Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6787 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אור דרך -נורת חניה

אור מעבר-חניה +ראשי[H4]

קיצר אסף לא לשכוח לברר לנו את הסוגיה!

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אם אתה שואל את דעתי האישית-התשובה היא חיובית,אני מאילו ששם לב ומשקיע גם בפרטים הקטנים,וגם אצלי כצפוי המאותתים שקופים,להנאתך תמונה:

 

נ.ב: 80 שח זה מחיר טוב.

 

נ.ב2:שוב,לא לשכוח לברר מחר את הסוגיה שלי של טל של אוראל ועוד.

תודה.

P1010089.JPG

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

טוב, אז ככה.

 

לאחר בירור היום עם החנות GTLV; אין ולא תהיה אפשרות לרכוש את מנורות החנייה (w5w) מסוג PHILIPS BlueVision

בנפרד וללא אורות דרך שמצורפים לחבילה ובדר"כ מייקרים אותה מאוד.

כל נסיונות השכנוע וההבטחות לרכוש כ-20 יח' עלו בתוהו.

 

האפשרות היחידה שיש לי כרגע- היא להזמין מחו"ל, דרך חבר, כמות של 15-20 יח', ואחרי משלוח והכל, יעלה לכל חבר כאן,

כ-70-80 ש"חל זוג מנורות כאלה. עכשיו תחליטו אם זה משתלם לכם ואם/או יש לכם אלטרנטיבה זולה יותר לקניית מנורות אלו.

 

 

 

טל

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

אייל, אין לי מושג לגבי ה-H7. אתה מוזמן להתקשר ולשאול.

 

 

זוג מנורות H1 (מנורות ערפל אצלי) + זוג מנורות w5w (מנורות חנייה) מסוג PHILIPS BlueVision עלו לי סה"כ 180 ש"ח.

לעומת זאת, זוג מנורות דרך (HB3) מסוג PHILIPS BlueVision עלו לי 300 ש"ח(!!!).

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם
טוב, אז ככה.

 

לאחר בירור היום עם החנות GTLV; אין ולא תהיה אפשרות לרכוש את מנורות החנייה (w5w) מסוג PHILIPS BlueVision

בנפרד וללא אורות דרך שמצורפים לחבילה ובדר"כ מייקרים אותה מאוד.

כל נסיונות השכנוע וההבטחות לרכוש כ-20 יח' עלו בתוהו.

 

האפשרות היחידה שיש לי כרגע- היא להזמין מחו"ל, דרך חבר, כמות של 15-20 יח', ואחרי משלוח והכל, יעלה לכל חבר כאן,

כ-70-80 ש"חל זוג מנורות כאלה. עכשיו תחליטו אם זה משתלם לכם ואם/או יש לכם אלטרנטיבה זולה יותר לקניית מנורות אלו.

 

 

 

טל

על איזה מנורה אתה מדבר יש לך תמונה שלה ,נראה לי שהיא מיוחדת

פורסם

יש עוד אפשרות,לרכוש מבחור במעלות ,נורות חניה 5W כחולות עלומות שם,עם גוון כחול. בעלות של כ10-15 שח לזוג נורות.

מה דעתכם?

במידה ותהיה היענות של כ15-20 חברה זה יהיה כדאי לעשות את המאמץ ולהרחיק למעלות עבור הנורות.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

זאת מנורת החנייה w5w (מצורפת תמונה).

 

 

עריכה: אסף, צר לי אך דברים לא מוכרים (ויש מצב גם שמסוכנים) אני לא מרכיב על הרכב.

כמה כמה שזה נמצא כבר בגבול לבנון.

מקסימום אני יזמין 2-3 יח' בודדות.

8b0d_1.jpg

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

שמע ,לא יקרה כלום אם ננסה,מה כבר יכול להיות? צבע לא עמיד?

עוד אפשרות-לקנות "קונדומים" עמידים כחולים שיולבשו על הנורות הקיימות,ויפיקו אור כחלחל.

עלות של זוג קונדומים כאילו עולה 20 שח,מאמין ש20 זוגות יצאו 15 שח לזוג.

מה דעתכם?

אני פתוח לרעיונות.

ושוב טל,בואו נמשיך לעדכן אחד את השני בעניין,שבמידה משהו יצאה לפועל ע"י מישהו מאיתנו-אז שכל החברים יהיו מעודכנים ונירכוש בקבוצתי.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
זאת מנורת החנייה w5w (מצורפת תמונה).

 

 

עריכה: אסף, צר לי אך דברים לא מוכרים (ויש מצב גם שמסוכנים) אני לא מרכיב על הרכב.

כמה כמה שזה נמצא כבר בגבול לבנון.

מקסימום אני יזמין 2-3 יח' בודדות.

 

והמנורות האלה אם לא לד?

איזה צבעים יש אותם?

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

שלום לכולם,

אני מודע לכך שאני מקפיץ את ההודעה אך יש לי שאלה לגבי הסוגיה המשפטית של הנושא,

מכיוון שאלו לא נורות קסנון אני לא רואה בעיה משפטית/תעבורתית בהתקנת הנורות.

מישהו מכיר משהו אחר?

תודה רבה,

נאור.

גם תואר ממכללת טיזנבי או ממרכז האקדמי מוצמוץ זה תואר אקדמי....

בעלים גאה של: חיפושית 74, ZX 93, דייהטסו טריוס


×
×
  • תוכן חדש...