Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6849 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

אחרי 5 וחצי שנים עם השרייד (רכב ראשון), התחלתי ברצינות לשקול להחליף אותה.

 

האמת היא שאני לא ממהר במיוחד כך שכרגע אני מחפש דגם להתרכז בו ורק לאחר מכן אתחיל לחפש אקזמפלר שמור.

 

מבחינת הדרישות:

ידנית, 5 דלתות, בטוחה באופן יחסי (ABS, כריות), לא מתחת לשנת 99, אמינה ונוחה עד כמה שניתן.

 

חשבתי על הפונטו ספייס 2001 (80 כ"ס), בנוסף גם קראתי כאן מספר תגובות חיוביות על הרכב מה שרק חיזק את הרעיון.

 

אשמח לשמוע כמה תגובות על האמינות, בעיות ומחלות משמעותיות (בעיות חשמל אמרו לי?) ואיך מחירי החלפים ביחס למתחרות?

מה לגבי הנוחות, בטיחות וצריכת דלק?

 

אשמח לשמוע רעיונות נוספים.

 

תודה מראש! :beerchug:

פורסם

אם קראת תגובות חיוביות על הרכב, אז בטוח יצא לך לקרוא על מחיר החלפים, צריכת הדלק, הבטיחות ועל דברים שיש לשים אליהם לב בבדיקה.

 

במספר הימים האחרונים נפתחו עשרות שרשורים בעלי אותו טווח תקציבים, למה לשאול כל פעם מחדש? :S

!AWDSOME

פורסם
אם קראת תגובות חיוביות על הרכב, אז בטוח יצא לך לקרוא על מחיר החלפים, צריכת הדלק, הבטיחות ועל דברים שיש לשים אליהם לב בבדיקה.

 

במספר הימים האחרונים נפתחו עשרות שרשורים בעלי אותו טווח תקציבים, למה לשאול כל פעם מחדש? :S

 

באמת קראתי מספר תגובות חיוביות אבל לא מצאתי מידע על מחירי חלפים, צריכת דלק בעיקר התייחסה לגיר האוטומטי ולא מצאתי יותר מדי התייחסות לבטיחות.

 

במספר השנים האחרונות נפתחו אלפי שרשורים בעלי אותו טווח תקציבים, אז למה אנחנו עדין גולשים פה?

ביקשתי המלצות לא הטפות. תודה.

פורסם

אני לא מטיף לך ידידי, אלא רק מנסה להסביר נקודה.

אני בשמחה מייעץ מנסיוני על הרכב, אבל דיי מעיק לכתוב שוב ושוב את אותן התגובות :?

 

דווקא על הבטיחות דובר המון, 4 כוכבי ריסוק לפי Euro NCAP

צריכת הדלק בELX הקודמת שלי (01 רציפה) עמדה על 13.5 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית. עם הגיר הידני אני דיי בטוח שצריכת הדלק תהיה טובה יותר, מה גם שהרכב זריז יותר.

לשם השוואה, טיפול 80,000 (שנחשב כ"טיפול גדול") + טיימינג עלה לי 1600 ש"ח במוסך המרכזי כולל עבודה.

אני ממליץ לבדוק הסטורית טיפולים מסודרת וכמובן מצב כללי טוב. אין יותר מידי מה לדאוג אם הרכב טופל לפחות לפי המלצות יצרן במוסכים מורשים.

!AWDSOME

פורסם

תודה רבה.

האם למישהו ידוע על בעיות או מחלות מסוימות שבכל זאת קיימות ברכב? משהו שחשוב לבדוק יותר מכל?

 

מה לגבי הנוחות?

 

אני אשמח לשמוע המלצות לאלטרנטיבות נוספות גם כן בתקציב הזה.

פורסם
תודה רבה.

האם למישהו ידוע על בעיות או מחלות מסוימות שבכל זאת קיימות ברכב? משהו שחשוב לבדוק יותר מכל?

 

מה לגבי הנוחות?

 

אני אשמח לשמוע המלצות לאלטרנטיבות נוספות גם כן בתקציב הזה.

 

המחלה העיקרית יכולה להיות בעלים שלא טיפלו במכונית !

מכאן, שיש חשיבות לבדיקת ההיסטוריה של הטיפולים, וגם של התקנות דוגמת מערכות מיגון וכיו"ב.

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

×
×
  • תוכן חדש...