Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5149 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צר לי מאד שזה הגיע לזה, אין לכם מושג עד כמה וזאת בעיקר לאור העובדה שדיונים מרתקים במקצועות מדעיים/הנדסיים לדעתי תורמים מאד לפורום ולגולשים בו, כל אימת שהם אינם יוצאים משליטה וכן שרמת האמיתות עולה על רמת השטויות.

 

מאחר והגיעו מים עד נפש אני אפילו לא אענה להודעות האחרונות (שנמחקו).

 

השרשור נוקה ומוקד ומעתה כל תגובה בלתי רלוונטית או שתייחס "תארים" למשתמש ספציפי ולא לנושא הענייני תימחק לאלתר ללא הסברים. עדכונים בנושא התקדמות הפרויקט וכן סוגיות ממוקדות הקשורות לפרוייקט יתקבלו בברכה.

 

המשך דיונים בנושאי פיזיקה גרידא/ברווזים מעניינים מאד. למען הסדר הטוב נא לפתוח אותם בפורום אוף טופיק בצורה מסודרת.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • תגובות 136
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

משהו שמצאתי באינטרנט שמראה שאולי העניין אפשרי

http://www.omedia.co.il/Show_Article.asp?DynamicContentID=18864&MenuID=825&ThreadID=1014013

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

  • 5 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

חברים ,

רציתי ליידע אתכם שאכן הנושא עובד , ברכבי , יונדאי לנטרה 97 הזרקה ידנית , בניתי מערכת לפירוק מיים והפקת דלק "חום" (HHO) .

את הגז שנוצר אני מחדיר למערכת הדלק בצינור העבה שנמצא אחרי פילטר אוויר והוא מתערבב עם האוויר שהמנוע שואב ,

 

אני רוצה לציין שרכב לא נוסע אך ורק עם HHO , אלא משולב , כתוצאה מזה אני מצליח לחסוך כ 30 % דלק . הרכב כיום צורך 1:15 בינעירוני . הזרם שאני משקיעה בכל האלקטרוליזה הוא סך הכל 7A .

שמתי לב שאין הבדל משמעותי בנסיעה בעיר . אך בנסיעה קבוע במצב שיוט אני אלו התוצאות .

 

בסוף שבוע הקרוב אני יעלה את כל הפרוייקט , תמונות והסברים .

עדיין נותרו מספר דברים שאפשר לשפר , ישנו איזה מעגל המאפשר משחק מסויים בחיישן MAP . המשפיע על תערובת דלק -אוויר ועוד .

 

כל העיניין הוא להפיק את ה HHO ע"י זרם נמוך כמה שאפשר , ושהאלקטרודות יהיו עמידות לאורך זמן , בנוסף ישנם כמה שיטות של חיבור האנודות והקטודות , אפשרי ע"י פלטות מוצמדות אחת ליד השניה ובמרווח מסויים בינהם עם בידוד

למשל כך +\-\+\-\+\-\+\-\+ , (\ =בידוד) היכן שמחובר הפלוס מופק חמצן - והיכן שמחובר המינוס מופק פי 2 מימן . ביחד זה HHO .

 

 

בכדי לשמור על מיים נקיים ואפקטיבים , צריך להשתמש בפלדת אלחלד מסוג 316L , המיים לשימוש הם מיים מינרלים - ולא מי ברז - בגלל הכלור . ( או למלות מים בדלי ולשים בצד כמה ימים ) . אל המים צריך להוסיף סודה לשתיה - כפית שטוחה לליטר מים . וזה גורם למים להוליך זרם יותר גבוה .

 

זהו- בגדול - ישנם דברים נוספים אבל זה כבר נשאיר לפרוייקט , אם יש למישהו הצעות או שאלות אשמח לשמוע או לענות .

הכי חשוב הוא שתדעו , שהגז שנוצר , הוא גז מאוד דליק ונפיץ , ויש לשמור על כללי זהירות בסיסים - ובעבודה בחדר מאוורר , וכמו שראיתי שמישהו הציעה ליצר מימן בבית ולשמור במיכל ולהשתמש ברכב , אני לא ממליץ לעשות זאת , למרות שזה ניתן לביצוע , כל העניין הוא שאנו מייצרים ברכב את המיימן ומשתמשים בו ברגע שנוצר , ובכמויות קטנות -הפקת ליטר HHO לדקה .

 

יום טוב .

הרגשתי צרפתיה

והייתי עם איטלקיה זמן מה

ניסיתי גם יפנית, ואפילו קוריאנית .

אבל לבסוף התאהבתי בגרמניה!

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

טוב חברים :

1.הרעיון במערכת HHO המבוססת על אלקטרוליזה לשימוש ברכב היא לשפר אחוזי הבערה של הדלק על ידי האשרה של האויר שנכנס למנוע בחמצן ומימן לכן חוק שימור אנרגייה לא אמור להיות רלוונטי

2.בניתי כזה מכשיר אלקטרוליזה וחיברתי אותו לרכב של חבר זה טרי מאוד כל העניין

3.תמונות :

26-01-09_0011.jpg

26-01-09_0212.jpg

פורסם

הרכב נבדק לאחר השינוי במכשיר 4 גזים?

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

אם כבר עשית אולי תוכל להעלות תרשימי בניה, אולי זה יעזור לחלק. מה שמעניין אותי לדעת כמה כל העסק הזה עלה לך? והאם יש לך חיסכון כספי כלשהוא?ותוך כמה זמן מחזירים באמת את ההשקעה הזאת.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
אני חושש שאתה לא מבין כל-כך את הרעיון בטורבו. זו מערכת שנועדה לאפשר למנוע לשרוף יותר דלק' date='[/b'] ולקבל בתמורה אנרגיה מכנית.

זה נכון, אבל אפשר להוסיף שהמגדש גם מעלה את היעילות של המנוע מפני שהוא מנצל אנרגיה של חום ולחץ שבמנוע ללא מגדש נפלטת החוצה ללא שימוש. זו אחת הסיבות לכך שמנוע מוגדש צריך פחות דלק לכל KWH שהוא מוציא (בעומס, לא בנסיעה "רגועה"), לעומת מנוע לא מוגדש.

 

דני

פורסם

תרשימי בניה לא יעזרו לך - אתה קודם כל צריך להבין את הרעיון ובנוסף להפנים שאתה בעצם מתעסק עם חומר נפיץ מסוכן (מימן) וזה לא משחק ילדים.

את כל ה'עסק' אפשר לבנות בעלות נמוכה מאוד של כמה מאות ש"חים.

בקשר לחיסכון כספי - הכל תלוי ביעילות המתקן שתבנה. מצד אחד אתה יכול לבנות מתקן גרוע או מותקן גרוע ולא תחסוך כלום, ומצד שני אני ראיתי יעילות שמגיעה ל 30% בממוצע הכללי.

 

אלעד.

בריאות לכולם!

פורסם
הנושא מסתכם בפשטות בשאלה הבאה: האם האלטרנטור יכול לייצר מספיק חשמל בשביל לספק X כמות של מימן?

 

נכון מאד - זו בדיוק השאלה. והתשובה היא שלא.

 

אם אני לא טועה, אותן מערכות שרואים אותן עובדות לזמן קצר - שים לב: לזמן קצר בלבד - מכילות חומר דלק נוסף: מתכת קלה אשר מתפרקת בתוך מיכל המים. המתכת הזו היא חומר הדלק האמיתי, וכל הענין של המים והמימן זה בסך הכל החלפה של מצבי אנרגיה.

 

דני

 

נ.ב. הערה צדדית לגבי המחסור באנרגיה: אין מחסור באנרגיה. החום שמגיע מהשמש לכדור הארץ הוא הרבה יותר ממספיק. הבעיה היא איך ללכוד את האנרגיה הזו ולהעביר אותה למקום הדרוש. לענ"ד היום כבר יש את כל המרכיבים (קולטי שמש, מנועים חשמליים, רכיבים אלקטרוניים להמרה ובקרה של החשמל) - חוץ מאחד: סוללה. אם יוכלו לעשות סוללה שמחזיקה בערך פי 10 אנרגיה ממה שיש היום - אז תהיה אפשרות לבנות מכונית חשמלית שתתחרה במכונית הדלק בהצלחה.

 

ומאחר שתעשיית הטלפונים משקיעה המון מאמץ בנושא סוללות נטענות - ומגיעה להישגים יפים עד כה - נראה לי שעוד זמן מה, זה יגיע.


×
×
  • תוכן חדש...