Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5149 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למען הסר כל ספק, כל השקעה שאני משקיע בנושא מגיעה מכיסי וממרצי הפרטי, אנשים שבחרו להצטרף אליי מודעים לבעיות שיש בהפעלת טכנולוגיה שכזו ובסיכויי שלה להיות אמיתית ובכל זאת, שמחים ליטול חלק בהזייה שלי.

החשיבה שאתה מציג גם אם נכונה, מעט מרובעת. אני מנסה לצאת מהמסגרות, אולי זה יצליח ואולי לא.

במקרה זה בטוח שאני אלמד על הדרך דבר או שניים בפיזיקה וכימיה.

בכל מצב אני לא אצא מופסד מהעניין, 500 ש"ח שאני אשקיע בבניית הבסיס למערכת לא ייצרו חור בכיס שלי.

בריאות לכולם!

  • תגובות 136
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ARILOU - אתה צודק בהנחה שבמימן יש כוח מסויים , אבל אם היית מפרק בעזרת X זרם חשמלי Y כמות מימן שבפיצוץ בצילינדר מוציאה המון המון כוח , שמחזיר את אנרגית הפירוק , אז פירקת משהו לחומר בעירה שבשירפתו החזיר יותר מהאנרגיה שבפירוק.

זה אפשרי, לא?

פורסם

בשריפה של מימן אתה בעצם גורם לו להתחבר לחמצן. האנרגיה שמשתחררת תהיה שווה לאנרגיה שאתה צריך להשקיע בשביל לפרק את כמות המימן הזאת.

 

אתה משקיע X חשמל ומקבל Y גרם מימן. אתה מפוצץ את המימן הזה ומקבל אנרגיה. האנרגיה הזאת תהיה שווה (במידה והתהליך אופטימלי ואין איבודי אנרגיה בדרך) בדיוק ל-X חשמל שהשקעת.

לא מקבלים שום דבר בחינם, וזה בחינם כי אתה מתחיל עם מים, משקיע אנגריה, שורף מימן, מקבל אנרגיה, מסיים עם אותה כמות מים שהתחלת איתה. האנרגיה שתקבל תמיד תהיה שווה לאנרגיה שהשקעת.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם
קצת חומר קריאה שמצאתי, תהנו..

 

קראתי את החומר שצירפת. אין שם שום דבר על הנעת מנוע באמצעות מים. מדברים שם על השראות אלקטרומגנטיות, מערכות שקולטות RF , סלילי טסלה וקצת אגדות אורבניות.

 

מזכירים שם את סטנלי מייר בתור אחד שהמציא מערכת שכזאת, אבל מעולם הוא לא נתן אותה לבדיקה בידי מומחים, וכאשר הוא צווה לעשות את זה ע"י בית המשפט (כי המשקיעים שלו תבעו אותו על הונאה) הוא נתן איזה תירוץ ומנע מבית המשפט לבדוק את הרכב שלו. מערכת פירוק המים שלו נבדקה ע"י מומחים ונמצא שמדובר בסתם אלקטרוליזה פשוטה. הוא נמצא אשם מן הסתם.

 

חיפשתי לא מעט באינטרנט מאמרים מבוססים (כאלו שפורסמו במסגרת אוניברסיטאית כלשהיא, התקבלו כתיזה או דוקטורט, או לפחות ע"י מגזין מדעי מפורסם) ולא מצאתי אפילו אחד כזה.

 

 

אז אני מאחל לך בהצלחה עם הנסוי שלך בתקווה שבאמת עלית על משהו חדשני אבל עד שאתה תצליח או אני אמצא מאמר רציני יותר בנושא - אני אשאר סקפטי :)

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם
הכל תלוי ביעילות של המערכת - אבל גם תעבוד ביעילות מלאה, עדיין תקבל בדיוק את האנרגיה שהשקעת בפירוק של המים.

 

יותר מזה, אם זה היה אפשרי זה היה ממוטט את כל הפיזיקה הידועה לאדם. (אתה מתחיל ממים -> משקיע אנרגיה -> מקבל מימן -> מקבל אנרגיה -> מקבל מים. אם תקבל יותר אנרגיה בסוף ממה שהשקעת בהתחלה אתה יוצר יש מאין, ואת זה לצערי אנחנו לא יכולים לעשות).

 

אני בהחלט תומך בדעתו של Arilou.

בתור פיסיקאי, הסתנוורתי מאוסף השטויות שאנשים פלטו כאן. זה היה מבדר.

קראתי את כל הלינקים שצורפו לשרשור והרושם שלי שיש כאן הונאה. באף אחד מהם אין התייחסות לחוק הבסיסי ביותר בפיסיקה - חוק שימור האנרגיה. כולם משתמשים (יותר מדי) בקלישאה ש"מים לא עולים כסף". חשוד.

המנוע אכן יעבוד, אך לעולם לא יותר מסך האנרגיה ההתחלתית שהיתה במצבר שלו. למה לא לקחת פשוט מנוע חשמלי?

למרות זאת, ארצה לסייג את דבריי. המערכת הזו יכולה לעבוד אם ימצא פתרון כדוגמא:

א. שימוש במקור חיצוני, חינמי, לצורך פירוק מולקולות המים (כגון אור השמש).

ב. אם בפעולת ה"שריפה" של המימן תורכב מוליקולה עם קשרים פחות אנרגתיים ממים.

בכל אופן, חסר כאן איזשהו מרכיב סודי חיוני שאין התייחסות אליו באף אחד מהקישורים החיצוניים.

 

אשמח לגלות שאני טועה. בכל אופן, כדאי לפתור את הנושאים האלה קודם על הנייר לפני שרצים להשקיע כסף.

פורסם
אני חייב לתקן.

 

מים זו מולקולה שמורכבת משלושה אטומים. שני אטומי מימן (H2) ואטום חמצן (O). לכן אם רושמים כמו שהבחור המצוטט מעלי כותב H2o, זה לא יכול להיות, כי אטום רושמים רק באות/יות גדולה/ות, והאותיות הקטנות הן רק המשך של שם. למשל ניאון: Ne, זה אות גדולה וקטנה, כי ה-אי, זה המשך של שם. מאידך, MH, שזה איזשהו חומר בסוללות, רושמים כך כי הוא מורכב משני אטומים.

 

הבינותה?

 

נ.ב.

 

HHo, זה לא שפה כימית נכונה, כי בשפה כימית נכונה רושמים H2 ולא O קטנה, אלא גדולה.

 

לצערי (קורס מעפן) אני יודע שלרשון HHO זה לא תקין, אבל זה בדיוק מה שהיה רשום בסרטון מיוטיוב!

רשמתי O קטנה כדי שלא יתבלבל עם 0...

 

אז יכול להיות שהכוונה שלהם בסרטון הייתה H+H0 שזה לפי מיטב ידיעתי דבר שיהיה מאוד לא יציב ומהר מאוד ירצה לחזור למצב הקודם שלו, למרות שלהפיק אנרגיה בתהליך? אני סקפטי כמו רובכם

 

נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם

דיברו כאן על הספק אלטרנטור, שיכול להגיע בקלות להספק של 3000W. הספק כזה, בקלות יכול להפוך מים למימן ולחמצן. למה?

קחו ליטר מים. בתוך מיכל אטום וחברו שתי אלקטורודות חשמל, ישירות מקו הזנת המתח בבית. תנו לזה חצי שעה, ותביאו מיכל אטום אחד נוסף, כדי שהחשמל לא יצית לכם את הבית, ותראו איזה פלא!! גז חמצן מחוזק במימן, לבעירה מיידית!

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם
אני בהחלט תומך בדעתו של Arilou.

בתור פיסיקאי, הסתנוורתי מאוסף השטויות שאנשים פלטו כאן. זה היה מבדר.

קראתי את כל הלינקים שצורפו לשרשור והרושם שלי שיש כאן הונאה. באף אחד מהם אין התייחסות לחוק הבסיסי ביותר בפיסיקה - חוק שימור האנרגיה. כולם משתמשים (יותר מדי) בקלישאה ש"מים לא עולים כסף". חשוד.

המנוע אכן יעבוד, אך לעולם לא יותר מסך האנרגיה ההתחלתית שהיתה במצבר שלו. למה לא לקחת פשוט מנוע חשמלי?

למרות זאת, ארצה לסייג את דבריי. המערכת הזו יכולה לעבוד אם ימצא פתרון כדוגמא:

א. שימוש במקור חיצוני, חינמי, לצורך פירוק מולקולות המים (כגון אור השמש).

ב. אם בפעולת ה"שריפה" של המימן תורכב מוליקולה עם קשרים פחות אנרגתיים ממים.

בכל אופן, חסר כאן איזשהו מרכיב סודי חיוני שאין התייחסות אליו באף אחד מהקישורים החיצוניים.

 

אשמח לגלות שאני טועה. בכל אופן, כדאי לפתור את הנושאים האלה קודם על הנייר לפני שרצים להשקיע כסף.

 

אכן ישנו מרכיב סודי נוסף חשוב, שבלעדיו לא יפורקו המים בתנאים שאמרתי.

מרכיב זה ייבדק על ידי בשבועות הקרובים.

בריאות לכולם!

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

שלום לכולם,

אנחנו יכולים להמשיך לתדלק בבנזין ובסולר בתחנות הדלק, מה אכפת לנו, הרי אנחנו לא יכולים להשפיע - לא על המחירים שעולים ועולים ויוצרים לנו חור גדול בכיס ולא על הזיהום שאנו מייצרים. חוץ מזה, זה כיף לנסוע על רכב בנזין חזק ושיתהפך העולם.

או, שאפשר לנסות לעשות משהו בנידון ולחפש פתרונות שיורידו במשהו את התלות בנפט וש (..הרי זה מה שחשוב לרובנו..) יעזרו להפחית את הנזילה מהכיס שלנו.

 

אני בוחר לנסות, גם אם הסיכוי קלוש.

 

אני לא ביקרתי בתחנת דלק כבר כמה חודשים טובים בשל שימוש בביו-דיזל המיוצר משמן משומש ולא משמן חדש ולכן אי אפשר להאשים אותי בעליות מחירי התירס, תוך כדי אני מנסה למצוא פתרון ראוי לשימוש באנרגיית המימן בשילוב עם מנוע בנזין.

 

למי ששאל איך התקדמתי, לצערי לא יותר מדי. הפסימיות שמסביבי משפיעה גם עליי, אין לי הרבה זמן במהלך היום ולכן יש לי הרבה הפסקות בין שלב לשלב וזאת מלבד העובדה שעקב מגוריי בצפון קצת קשה לי למצוא רכיבים שאני צריך.

 

אלעד.

בריאות לכולם!

פורסם

האמת היא שהחייאת השירשור גרמה לי לפתוח את הדפים שלי שוב ולקרוא את הכל מההתחלה - אני מודה שקצת הסתבכתי בדיאגרמות והסברים שאני לא מבין בהם אבל יהיה בסדר.

תודה על זריקת העידוד.

בריאות לכולם!

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אני יעודד אותך קצת...

 

לאחר שקראתי הרבה חומר ברשת, די השתכנעתי שא"א להסיע מכונית על מים לבד, מכיון שלא יתכן שהאנרגיה שיוצאת מהבעירה תהיה גבוהה מהאנרגיה שהושקעה בהפרדה (אחרת בעיקרון, היה אפשר לקחת מים להפריד אותם בהשקעה של אנרגיה X, לחבר אותם - ע"י בעירה ולקבל חזרה מים + האנרגיה שהושקעה ועוד אנרגיה נוספת, וכך לחזור על התהליך ולייצר אנרגיה יש מאין, דבר שסותר את חוק שימור האנרגיה).

 

אבל, אפשר להשתמש באנרגיה מבוזבזת שיש ברכב, ע"מ לפרק את המים ולהוסיף את הגזים לדלק ועל ידי כך לחסוך בדלק.

 

למשל אם האלטרנטור מייצר חשמל לא מנוצל, אפשר להשתמש בו,

וחשבתי על עוד רעיון שאני לא יודע אם הוא אפשרי אבל כדי לבדוק אותו, להשתמש בלחץ של הגזים שיוצאים מהאגזוז, ע"מ לסובב דינמו שייצר חשמל (בעיקרון שדומה לטורבו, רק שזה יותר פשוט לחבר את זה לפתח של האגזוז) השאלה היא האם זה יוריד את ההספק של המנוע.

פורסם

במקרה שמעת מחבר של אבא שלי, שהבן שלו הצליח לבנות רכב כזה שפועל על מים-מימן.

 

הוא אמר שיש סרטונים שלו ביוטיוב, וזה נקרא יושידה או משהו כזה.

 

 

אם זה מעניין אני יכול לברר עוד פרטים.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק


×
×
  • תוכן חדש...