Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אובדן שליטה על הרכב בסיבובים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6821 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

לאחרונה חוויתי כמה סיבובים לא נעימים (במיוחד בכיכרות). אני נוהג ב 206 XS חדשה, שעד לזמן האחרונה נסעה ללא דופי.

אני מודע לכך שהרכב הוא רק 'פסבדו' ספורט, אבל בכל זאת, הוא אמור להיות ספורטיבי ומהנה. במקום זה, הוא זורק תחת (או אף, אין לי מושג מי מבין השניים נזרק קודם) במקומות שהוא אמור להתנהג נורמלי לחלוטין.

הגלגלים מנופחים, האוטו חדש, ככה שאין לי מושג מה עלולה להיות הבעיה. אולי אני דוחק באוטו יותר מדי? לא יודע לקחת סיבוב כמו שצריך? (קורס נהיגה מתקדמת?)

 

יש לציין שאני לא ילדון בן 17 שמחפש לעשות פוזות. אני נוהג כבר 4 שנים, ופשוט חובב נהיגה ספורטיבית.

 

כדרך אגב, אם מישהו מכיר איזה משטח\רחבה גדולה שאפשר להתנסות בסיבובים אלו ואחרים מבלי להוות מפגע בטיחותי, אני בהחלט זקוק למקום כזה.

 

תודה מראש,

יניב.

פורסם

שלום!

 

יש לי שאלה אליך, ובעצם לכל גולשי הפורום.

למה כשמישהו בן 17 נוהג בצורה פרועה, קוראים לזה לעשות פוזות,

וכש"מבוגר" עושה זאת, זה ניקרא נהיגה ספורטיבית, כמו במיקרה שלך???

"לזרוק תחת" ברחוב מסוכן בכל מיקרה ולא משנה אם אני נהג בן 17 או "מבוגר" אחראי, לא?

I :inlove: MY Mitsubishi

פורסם
שלום לכולם,

לאחרונה חוויתי כמה סיבובים לא נעימים (במיוחד בכיכרות). אני נוהג ב 206 XS חדשה, שעד לזמן האחרונה נסעה ללא דופי.

אני מודע לכך שהרכב הוא רק 'פסבדו' ספורט, אבל בכל זאת, הוא אמור להיות ספורטיבי ומהנה. במקום זה, הוא זורק תחת (או אף, אין לי מושג מי מבין השניים נזרק קודם) במקומות שהוא אמור להתנהג נורמלי לחלוטין.

הגלגלים מנופחים, האוטו חדש, ככה שאין לי מושג מה עלולה להיות הבעיה. אולי אני דוחק באוטו יותר מדי? לא יודע לקחת סיבוב כמו שצריך? (קורס נהיגה מתקדמת?)

 

יש לציין שאני לא ילדון בן 17 שמחפש לעשות פוזות. אני נוהג כבר 4 שנים, ופשוט חובב נהיגה ספורטיבית.

 

כדרך אגב, אם מישהו מכיר איזה משטח\רחבה גדולה שאפשר להתנסות בסיבובים אלו ואחרים מבלי להוות מפגע בטיחותי, אני בהחלט זקוק למקום כזה.

 

תודה מראש,

יניב.

 

:roll:

A.R.T Performance

פורסם

תלוי מאוד,אני למשל עם 205 ראלי הייתי מקשקש בזנב אבל הרכב עדיין היה בשליטתי.

 

האם אתה מאבד שליטה לגמרי?

 

לדעתי נהג שחוובב נהיגה ספורטיבית,ויכול להרשות לעצמו לשרוף יותר דלק,הרבה יותר דלק בעקבות כך.... יכול להרשות לעצמו קורס בשווי 900 ש"ח בממוצע.

 

בהצלחה,

שמור על עצמך :wink:

פורסם

אממ סביר להניח שאתה מגיע במהירות קצת מעל הסביר עד כאן הכל בסדר, סביר להניח שאתה עושה תנועה מעט חדה ופתאומית עם ההגה תוך כדי עזיבת הגז או אולי אף רק לחיצה על דוושאת הבלם תוך כדי הפניית הגה רגילה, מה שמעביר משקל קדימה וגורם לרחב מעט להחליק.

 

מאוד מומלץ לעבור קורס נהיגה מתקדמת, אכך תוכל להימנע להיכנס למצב זה מלכתכילה, וגם איך להגיב בטוב וביעילות במצב זה .

 

עומרי

- BLUE HONDA CIVIC EX EF (ED4) D16Y8 1991

- BLUE HONDA CIVIC ES FD 2008

- Black HONDA CIVIC HATCH 5DR 2006 manual

פורסם

כשירד גשם בפעם הראשונה, נסעתי בכיכר לאט מהרגיל בגלל הגשם, ובכל זאת החלקתי כחצי מטר לצד ימין, כשהחזרתי את ההגה החלקתי לצד שמאל והגעתי כבר לישורת והמשכתי רגיל. מה עושים אם ההחלקה תמשך קצת יותר מחצי מטר בפעם הבאה?

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם
כשהחזרתי את ההגה החלקתי לצד שמאל והגעתי כבר לישורת והמשכתי רגיל. מה עושים אם ההחלקה תמשך קצת יותר מחצי מטר בפעם הבאה?

דואגים שהמסמכים של הביטוח יהיו באוטו :x

מה זה מה עושים?

עלות של השתתפות עצמית במקרים של כנף דלת,וכן הלאה...

1500 שקל בערך.

קורס נהיגה 900 שקל בערך.

פורסם

תפסיקו לבלבל במוח "קורס נהיגה , קורס נהיגה"

בסה"כ אתה צריך להתאים את המהירות שלך בהתאם לתנאי הדרך!!!

לא יכול להיות מצב שבו אתה נכנס לסיבוב במהירות איטית והרכב נזרק.

אתה נכנס במהירות גבוהה למעגלים או סיבובים ובגלל זה הרכב נזרק.

לא יעזור לך שום קורסבעולם.

הכל תלוי בך רק תוריד את הרגל מהגז ותראה שיעלה לך יותר זול מקורס כלשהוא.

הקורס הינו קורס שתורם ידע ואני לא מזלזל בו אבל לעיניינך זה מצב של מהירות ותו לא.

 

ירון מאיר

פורסם

אם אתה נוהג באותו רכב באותו מקום באותה מהירות כמו שתמיד היית נוהג ולא השתנה שום דבר בדרך, רטיבות למשל, גש תבדוק את הרכב במוסך: צמיגים, כיוון פרונט, מתלים ועוד דברים שיכולים להשתבש או לצאת ממקומם.

 

אם השתנה משהו אחר (החלפת רכב, שינית את המהירות, שינית מקום) אתה נוסע מהר מדי.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

לא צריך ליסוע מהר בשביל לאבד אחיזה.

אני זוכר עם E30 על יבש הייתי נותן מכת גז בזמן סיבוב עם קלאץ' בפנים והרכב היה מאבד אחיזה בצורה מהנה ונשלטת,סך הכל 90 כח סוס כך שמכת כח זה לא ממש.

 

על רטוב הוא כבר היה מסתדר לבד :wink:

 

עם ה205 הספיק רק לזרוק מספיק מהר את הגז גם בסיבוב איטי והתחת כבר היה מראה מאיפה משתין הדג ......

 

יכול מאוד להיות שאתה עושה פרובוציה כלשהיא,שמעוררת את הרכב.

 

לצורך העניין כניסה עם רכב הנעה קדמית לפניה ללא האטה/האצה (ללא משקל על החלק הקדמי) זה בעייתי.

פורסם
שלום!

 

יש לי שאלה אליך, ובעצם לכל גולשי הפורום.

למה כשמישהו בן 17 נוהג בצורה פרועה, קוראים לזה לעשות פוזות,

וכש"מבוגר" עושה זאת, זה ניקרא נהיגה ספורטיבית, כמו במיקרה שלך???

"לזרוק תחת" ברחוב מסוכן בכל מיקרה ולא משנה אם אני נהג בן 17 או "מבוגר" אחראי, לא?

 

 

אני לא מרים ארמברקסים כדי לפרסס, אני לא נוסע מעל 60 בעיר, לא עושה חרקות כדי להבהיל זקנות ולא מתקין אולטרא סגול מתחת לאוטו. סך הכל רוצה להכנס טיפה יותר מהר מהרגיל לסיבוב, וביקשתי את עצת חברי הפורום כדי להשלים את אותו הסיבוב מבלי להוות מפגע בטחותי לציבור.

 

זו הסיבה שזו נקראת נהיגה ספורטיבית ולא פוזות של ילד בן 17.

 

 

תודה לכל העונים, ושוב, אם מישהו מכיר מגרש שאפשר לנסות בו כל מיני סיבובים מבלי לקחת איזשהו סיכון, אשמח אם תשתפו.

פורסם

סתם כדרך אגב, תבדוק לחץ אוויר תקין ברכב. ואפילו תעשה איזון גלגלים. ואפילו בדיקה יותר יסודית, כמו מתלים וכו'..

פורסם

יניב, אנ מכיר כמה וכמה מקומות - השאלה היא איפה אתה גר.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אני מודע לכך שהרכב הוא רק 'פסבדו' ספורט, אבל בכל זאת, הוא אמור להיות ספורטיבי ומהנה. במקום זה, הוא זורק תחת (או אף, אין לי מושג מי מבין השניים נזרק קודם) במקומות שהוא אמור להתנהג נורמלי לחלוטין.

 

קודם כל, הרכב לא זורק, הנהג זורק.

דבר שני, ברכב ספורטיבי הגון התחת אמור להזרק שהנהג עושה פעולה שנועדה לזרוק תחת.

 

מכיוון שאין לך מושג, לדבריך, סע לאט יותר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

יניב שלום.

 

קודם כל וראשית דבר - נהיגה לא לומדים בהתכתבות.

 

עומדות לפנייך שתי אפשרויות:

 

1. לנסוע לאט יותר, קרי - להתאים את מהירות הכניסה לסיבוב לידע ולניסיון הנוכחי שלך, כך לא תחליק, אבל גם לא תלמד קרוב לוודאי שום דבר. תאונה - בטוח לא תעשה.

 

2. להגביר את הידע שלך. פה נכנס השיקול הכספי, שכן תצטרך לבזבז דלק, צמיגים, וככל הנראה גם את העלות של קורס הנהיגה.

 

קורס נהיגה נותן כלים, אך הוא בהחלט אינו תרופת פלא שאחרייה חוקי הפיזיקה נעלמים.

 

ההיגיון הוא מה שמחזיק אנשים בחיים בנהיגה, הקורס סה"כ נותן לך אפשרות לתכנן, לצפות, ולתקן (במקרה טעות) את נהיגתך.

 

הערת אגב - אתה יותר ממוזמן להתעלם מחלק ניכר מן התגובות כאן, בעיקר של משתמש מסויים... :roll:

 

גילוי נאות:

 

הכותב הינו מדריך נהיגה מתקדמת באחד מבתי הספר הגדולים והמוכרים בתחום.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

×
×
  • תוכן חדש...