Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6815 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא, רנצ'וק הוא חבר אמיתי שכואב מאוד את נושא המעדון, הנ"ל מחזיק ברשותו כמה מרכבי האספנות הנדירים בארץ חלקם לא מוכר להרבה אנשים, רנצ'וק אדם צנוע בעל מחשבה עצמאית, יכולות שכליות מדהימות וזיכרון פנומנאלי בכל הקשור לנושא האספנות, יש לו גם ראייה ברורה וחדה ודיעות מוצקות בנושא, הנ"ל בחר למרות מקום מגורי במרכז הארץ, להגיע בכל שישי למפגש י-ם מסיבות השמורות עימו, למרות שהיה יכול בקלות להגיע לכל מקום אחר, אגב בזכותו גם גילינו את זהותך האמיתית ודי כואב לי שבחרת להתחבא אחרי שם כינוי אנונימי ולא תחת שימך המסחרי, מתוך כבוד אילך בחרתי שלא לחשוף את זהותך האמיתית-זהי תגובתי האחרונה בנושא-כיוון שהינני חבר מועדון החמש ונציגו בירושלים, שאר הדברים בעיניין זה יועברו לתגובתו של דובר המועדון-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

הודעתי זו, לא היתה בסימן ביקורת על מועדון החמש ונציגיו. תגובתי היתה לעמוסילה ולטון דבריו. אני יודע על חלקך ותרומתך למען מפגש ירושלים (אני הוא זה שהעביר את הדגלים לירושלים ועוד דברים ממך לרן שושני). עדיין אינני רואה חוסר נימוס בהודעתיי.

פורסם

רנצ'וק,עזוב,חבל על האנרגייה שאתה משקיע.

אלא הם ימי פומפיי האחרונים,תן להם שיהנו..

וחוץ מזה,לעולם את תעיז לחשוב אפילו לנסות למתוח ביקורת על קדושי מועדון ה 5 או הוועד שלו!

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

בקשה, או שאבקש לנעול את השירשור, או שנחזור להפתעה המקורית!

 

 

להזכיר לכולם עד לאחרונה קובי היה האדם היחיד שהורשה לרכב על סופי, לצערי לא היתה מצלמה!-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

×
×
  • תוכן חדש...