Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6790 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
דאג שהרכב לא יאכל שמן , ואז תיפטר מהגלון.

 

בבדיקת השמן הדו שבועית , דאג שהגלון יהיה איתך...

 

כמו שאמרתי כמה הודעות לפני, הרכב לא אוכל שמן ואין לי צורך בגלון. כנראה שיישאר בבית.

פורסם

אני מצטער אבל השאלה הזאת מטומטמת מהרגיל

יש לך גלון שמן בבגאז' וזה מפריע לך בסיבובים?

אז מתי שאתה עושה סיבוב ב-60 קמ"ש תוציא את הגלון!

או שלא תעשה סיבובים ב60 קמ"ש ואז לא יהיה לך שום בעיות!

ג'ימיניב!

פורסם

לי נשפך פעם גלון שלם של סירופ סוכר בבגאז' .

הנזק העיקרי, חוץ מכמה אזורים שנשארו קצת דביקים אחרי כל הקירצופים היה הצפת מים בתוך המכונית בגלל שהסירופ סתם את פתח ניקוז מי המזגן. ההצפה גרמה להודעות שגיאה ממערכות הABS והESP בגלל שיחידות הבקרה שלהן נרטבו, אולם ההודעות נפסקו למזלי אחרי שהמערכת התייבשה וסידרתי את פתח הניקוז.

פורסם

גם לי פעם נשפך גלון שמן בבגאז', וזה עוד היה שמן איכותי, אחד הדברים המעצבנים.

למדתי את הלקח והפעם הכנסתי את הגלון לתוך שקית ניילון וקשרתי חזק, אני מקווה שזה עזר.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

×
×
  • תוכן חדש...