Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6843 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

נרכשה קליאו לפני כמה ימים ונמצאה תקלה מוזרה

האוטו מניע רגיל עובד עגול ונוסע בסדר כאשר

הדוושה בערך על רבע מהגז ברגע שלוחצים על גז שלם או יותר מחצי האוטו

מתחיל לקרטע להיחנק ולא סוחב או נוסע בכלל

חשוב לציין שהאוטו הוא קרבורטור וכאשר הגז ברבע הכל רגיל ותקין

למישהו יש כיוון לתקלה או השארה

 

תודה

פורסם

הייתה לי קליאו קרבורטור 6 שנים, ונתקלתי בבעיה כזו, כך פתרתי אותה:

ניקיתי את הקרבורטור!

אפשר סתם לרסס בפנים נוזל לניקוי קרבורטורים, אך אם אתה מבין מספיק עדיף לפרק אותו לגמרי, לנקות טוב טוב כל חלק וגומייה, להחליף דיזה (זה בה בסט- 50 ש"ח בזמנו), להחליף דיאפרגמות/לנקות טוב, ולנקות את כל החרירים הקטנים שם.

 

בקרבורטור 2 תאים. האחד עובד במצב "נורמלי" , השני נפתח במצב מאומץ, כגון כאשר אתה נותן מכת גז (דוושה לרצפה).

 

ייתכן שפשוט לכלוך יתר/פיח סותם את הרדיאטור.

אם אינך מבין דייך כדאי ללכת למכון קרבורטורים, כך יוכלו גם לכוון אותו ליצירת תערובת דלק/אויר טובה.

 

מקווה שזו בעייתך...וזה פתרונה :-)

 

האם לאחר כמה שניות של קרטוע האוטו "מתעשת" וסוחב כראוי למכת גז?

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם
ייתכן שפשוט לכלוך יתר/פיח סותם את הרדיאטור.

אם אינך מבין דייך כדאי ללכת למכון קרבורטורים, כך יוכלו גם לכוון אותו ליצירת תערובת דלק/אויר טובה

 

 

 

תודה על התגובה

נראה לי שהתבלבלת.... או שאני לא הבנתי נכון......

לאחר שאני נותן מכת גז האוטו לא מתעשת ולא מבצע את האצה אך כאשר אני נוסע שוב ברבע

גז הוא נוסע תקין וחלק האם הבעיה שרשמת למעלה שהייתה לך זה מה שיש לי עכשיו ?

האם ניקוי קרבורטור במכון מקצועי אמור לפתור את הבעיה ?

 

תודה

פורסם

זו הבעייה שאליה התכוונתי. אם לאחר כמה שניות האוטו לא מתייצב ומאיץ מהר ייתכן וזו בעיה אחרת (או שזו הבעייה הזו במצב חמור ביותר), מכון קרבורטורים אמור לפתור בעיה זו כי הנתונים מצביעים על הפרעה באספקת הדלק.

 

בעת מכת גז (או בכל מעבר נק' מסויימת בלחיצה על הדוושה, בערך בחצי - כמו הנק' הגורמת לקיק-דאון ברכב אוטומטי) התא השני - הימני, של הקרבורטור נפתח ע"מ לספק את הדרישה הגבוהה לדלק.

 

עכשיו מאוחר, אולי כדאי לחכות עוד יום לעצת המומחים פה. כל המידע שנתתי מתבסס רק על נסיון.

 

בהצלחה

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

אכן נשמע כמו קרבורטור שדורש ניקוי/שיפוץ.

המתן לתגובה של משתמש מומחה לקרבורטורים בשם צביקה. הוא כבר יענה לך על כל השאלות.

צביקה - שחק אותה :wink:

×
×
  • תוכן חדש...