית הזאת אינה מספקת אותי מפני שהיא לא כוללת בתוכה הסבר , ולא לא ארוץ למוסך אחרי כל תגובה שאני מקבל (ותודה על כל התגובות ,ללא נימת זלזול) לעשות את הנאמר בתגובה אף על פי כמה וכמה שהתגובה לא כוללת בתוכה הסבר הגיוני.

אם כך מדוע אתה פונה לעזרת חברי הפורום, שרובם ככולם, נמצאים כאן בשביל לעזור, ולא על מנת להכשיל אותך,

ועובדה שעשרות תגובות ותשובות עיניניות, קלעו ברוב המקרים למטרה, ומנעו עוגמת נפש רבה , מחברי הפורום.

הציטוט שנתתי לך, שייך לחבר פורום,(וזה כולל אותי) שעוסק במקצוע,ולא חובבן רכב, שהשכלתו ועיסוקו בענף הרכב מוגבל.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה היקר , לא היתכוונתי לפגוע באף אחד , ואני מכבד מאוד את התגובות של הפורום הזה , אבל לא אחרי כל תגובה אני אלך לעשות את הנאמר בה במיוחד אם התגובה אינה כוללת בתוכה הסבר . למשל במקצוע שאני עוסק בו , בא עלי חבר ליעוץ "כואב לי ככה וככה .." אני אומר לו "תחתוך" וסוגר את הקו , אני לא מצפה ממנו שילך מחר לכירורג ויגיד לו ,"בוא תחתוך עכשיו , כי אמרו לי לחתוך בלי למה וכמה " אותו הדבר גם כאן .

ושוב אני חוזר ואומר , אם פגעתי כאן במישהו אני מתנצל .

מאחל לכולם המון בריאות וטוב.

פורסם
אם אתם נעולים על זה שהבעיה היא תוצאה של גומיות שסתומים יבשות, אז בבקשה להסביר את הקשר

לתופעה שקוראת רק בבלימת המנוע, ולא בבוקר למשל. וזאת לאור העובדה שtkl כתב שאין צריכת שמן.

(אני למשל יכול להסביר את הקשר, לבעיה של רצועה רופפת בטיימינג).

דוד.

דוד , תוכל להסביר ?

מאחל לכולם המון בריאות וטוב.

×
×
  • תוכן חדש...