Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מעבר גבול ישראל-סיני(מצרים)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6858 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אתה נוסע לסיני אם רכב לא ספורטיבי ומתכנן לסוע רק לערי החוף, טוב תעשה אם תשאיר את הרכב באילת ותסע במונית

הסיבות העיקריות הן

- האוטו אלול להיגנב

- הכבישים מאוד מסוכנים וסיגנון הנהיגה שונה - נסיעה בלי אורות צפירה לפני סיבובים וכ"ו

- אם קורה משהוא מאוד מסובך להסתדר (איך תמצא גרר אם תזדקק )

- הכבישים על הפנים

- הדלק עוד יותר גרוע

- המוניות זולות והנהגים יכולים לסדר לך כל דבר שתרצה בערך

 

לעומת זאת הכבישים בהר הגבוה הם כיף לא נורמלי לנהיגה, האספלט הכולל חצץ מהאבן המקומית אוחז היטב הכבישים מפותלים וריקים יחסית אם לשם מועדות פניך יש הרבה היגיון לקחת את הרכב

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני לא ממש מבין באיזורים,כעיקרון הרכב מישמש להגעה לשארם אל שייח,לא ניראה לי שישמש אותי לנסיעות שונות באיזור.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם
כעיקרון הרכב מישמש להגעה לשארם אל שייח,לא ניראה לי שישמש אותי לנסיעות שונות באיזור

 

אז למה לקחת את הרכב ? כדי להראות הנה אני גבר נוסע לסיני עם האוטו כי אני יכול.

הזמן שתבזבז במעבר הגבול + התשלומים השונים + האפשרות שיגנבו לך / יפרצו לך , יתקלקל לך משהו , תעשה תאונה ,

כל זה לא שווה בעיקר כאשר הנסיעה במונית ממש זולה ולוקחת כולה 3 שעות.

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
פורסם

אין פה שום קשר ל"גבר",הנסיעה פשוט היא בקבוצה של כ-8 איש שרובם אנשים מבוגרים,ולכן המחשבה פה היא על נוחות.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

שלום לך,בעינין הביטוח .הביטוח חובה שאתה עושה בגבול (המיצרי)תופס (מכסה)רק את הצד המיצרי.אים אתה רוצה להיות מבוטח יש לעשות ביטוח ממסי וניתן לעשות גם במעבר גבול (בצד הישראלי).לגבי הנסיעה בכבישי סיני,אני מאוד נהנתי( ונסעתי שם הרבה מאוד)על הכבישים" בארץ הקודש" אני מפחד יותר.הדבר היחידי שגורם לי לחשוב פעמים זה במצב חרום .נגיד ניתקעתה עים האוטו או חס וחלילה תאונה.לי עד היום היה ממש כיף ואני מקוה שימשיך.(אגב תיראה בתמונות עים איזה מכוניות אני נוסע שם "מספיק טסטר ולא תיתקע לעולם):lol: יצא לי להחליף אגזוז במוסך בכניסה למוזינה(אחלה אגזוז ממש צינור ברזל מיצרי ניראה לי יחזיק יותר מהאוטו)וגם לישר ולהלחים את הריצפה של הדשבו(בעיקבות הרפתקאה על ההרים)וגם לשלם 10 גיני בקשיש כדי לא להיבדק בגבול חזרה. תבין אותם ,תיזרום איתם ,והכול יהיה בסדר,וסע בשנטי לא ספורט ולא בטיח אתה בטיול.תהנה בהצלחה.

פורסם

אווו הינה בנאדם אחד שעודד אותי,האים זה אוטו ניווה בסמלון?

תאמת אני הכי פוחד להיתקע כי לא ממש נראה לי שיש סיכוי,אני נוסע עם לאנטיס 2001,ככה שיש מעט סיכוי להיתקע בגלל תקלה טכנית כולשהי.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

שלום לך,בסימלון זה הרנו 4 שגם היתה איתי בסיני כמה פעמים .ויש לי כלים באוטו ועזרתי להרבה ישראלים שניתקעו וגם לבדואי שניתקע עים זיפ (משאבת דלק סתומה בליכלוך מהדלק המלוכלך שלהם)אל תישכח שהמוסכים שם הם לא ברמה ולא מצוידים בכול המיכשור המיתקדם למכוניות הזרקה,ולכול דבר קטן יציעו לך קרירה לקהיר.אולי באזור שרם יותר מיתקדמים (הרבה זמן לא היתי שם) """חשוב מאוד ,יש אתר ישראלי (המדריך השלם לסיני)ושם יש את כול הפרטים העדקנים להיום וכולל מספרי ט"ל חרום לכול מיקרה"""

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

סליחה על ההקפצה,אבל לבסוף הוחלט ליסוע עם האוטו,וכבר הכול מוכן אצלי(מסמכים),אני רוצה מפה של הדרך לשארם מהגבול אבל אני לא מצליח למצוא שום דבר כי הכול כמעט מראה לי מפות של אתרי טיול,מלונות וכו,הודה מאוד אם מישהו יוכל לעזור לי.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

למרות מה שאפטר אמר,

 

 

אני עדיין אמליץ לך לא לנסוע לשם בפעם הראשונה עם הרכב.

 

תבין שלמי שמגיע לשם פעם ראשונה לוקח קצת זמן להתרגל לסגנון נהיגה שלהם,הם לא הכי זהירים בעולם,הרכבים שלהם לא מתוחזקים בשיט (אני נסעתי במונית שהצמיגים שלה נראו כמו צמיגי סליקס.....ולא בגלל שהיא היתה ספורטיבית במיוחד...) והם נוסעים כמו חיות.

 

לבנאדם שביקר כבר כמה פעמים ונהג כמה פעמים לא תיהיה בעייה, אבל לך,שיש לך את השילוב של נהג חדש+לא מכיר את הסגנון נהיגה שם,הייתי מציע בחום לחסוך את הכאב ראש ולנסוע במונית,זו הרפתקה שהייתי ממליץ לך לוותר עליה.......

על אחת כמה וכמה שאתה מגיע עם רכב שמושך את העין (מה לעשות,בסיני אפילו לנטיס מושכת את העין), לא רצוי, הן מהבחינה הבטחונית,ואין מהבחינה שאתה עלול להגיע לשם עם הרכב,ולחזור במונית.

 

דבר אחרון שכדאי שתתייחס אליו ברצינות,הדלק שם ז-ו-ו-ע-ה,ובנסיעה לשארם א-שייח תיהיה בטוח שאתה תצטרך תדלוק,לפחות בחזרה.

 

אם בכל זאת אחרי מה שכתבתי ואחרים כתבו לך,בכל זאת החלטה לנסוע עם הרכב, אז אני רק אאחל לך שתהנה בנסיעה, ותשתדל מאוד לנסוע ולחזור באור יום.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

טוב תודה לכול המגיבים,עדיין הנסיעה תהיה ברכב כי הנסיעה היא מחר וכבר אין מה לשנות גם אם הייתי רוצה(ואני לא).

לגבי לאנטיס,הסתכלתי בהשכרה בגבול רוב המכוניות הם לאנטיסים,ככה שאני לא יהיה ממש שונה,אני לא פעם ראישונה בסיני בכלל,פעם ראישונה עם האוטו,תמיד יש פעם ראישונה,אני לא נוסע נהג יחיד ולכן אני יוכל להתחלף כשאני יתעייף.

אני יוצא מחר בערב לדרך,יגיע מאוחר בלילה למסוף,עם כול המזמוזים יכנס לסיני שכבר יהיה אור,מקווה לא להיתקע בשיירה שלפני ערב החג.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 


×
×
  • תוכן חדש...