Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משפחתית ב150K-160K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6799 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

אני מעוניין לקנות רכב משפחתי (חדש מהחנות).

בערך בתקציב הנ"ל (150K-160K). רצוי מאוד שיהיה בעל 7 מקומות ישיבה.

על פי בדיקה קלה שערכתי ראיתי שהאופציות לא רבות אבל עדיין קיימות.

1. רנו גרנד סניק מנוע 2.0

2. מאזדה 5

3.פיג'ו 307 SW מנוע 2.0

 

אשמח לשמוע ביקורות על הדגמים הללו

ואם יש לכם עוד אופציות אשמח לשמוע גם עליהם!

 

תודה רבה לכולם!

פורסם

שים לב ששום דבר חדש בתקציב הזה לא יתן לך 7 מקומות בגודל מלא. המזדה נותנת 6 מקומות והיא מומלצת (אם כי בהושבת ששה תא המטען פצפון). הגרנד-סניק וה-307XS יתנו לך 5 מושבים למבוגרים ועוד שניים לילדים, וגם אז תא המטען לא יהיה קיים. שתיהן כבר לא ממש חדשות, וה-307 מוחלפת ב-308 באירופה ותגיע לארץ בתוך כשנה. במקומה אפשר לשקול את ה-C4 פיקאסו, שגם נראה מצוין וגם מציע הרבה מרווח ואבזור. גם בו מאחור ניתן להושיב רק ילדים, אבל תא המטען יהיה טיפה יותר גדול.

אפשרות נוספת שכדאי לבדוק - פולקסווגן טוראן.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אני לא אומר שאין סטיישן השאלה אם הוא מובא לארץ כי בדור הקודם לא היה דגם סטיישן בגלל זה אני בספק.
בדור הקודם היה ולא יובא, בדור הנוכחי יש ומיובא. למיטב ידיעתי אין 7 מושבים. גם אני חושב שהפיקאסו שווה בדיקה רצינית.
פורסם

ממליץ בהחלט על הפיקאסו.

נהגתי בחו"ל על גירסת הסולר הידנית.. תענוג, למה לא מייבאים לארץ ???

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
אני לא אומר שאין סטיישן השאלה אם הוא מובא לארץ כי בדור הקודם לא היה דגם סטיישן בגלל זה אני בספק.

מה לא מובן במשפט שכתבתי?

יש פורד מונדיאו סטיישן שמשווקת בארץ!! באותו מחיר בדיוק כמו גרסת הסדאן!

עכשיו מובן לך? :roll:

×
×
  • תוכן חדש...