Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עד גם נייד של MSI גרוע + כמה שאלות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6883 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רואה שלא חסר ידע מחשבים בפורום.

מה שכן, אני רואה הרבה המלצות על איפה לא לקנות. מה עם מקומות מומלצים?

 

ועכשיו לקצת נצ"לש (אם Philip R ירשה, כמובן :wink:):

 

אני עכשיו בתהליכי חיפוש לפטופ, בתקציב קצת יותר גבוה (5-6K).

אני (חושב שאני...) יודע מה אני רוצה -

 

מעבד Core Duo לפחות.

זיכרון של לפחות 1Giga, עדיף 2.

כרטיס מסך נפרד.

Windows XP.

 

זה מה שאני יודע.

 

בעיקרון המחשב הוא ללימודים, אבל מעבר הוא ישמש לסרטים, אינטרנט, ואם יהיה זמן - משחקים (ולהלן הכרטיס הנפרד).

אני אשמח להמלצה על מחשב, או על מקום איכותי לקנייה, שגם אחרי הקנייה יש עם מי לדבר.

PUG-306 XSI MK2

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם המחשב הוא ללימודים (כלומר לנשיאה בתיק לאוניברסיטה, נניח) אולי תרצה לשקול קניית מחשב עם מסך בגודל 14 אינץ' ולא 15.4 ודומיו. ההבדלים במשקל עשויים להגיע לחצי ק"ג (2.8-3 לגדולים, 2.2-2.4 לקטנים). חברה שלי קנתה בסוף LG R400 עם מסך 14 אינץ' ומשקל 2.3 ק"ג בערך. שים לב שהוא מגיע רק עם ויסטה ועם כרטיס מובנה (ו-120GB, ג'יגה זיכרון, מעבד T2450) - עולה פחות מ-5000.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

סה"כ זמן הסתובבות עם המחשב לא כזה גבוה (יש רכב).

הבעייה עם ויסטה, אינה בשימוש יומיומי, בו גיגה זיכרון יספיק, אלא במידה ובאמת ארצה לשחק במחשב (ככה הבנתי). בגלל שזה יהיה גם המחשב הביתי שלי לתקופת הלימודים, אני לא רוצה להגביל אותו מההתחלה.

לגבי המעבדים - אני מבין שהמספר אחרי ה-T מסמל את הסדרה, אבל מה המשמעות בעולם האמיתי?

PUG-306 XSI MK2

פורסם

MSI זבלה של מחשב. הלכתי עד אייבורי כדי לראות.

 

קניתי בשבוע שעבר DELL D520 ב6200 ש"ח

מחשב חזק

core 2 duo 2ghz T7200

1gb RAM

120gb hd

dvd-rw

Bluetooth, wifi וכו'...

vista business

וכו'...

ביצועים מדהימים, גם ביחס ל DESKTOP שלי שהוא פחות או יותר באותה תצורה.

 

היתה הצעה מצויינת ב YNET בסופ"ש על ה INSPIRION 6400, עם 2 גיגה זיכרון ב4700 ש"ח.

http://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-3712-prod-2,00.html

 

בכל מקרה, אל תקנה לנובו וכל מיני מותגי מדבקה סיניים זולים כגון MSI ושות' . אתה שם את כספך על קרן הצבי.

 

עריכה: ceyal, הלינקים שלך לאייבורי הם מהתקופה החשוכה של הרשת, לפני ששברה את השוק והתפשטה כמו תמנון בכל הארץ. בתור אחד שקנה שם 3 מחשבים בחודשיים האחרונים, אני מקבל את הרושם שהשירות השתפר.

בלי קשר לכך, לא הייתי קונה נייד של MSI.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

למה DELL זה יותר טוב מלנובו? הניידים של לנובו ו אני אפילו לא מדבר על הסדרות הגבוהות א שעדיין מקבלים את המדבקה IBM אלה גם המחשבים היתר פשוטים שלהם הם טובים מאוד ולא נופלים מחברות אמצע הדרך כמו DELL או HP.

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

היום הניידים של DELL הם הטובים ביותר בעולם.

 

אני מכיר חברת הייטק שלמה, שהחזירה את כל הTHINKPADים שלה מדגמי T60 ו X60

בגלל בעיות בלתי פוסקות שלא היו אופייניות לIBM לפני שנקנו ע"י LENOVO

החברה הזאת קנתה לכל עובדיה DELL דרך אגב.

 

וכן, ה THINKPAD הפך למותג מדבקה. מבחינתי LENOVO לא יותר טוב מ MSI או כל מחשב סיני אחר.

שרגא, בשביל אנשים כמוך לנובו קנתה את השם של IBM

 

אין לי שום אינטרס כאן, מלבד העובדה שחברי הפורום לא יאכלו חצץ.

המחשבים האלה לא סתם עולים גרושים. פעם כשהייתי עוסק במכירת מחשבים, הציעו לי לייבא מחשבים דוגמת MSI

במחיר עלות של 500-600 ליחידה, כך שאתם יכולים להבין לבד כמה מרוויחים עליהם וכמה הם באמת שוווים (רמז: כלום)

 

נ.ב. קניתי DELL בשבוע שעבר והוא מיוצר באירלנד.... דבר נדיר בימינו.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

X3100 משמעותית יותר חזק מה-GMA950, אבל בפני עצמו גם ה-X3100 לא משהו

בתקציב (גם שלך פיליפ, וגם שלך יבין) נכנסים ניידים עם GeForce Go 7300 או 7400 (ה-7400 בד"כ במחשבי HP)

 

לי אישית יש את ה-dv5269EA של HP, כלומר C2D עם 1GB של DDR2, כרטיס GeForce Go 7400 (שהוא ברמה של ה-6600GT השולחני שלי בערך), HD של 80GB, וזהו בערך

היום מוכרים בעיקר את סדרה dv6xxx (השינוי היחיד הוא עיצובי + הוספת מצלמה 1.3MP מעל המסך) עם Vista (שלי מגיע עם XP)

 

בינתיים האמינות מצוינת (כבר כמעט שנה אצלי), אבל העצה שלי (מהנסיון) היא להיפטר מה-Preload, לפרמט את המחשב ולהתקין XP נקי עם הדרייברים (ויש לא מעט כאלה), ולא להשתמש בדיסק שחזור של HP (אחרי שימוש בו הצורב DVD כבר לא זוהה יותר ע"י מערכת ההפעלה, אחרי התקנה נקייה הוא מזוהה יופי)

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
כמה תיקונים קלים.

לגבי הנייד של MSI - מדובר במחשב מדבקה סיני עלום בשם TARGET שעוד הרבה חברות קטנות קונות ומדביקות עליהם את שמם. MSI,AOPEN וגם ASUS.

 

ועוד כמה חברות, אפילו נחשבות (מישהו נתקל בתלונות על ASUS?). בכל מקרה, כל המחשבים הניידים בעולם

מיוצרים על ידי מספר מצומצם של חברות, כך שזה לא טיעון המשכנע אותי. טיעון השירות, בוודאי.

 

סתם לשם דוגמה (אתה בוודאי יודע, אני סתם חולק משהו שהפתיע אותי) היצרן של HP, DELL, ACER, BENQ

וחלק מהדגמים של APPLE הוא אותו יצרן בדיוק, QUANTA, הממוקם בסין וטאיוואן.

http://www.cio.com/article/26270/Quanta_Notebook_PC_Demand_Strong_in_Q_Despite_Vista_Delay/1

 

אייל:

DELL המיוצר באירלנד? נו טוב, כשתפתח בטח תגלה טאיוואן.

לא שזה רע, אבל בלי אשליות, הכול מגיע מהמזרח עכשיו.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אגב, סתם קוריוז:

 

מי שרוצה ליצור "יצרן" חדש של מחשבים ניידים מוזמן להתקשר לסינים האלה:

http://www.diytrade.com/directory/global/buy/products/2157399/OEM_Laptop_Notebook_and_Computer_PC.html

ולבקש מהם להדביק כל שם שעולה על דעתו. :-)

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
ועוד כמה חברות, אפילו נחשבות (מישהו נתקל בתלונות על ASUS?). בכל מקרה, כל המחשבים הניידים בעולם

מיוצרים על ידי מספר מצומצם של חברות, כך שזה לא טיעון המשכנע אותי. טיעון השירות, בוודאי.

.

 

הבעיה היא לא רק שירות אלא איכות הרכבה ובקרת איכות ביצור

שניהם לא קיימים במוצרים שמיוצרים ומפוקחים בסין.

ואני לא מדבר על חברות בין לאומיות וידועות שפתחו שם קו יצור אך מפקחות על היצור בעצמן. (QA)

 

מחשב (לצורך העניין זה גם יכולה להיות המכונית הסינית שקיבלה חצי כוכב בטיחות) שמיוצר בלעדית ע"י חברה סינית ואתה כספק יכול לרכוש אותו ב 500 שקל ליחידה (וגם אני קיבלתי את ההצעה הזאת לא רק אייל) - אומר דבר אחד.

או שיש שם חלקים גנובים, או שמה שיש שם לא ראוי למאכל אדם. (ע"ע תרופות שהוכנסו בהן רעל כי זה היה זול יותר)

 

"אל תקנה לנובו וכל מיני מותגי מדבקה סיניים זולים כגון MSI ושות' . אתה שם את כספך על קרן הצבי"

 

אתה מדבר על לנובו שקנתה את חטיבת המחשוב האישי של IBM כמותג מדבקה?

 

http://www.ibm.com/ibm/il/he/pcannouncement/

 

לנובו קנתה את קו היצור. בזה זה מסתכם. מי עושה QA? מי מפקח על עמידה בתקנים? מי בודק האם לא מוכנסים לשם רכיבים פסולים? IBM? הצחקתני.

LENOVO? הצחקתני עוד יותר.


×
×
  • תוכן חדש...