Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6772 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המדידה האחרונה בנסיעה בין עירונית ללא פקקים,אכן תוצאה גבוהה.

כל המדידות הקודמות חסרות משמעות,אין דבר כזה מדידה בעיר ובפקקים,

היות ויום אחד תעשה את 4 הק''מ ב5דקות ביום אחר ב10 או 15 דקות ואלו הבדלים של 300%

ולכן השוואה לחבר גם היא לא אומרת כלום,רק אם תעשה הרבה מדידות במשך כמה חודשים תגיע לאיזה ממוצע.

מה שאני יכל להמליץ זה שתעשה בדיקה בנסיעה בכביש מהיר ופתוח ולמרחק של לפחות 250 ק''מ, ולאחר הבדיקה תיכנס למוסך לעשות טיפול וניקוי מצערת וכל מה שהמליצו לך פה.אחר כך תעשה בדיוק את אותה נסיעת בדיקה,כך תדע מה עשה לך הטיפול והאם השתפה בעקבותיו הצריכה.

פורסם
האמת היא שאני לא יודע.

יש לי את הרכב רק חודש.

אבל אני מעריך שכן.

 

אפשר לקבל הסבר קצר על הקשר בין צריכת דלק לפלגים?

 

תודה

 

במידה והפלאגים דפוקים, אז אין שריפה מלאה של התערובת. דבר זה מצריך ממך ללחוץ יותר על דוושאת הגז מה שיזרים יותר דלק למנוע.

 

בנוסף תלך למכון אגזוזים, שייתן לך אינדיקציה על מצב מערכת הפליטה. י

 

כול להיות שיש לך סתימה במערכת הפליטה ואז זה יוצר "אגזוז ברקס".

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

×
×
  • תוכן חדש...