Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6787 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

ברצוני לקבל את הדעת שלכם בנושא של כמה בעיות שהתעורר ברכב.

הרכב מסוג פיאט אונו שנת 1992 נפח 1000.

 

היום בבוקר הבחנתי שדושת ה"ברקס" פשוט נהיתה קשיחה למדי.

פשוט מאוד היא נבלמת ממש בלחיצה מאוד קלה.

אני יודע שיש לי רעש מידי פעם ברפידות ומחכה להחליפם..

מה ניתן לילמוד מהדבר הזה?

 

כמה עלות תיקון "אטמים" במנוע?

בחלקו העליון של המנוע,ניתן להבחין בשמן יוצאה מידי פעם דרך האטמים.

הבחנתי בנוסף בריח חזק של שמן שרוף עקב הנזילה הזאת.

מישהו יכול בבקשה לתת לי הערכה לגבי מחיר בבקשה?

 

אכשיו הבעיה הכי מעצבנת זה שכאשר אני מתניע את הרכב בבוקר,ולוחץ גז מכדי לינסוע,הרכב פשוט מתחיל לגמגם בנסיעה.

כלומר לא מתכבה ולא מראה נכונות להתכבות,פשוט מאוד כמו קפיצות כאלה עם הרכב עד לחיצה סדירה וארוכה על דושת הגז.

האם ניתן להבין מכך שיש חלק שהינו "סתום" ברכב?

 

 

בתודה רבה ...:lol:

פורסם

האוטו בולם כרגיל? נשמע לי כמו דליפת וואקום בדרך לבוסטר. בעצם אז הדוושת הייתה הופכת לקשה והיה קשה לעצור את האוטו.

 

לגבי האטמים - אני אנחש שמדובר באטם מכסה שסתומים. זה זול ומהיר לתיקון. תעלה אבל תמונה שנדע יותר טוב.

 

והסעיף האחרון - נשמע שאתה צריך ניקוי ושיפוץ קרבורטור. אני ממליץ על צביקה שהוא חבר הפורום.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

ניתן ללמוד שלושה דברים:

לרכב מגיע יחז של V.I..P :

יש לגשת למוסך ולבצע בדיקת בלמים, לקראת החורף, שכוללת פתיחת 6 גלגלים, בדיקת רפידות בלם , משאבות בלם, צנרת בלם קליפרים, וצלחות קדמיות.

יש לבדוק את מערכת ההגוי, תפוחים זריעות מסרק הגה וחופשים בצתלה קדצי, משולשים וכדומה.

יש להחליף את נוזל הבלמים בהזדמנות זאת.

יש לבדוק מגבים אורות ומחוונים.

יש להחליף אטם מכסה שסתומים, ולשטוף מנוע בחלקו העליון בלבד, באזור הנזילה ממכסה השסתומים.

יש לגשת למכון קרבורטורים מקצועי ואמין ובעל שם בתחומו, ולבצע נקוי ושיפוץ קרבורטור.

יחס כזה מגיע רק לאנשים חשובים מאד, ואתה כנראה כזה.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
ניתן ללמוד שלושה דברים:

לרכב מגיע יחז של V.I..P :

יש לגשת למוסך ולבצע בדיקת בלמים, לקראת החורף, שכוללת פתיחת 6 גלגלים, בדיקת רפידות בלם , משאבות בלם, צנרת בלם

צביקה

 

זה דגם חדש של פיאט שאני לא מכיר? :shock::shock::shock:

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

יש לשים לב גם לאפשרות שנזילת השמן הנה ממחזיר שמן של ציר המפלג (דיסטריביוטור) הנמצא למעלה במנוע.

מהיכן אתה בארץ?, כי אולי ניתן לכוונך למוסך טוב שמתאים למכוניתך.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם
זה דגם חדש של פיאט שאני לא מכיר? :shock::shock::shock:

זהו דגם חדש של פיאט שיצא עם נגרר, עם שני גלגלים, ועם מעצורי דיסק, מה לא שמעת על הנדגם החדש, האמת שהוא שווק רק לא"חמים.

 

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

לגבי הבעיה עם הקרטועים:

מדובר ככל הנראה בסתימה בקרבורטור, כדאי לך לטפל בבעיה לפני שיתחילו הבעיות של כיבויי מנוע ברמזורים (וגם ב- 100 קמ"ש כאשר עוזבים את הגז, אני רציני) וזה מאוד מסוכן.

גם לי היו את התקלות האלו וכל הבעיות נפתרו לאחר שיפוץ קרב' אצל צביקה בחול המועד פסח 2005 ועד היום לא חזרו.

 

לפרטים היישר מתוך תא המנוע אצלי (צביקה תראה, המדבקה עדיין שורדת גם אחרי שנתיים וחצי...)

 

033oc8.jpg

פורסם

שלום.

דבר ראשון תודה רבה על התגובות.

היום בדקתי את הבעיה לגבי "הבוסטר".

נאמר לי שיש בעיה החלק הזה וצרייך לתקן אותו.

מה שהכי די מבאס זה שתיקון החלק עולה 500 שקל ועוד 150 עבודה.

אכשיו אני היתי במוסך של חלקי פירוק באיזור עמק שרה בבאר שבע.

מוסך "יצחק כדורי" דיברתי עם בעל המוסך שאמר לי שיש לו "בוסטר" משומש מפירוק במחיר של 200 שקלים ועוד 150 הרכבה.

לפני שהכנסתי את הרכב לתיקון,המוסכניק נסע ברכב שלי ואמר לי שלא צרייך לתקן כלום והכל תקין לחלוטין.

םשוט צרייך לשחרר את הדושה קצת.

למעשה אני לא מרגיש שום בעיה עם הבלימה או כל דבר אחר,רק מרגיש שהדושה פשוט התקצרה בלחיצה.

בסוף אני חושב שלא צרייך להיות בעיה.

לעומת זאת שהיו כמה מוסכים שאמרו לי שיש בעיה ":בבוסטר" וצרייך תיקון.

מה שהכי מעצבן זה שמוסך אחד אמר לי שאולי זה הצינור של הבוסטר שמתחבר למשאבה ועלות החלפתו במוסך כ 150 שקל.

פשוט ניכנסתי לרכב וברחתי מהמוסך.

בסופו של דבר אני קניתי צינור תואם ב 25 שקל והחלפתי בעצמי,רק חבל שהבעיה לא הסתדרה.

 

אני חושב כבר שעוד השבוע אני יקח את הרכב למוסך ונחליף כמה חלקים.

אני כבר בונה על החלפת רפידות ואולי גם צלחות.

לעומת זאת שאני לא מרגיש איזה בעיה עם הצלחות הקדמיות ברכב.

 

 

בסופו של דבר אני מוד מודה לכל חברי הפורום על העזרה שלכם והתגובות.

:wink:

×
×
  • תוכן חדש...