Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6857 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה הרכב הראשון שקניתי ויש לי כמה שאלות שצצו לי בימים האחרונים...

הרכב הוא אופל קורסה 97 ידנית 1.4

 

1)איך יודעים שהבלמים גמורים, נגמרו, נשחקו יותר מידי או לקראת סוף חייהם...?

חוץ מהנורה הנדלקת בלוח שעונים שמחווה על מפלס נוזל נמוך...(הנורה שנדלקת כשהאנדברייק משוך)

 

2)אם נוסעים על סל"ד נמוך כל הזמן ולא מאמצים את המנוע בקפדנות ולא לוחצים על הגז בצורה "בריאה-שפויה"

אלה בצורה ממש עדינה ומעלים מהירות בצורה מתונה מאוד - זה יכול לגרום להצברות לכלוך במערכת שכתוצאה מכך

לפעמים הרכב יגמגם ואחרי כמה פמפומים במצב עצירה בניוטרל זה יסתדר? אינג'קטורים שנתקע בהם לכלוך או משהו...

וע"י לחיצה על הגז זה משתחרר ומתנקה?

זה בריא לסוע בצורה כזאת?

 

3)אם נוסעים בהילוך בו הרכב נמצא בסלד נמוך יחסית הרכב לא מקרטע או לא סוחב בכלל אבל קצת אנמי בהתחלה

זה יכול לגרום לנזקים למנוע או מכלולים אחרים?

 

תודה לכולם

שנה טובה וחג שמח!

פורסם

1. רק על ידי בדיקה ויזואלית, כלומר פירוק הגלגילים ובדיקת עובי הרפידות.

2. לא.

3. כן, נסיעה בהילוך גבוה מידי גורמת לעומסים מיותרים ולבלאי מואץ עקב כך.

בתווח קצר לא תרגיש שום בלאי או נזק, אבל בתווח ארוך בלאי של המנוע יהיה גדול יותר.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...