Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6770 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב.

 

בדקתי היום את צריכת הדלק של הרכב שלי, משום מה יצא לי שהוא זולל 1:7.84.

 

הרכב הוא ניסאן סאני ידנית, הזרקה שנת 94.

 

רוב הנסיעות שלי הם מהבית לבסיס שזה מרחק של 4 וחצי קילומטר רק שבבוקר אני תמיד תקוע בפקקים מה שאומר שאני משתמש רק בהילוך ראשון ושני ואולי טיפה הילוך שלישי.

אני אחד שלא מושך הילוכים, כל 2500 סל"ד אני מעביר הילוך.

 

אחרי הצהריים שאני חוזר מהבסיס כבר אין פקקים אז יוצ להשתמש טיפה בהילוך רביעי וחמישי.

 

תדלקתי בפעם האחרונה ביום שישי שעבר על פול עד שטיפה הדלק נשפך מהמיכל. משישי שעבר עד היום כולל היום נסעתי לבסיס ובחזרה והיה יום שנסעתי בנוסף לפתח תקווה שזה מרחק של 50 ק"מ הלוך מהוחזור בית.

זאת אומרת שכמעת 70-80% אני נוסע בתוך העיר ובעיקר פקקים.

 

דרך אג"ב בדקתי את זה כאשר הקלומטראז' היה על 149 ק"מ ותדלקתי שוב על פול עד שנשפך טיפה, יצא 19 ליטר..

 

הצ'וק האוטומטי עובד בסדר גמור, כמו כן הפילטר אויר חדש.

האם זה הגיוני שהרכב צורך דלק בכמות הזאת?

פורסם

בשבילך:

 

זה יפתור לך את הבעיה של צריכת דלק גבוהה

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

מצטער , הייתי חייב :lol:. תודה שזה חזק.

 

נפח מנוע קצת יעזור, אלא אם כן הרכב שלך עם מנו 5.5 V8, ואז הצריכה היא די בסדר.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

הצריכה נשמעת הגיונית.

 

אך לדעתי אתה לא מודד נכון!

 

מודדדים בדיוק באותה תחנת דלק ומשאבה שמילאת פעם קודמת. תנסע עד שכמעט אין לך דלק ואז תמלא.

(ככל שיהיה לך יותר ק"מ ככה השגיאה תיהיה באחוזים קטנה יותר)

 

לא ממלאים עד שנוזל דלק!!!

 

אלה עד שהמשאבה קופצת!

 

דרך אגב אין לך צ'וק ברכב! זה רכב הזרקה, הוא מעשיר את התערובת במידה וצריך באופן ממוחחשב.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

טוב אז בקשר לצ'וק יצאתי דביל כי אני רגיל לרכב האוטומט שהיה לי קודם.

 

בקשר למשאבה, אני ממלא באותה התחנה ובאותה המשאבה.

אז אתם אומרים שבעצם זה הגיוני?

אם אני אשים תוסף דלק זה יכול לשפר טיפה?

 

ד"א המנוע הוא 1.6

5.5 v8 אמרת?!

 

תודה רבה על העזרה.

פורסם

הצריכה לא הגיונית.

הסאני עם גיר ידני, מנוע מוזרק ומשקל עצמי קטן יחסית היא חסכונית. שלי עושה כ-11 ק"מ לליטר בנסיעה מעורבת

(פקקים בבוקר, פחות בערב) ואני לא עם רגל כ"כ קלה על הגז.

:turn-l:
פורסם
הצריכה לא הגיונית.

הסאני עם גיר ידני, מנוע מוזרק ומשקל עצמי קטן יחסית היא חסכונית. שלי עושה כ-11 ק"מ לליטר בנסיעה מעורבת

(פקקים בבוקר, פחות בערב) ואני לא עם רגל כ"כ קלה על הגז.

 

הוא מדבר פה על 80% נסיעה סופר עירונית. (הילוך ראשון עוד לא הספיק להרים קלאץ' והוא כבר עוצר)

אבל שוב אתה ממלא עד שיוצא לך דלק מהפתח ולא כמו שצריך למלאות ,שזה עד שהמשאבה קופצת בעקבות עליית הלחץ במיכל.

בנוסף מדדת על מספר ק"מ מצומצם מאוד, דבר המגביר את הסיכוי לטעיות!

 

ועל כן המדידיה שלך שגוייה בסבירות מאוד מאוד גבוה.

 

תעשה מדידיה נוספת כמו שצריך! ואז תחזור לדווח לנו.

 

ד"א ארז הסתלבט עליך, אין לך מנוע V8 יש לך מנוע 1.6 רוחבי.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

טוסטוס אני מנחש שהוא קלט את ההלצה.

 

תעשה בדיקה מדוייקת יותר: מלא פול דלק (עד שהידית "קופצת"), וסע כמו שאתה נוסע תמיד , כך לפחות 150-200 ק"מ.

אח"כ תדלק שוב פול באותה צורה , ובדוק כמה ליטרים נכנסו, ועבור כמה ק"מ שנסעת עליהם.

 

חזור עם התוצאות.

 

ככל שתסע יותר לאחר מילוי פול בפעם הראשונה, כך המדידה תהיה יותר מדוייקת.

 

שים לב לאופי הנהיגה והיכן (פקקים וכו'). זה גורם משפיע.

 

האם אתה רואה סימני פליטה חריגים? עשן שחור? חוסר סחיבה?

 

יש לך הזרקה, גם בדיקת 4 גזים יכולה לשפוך אור על העניין (את זה תשאיר לסוף).

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

 

ד"א ארז הסתלבט עליך, אין לך מנוע V8 יש לך מנוע 1.6 רוחבי.

 

להה באמת?! אוף כבר חשבתי שיש לי חתיכת מנוע :cry: חחחחח

 

בקשר לסחיבה, האוטו סוחב כמו דיי טוב.

עשן שחור אין. הכל ניראה תקין.

 

מה אתם חושבים על תוסף דלק? יכול לעזור?

 

בקשר לבדיקת גזים, איפה אני יכול לעשות את זה ואיך עושים את זה?

 

נ.ב אני מרמלה.

 

וד"א יש לי חבר עם סובארו dl שעושה את אותם הנסיעות בדיוק כמוני ויוצא לו 1:11, אז אין מצב שזה הגיוני מה שיש לי.

 

תודה על העזרה.

פורסם

בפעם השלישית, תמדוד את צריכת הדלק בצורה נכונה ותחזור לדווח.

 

יכול להיות שהרכב שלך אכן זולל יותר מדיי דלק. אך הנתונים שלך כרגע סביר להניח ששגועיים.

 

לא תוכל לקבל תשובות רציניות כרגע.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

דווקא יש בסאני מערכת הדומה לצו'ק כמו בקרבורטור שמרימה את סל"ד המנוע שעה שהוא קר.

כאשר התצרוכת דלק ברכבים אלו המוזרקים עולה יש לבדוק מצב שסתום EGR, מצב חיישן חמצן, ניקוי אגרסיבי של סעפת היניקה ובית המצערת ותיאום מנוע (כוון סל"ד והצתה) כנדרש.

לרוב תיאום מנוע כמו שצריך מתקן בעיות של תצרוכת דלק, גש למוסך שמכיר מכוניות אלו לקבל פתרון.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

חזרתי עם בדיקה חוזרת.

 

עדיין אני מרגיש שהאוטו זולל יותר דלק משאמור לזלול.

הבדיקה הזאת הייתה באותה תחנה ובאותה המשאבה.

נסעתי 307 ק"מ ומלאתי 38 ליטר, זה יוצא 1/8.07. רק שהפעם כמעת ולא בפקקים רוב הנסיעות היו בכביש בין עירוני (לפחות 75% בין עירוני)

אני חייב לציין שאין לי בכלל רגל כבדה. נוסע הכי רגוע שיש. כל סל"ד 2.5 אני מעביר הילוך, זה יוצא לי כל 20 קמ"ש.

משהו ממש מוזר לי.

 

מבקש עזרה וחוות דעת על העניין.

 

תודה מראש אלי.

פורסם

אכן תצרוכת הדלק גובה מהמצופה, מתי האוטו עבר לאחרונה טיפול 10K?

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

×
×
  • תוכן חדש...